|
|
635 Actief The scariest monsters are the one that lurk within our souls
| |
| |
| |
Loïs 282 Actief I'll be going back to these streets, this is all I could be
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2019 - 17:36 | |
| |
|
| |
Inge 497 Actief Fire on fire, we're normally killers
With this much desire, together, we're winners
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2019 - 18:49 | |
| deze knappe kater is knap all i know all i know loving you is a losing game |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| |
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2019 - 20:15 | |
| Holy shit Snowdance had n relatie kunnen hebben met een kater die één moon ouder is dan haar vader XD tis maar goed dat ze dood is want dat zou ingewikkeld zijn lmao |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| |
| |
17 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2019 - 20:17 | |
| - Glowstick schreef:
- Swallowflight schreef:
- Holy shit Snowdance had n relatie kunnen hebben met een kater die één moon ouder is dan haar vader XD tis maar goed dat ze dood is want dat zou ingewikkeld zijn lmao
HAHAHA ziek awkward. Ja glow was lekker jong drop gesprongen hotsee Ja toch HAHAHA eigenlijk wel n beetje jammer dat ik dr dood gedropt heb want dramaaaa |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2019 - 20:22 | |
| - Swallowflight schreef:
- Glowstick schreef:
- Swallowflight schreef:
- Holy shit Snowdance had n relatie kunnen hebben met een kater die één moon ouder is dan haar vader XD tis maar goed dat ze dood is want dat zou ingewikkeld zijn lmao
HAHAHA ziek awkward. Ja glow was lekker jong drop gesprongen hotsee Ja toch HAHAHA eigenlijk wel n beetje jammer dat ik dr dood gedropt heb want dramaaaa Ja sowieso wat dacht je dat kan die glow nog wel effe aan? Zit er iemand op de computer die iets simpels voor me kan doen? It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.- Spoiler:
|
|
| |
Babs 146 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2019 - 21:09 | |
| Goedenavond <3 Eens zien of ik vanavond bij kan posten.
Iro@ Hey welkom terug! c: Miss kan ik je helpen? |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2019 - 22:43 | |
| - Glowstick schreef:
- Swallowflight schreef:
- Glowstick schreef:
- Swallowflight schreef:
HAHAHA ziek awkward. Ja glow was lekker jong drop gesprongen hotsee Ja toch HAHAHA eigenlijk wel n beetje jammer dat ik dr dood gedropt heb want dramaaaa Ja sowieso wat dacht je dat kan die glow nog wel effe aan?
Zit er iemand op de computer die iets simpels voor me kan doen? Glow is een sterke man Ennnn ik ben weer back home (: |
|
| |
Beertje 205 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 jan 2019 - 22:48 | |
| |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 jan 2019 - 9:18 | |
| - Swallowflight schreef:
Oof, crisis averted! xD IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| |
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 jan 2019 - 10:58 | |
| Goedemorgen! :>
Tijd om even bij de ceremonie te posten met mijn meisje <3 If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| |
| |
Nynke 1337 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
| CAT'S PROFILEAge: 44 moons young ✘Gender: She-cat ♀Rank: Pop star |
| |
| |
Inge 43 Actief "I CAN’T BELIEVE I DID THIS!"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 jan 2019 - 13:13 | |
| Ik moet deze ook actief maken :3333 True Deputy of Lightningclan - :::
Thanks Nynke! Thanks Bunny!
|
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|