|
|
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jan 2019 - 9:20 | |
| |
|
| |
Inge 124 Actief I didn't kill him but I bet his balls are still bruised
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jan 2019 - 9:24 | |
| Good morning! i prefer an ugly truth to a pretty lie
|
|
| |
Iró 393 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jan 2019 - 9:34 | |
| |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jan 2019 - 9:35 | |
| |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jan 2019 - 9:37 | |
| Geodemorgen
Ik had gisterenavond een idee voor Outrage en nu twijfel ik heel erg om het te doen want tis een beetje zielig maar ergens ook veel inspiratie :") If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
Inge 497 Actief Fire on fire, we're normally killers
With this much desire, together, we're winners
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jan 2019 - 10:03 | |
| - Burnetbliss schreef:
- Geodemorgen
Ik had gisterenavond een idee voor Outrage en nu twijfel ik heel erg om het te doen want tis een beetje zielig maar ergens ook veel inspiratie :") oh oh all i know all i know loving you is a losing game |
|
| |
Hannah 549 Actief Check yourself before you wreck yourself
| |
| |
| |
Babs 2811 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jan 2019 - 10:11 | |
| Heey welkom terug! c:
Shit man, zelfs voor mij is het erg om een karakters leven al bij post 2 te ruïneren. Sorry Pepper. |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jan 2019 - 10:12 | |
| - Glazeheart schreef:
- Burnetbliss schreef:
- Geodemorgen
Ik had gisterenavond een idee voor Outrage en nu twijfel ik heel erg om het te doen want tis een beetje zielig maar ergens ook veel inspiratie :") oh oh Hij zou dan officieel een van mn oc's (cat version) worden, maar het enigste is dat het echt heel zielig is, want tbh is dit een van mn saddest oc's (qua history - karakter perspectief) :') Oh hi Hanna! Welcome back If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jan 2019 - 10:14 | |
| Ja Burnet is bejaard nu B( If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jan 2019 - 10:16 | |
| - Chickenpaw schreef:
- Pff zeker wel whAhahha
Anyway ik ga het rustig aanpakken dus als iemand hier een topic wilt geef een gil Hallo ik gil, voed mij topics B) If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jan 2019 - 10:17 | |
| - Burnetbliss schreef:
- Chickenpaw schreef:
- Pff zeker wel whAhahha
Anyway ik ga het rustig aanpakken dus als iemand hier een topic wilt geef een gil Hallo ik gil, voed mij topics B) Ik kan de lepe niet vinden Maar Yesss met welke kat en wie maakt Everything’s free if you run fast enough- .:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jan 2019 - 10:19 | |
| - Chickenpaw schreef:
- Burnetbliss schreef:
- Chickenpaw schreef:
- Pff zeker wel whAhahha
Anyway ik ga het rustig aanpakken dus als iemand hier een topic wilt geef een gil Hallo ik gil, voed mij topics B) Ik kan de lepe niet vinden Maar Yesss met welke kat en wie maakt Uhm wie heb je? evt jij? Want ik zit een beetje te sterven van de stress, heb over een paar uur examen en ik ga heel hard falen ey B) If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jan 2019 - 10:25 | |
| - Burnetbliss schreef:
- Chickenpaw schreef:
- Burnetbliss schreef:
- Chickenpaw schreef:
- Pff zeker wel whAhahha
Anyway ik ga het rustig aanpakken dus als iemand hier een topic wilt geef een gil Hallo ik gil, voed mij topics B) Ik kan de lepe niet vinden Maar Yesss met welke kat en wie maakt Uhm wie heb je? evt jij? Want ik zit een beetje te sterven van de stress, heb over een paar uur examen en ik ga heel hard falen ey B) Jaaa ahahaha ik ook, om 12:30 mijn laatste examen hehe Ik heb nu Chicken available. Jij zegt welke kat je hebt en ik maak het right away Everything’s free if you run fast enough- .:
|
|
| |
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| |
| |
Babs 2811 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jan 2019 - 10:27 | |
| - Honeyspots schreef: