Beertje 9 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jan 2019 - 15:15 Glowstick schreef: Ivynose schreef: Glowstick schreef: Iemand die een setje wilt maken voor deze knappe man ;w; Heb je plaatjes van je knappe man? Maar naturlich! Ik stuur je een pbtje thanks
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
CAT'S PROFILE Age :
40 Moons Gender :
Tomcat ♂ Rank :
Senior Warrior {Previous Leader}
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jan 2019 - 16:32 Houndkit schreef: oh wow XD yes they look the same tho en ik was aan het twijfelen tussen -temper en -growl xD ik vind temper wel mooier uwu
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
Beertje 119 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jan 2019 - 16:41 Panthergrowl schreef: Houndkit schreef: oh wow XD yes they look the same tho en ik was aan het twijfelen tussen -temper en -growl xD ik vind temper wel mooier uwu hehehe thanks en er was al een meneer met growl dusja
truth does not sit in
a cave and hide like a lie,
it wanders around and
roars loudly like a lion
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jan 2019 - 16:55 Glowstick schreef: Panthergrowl schreef: Houndkit schreef: oh wow XD yes they look the same tho en ik was aan het twijfelen tussen -temper en -growl xD ik vind temper wel mooier uwu maak ons topic HAHAHA is goed moeder
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jan 2019 - 18:17 Panthergrowl schreef: Glowstick schreef: Panthergrowl schreef: Houndkit schreef: oh wow XD yes they look the same tho en ik was aan het twijfelen tussen -temper en -growl xD ik vind temper wel mooier uwu maak ons topic HAHAHA is goed moeder trots op je mijn kind
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
Loïs ❁ 259 Actief You've taught me to lie without a trace, and to kill with no remorse ❁
On the outside I'm ablaze and alive, but I'm dead inside
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jan 2019 - 19:50 Futuresong schreef: Panthergrowl schreef: Glowstick schreef: Panthergrowl schreef: Houndkit schreef: oh wow XD yes they look the same tho en ik was aan het twijfelen tussen -temper en -growl xD ik vind temper wel mooier uwu maak ons topic HAHAHA is goed moeder trots op je mijn kind <3
Nathalie 1266 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jan 2019 - 20:03 Wat een mooie katten hiero, wow
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jan 2019 - 22:03 Awel, ik was echt juist hetzelfde aan het denken @Nath x'D
Beertje 19 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jan 2019 - 23:43 ik gil nog steeds met die os XD dat was denk ik de snelste acceptatie die ik ooit gezien heb hahaahah
adder
You cannot rob me of free nature's grace, You cannot shut the windows of the sky Through which Aurora shows her brightening face.
Cynthia 3768 Actief CAT'S PROFILE Age :
Dead (120 moons) Gender :
Tomcat ♂ Rank :
Ancient leader
Beertje 19 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 4 jan 2019 - 23:46 Acorndust schreef: Heb ze mogelijk nog wel eens sneller gedaanxD MANMANMAN hahahahah XD
adder
You cannot rob me of free nature's grace, You cannot shut the windows of the sky Through which Aurora shows her brightening face.
Cynthia 3768 Actief CAT'S PROFILE Age :
Dead (120 moons) Gender :
Tomcat ♂ Rank :
Ancient leader
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2019 - 0:01 Smokegaze schreef: Wat een mooie katten hiero, wow Halllooo!!! Wij topic
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2019 - 0:38 Futuresong schreef: Smokegaze schreef: Wat een mooie katten hiero, wow Halllooo!!! Wij topic Osu! Jij maken
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2019 - 0:58 Thora schreef: Futuresong schreef: Smokegaze schreef: Wat een mooie katten hiero, wow Halllooo!!! Wij topic Osu! Jij maken Omw
Godnondeju ik heb me te veel topics gelezen
Lianne 510 Afwezig
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2019 - 11:59 Van die dagen dat je tot half twaalf in je nest lag te snurken
i _ g o t _ s o _ s i c k _ o f _ b e i n g _ o n _ m y _ o w n N E T T L E R O O T n o w _ t h e _ d e v i l _ w o n t _ l e a v e _ m e _ a l o n e ::
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic