|
|
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 sep 2018 - 13:29 | |
| Arme Silver, alleen maar tall willen helpen :') |
|
| |
Coffee Addict 101 Actief Don't you wish your coffee
was hot like me?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 sep 2018 - 13:37 | |
| Misschien moeten de kittens wel snel naar 1 moon, dan kunnen ze gezellig samen het huis gaan onderzoeken (aa') |
|
| |
San 151 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 sep 2018 - 13:41 | |
| - Macchiato schreef:
- Lait schreef:
- Espresso schreef:
- Oh god ik kreeg opeens throwbacks naar dit account en nu wil ik er weer mee verder (':
I'm in. What? :')
Also, ik vind 't leuk dat Thistleclaw werd getagged
xD Lezen is niet mijn sterkste punt sstt xD |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| |
| |
LAATSTE ACC IK ZWEER (Freedje) 148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 sep 2018 - 13:50 | |
| Ik vind die OS van Littlestream echt liefde <3 |
|
| |
| |
| |
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 sep 2018 - 14:08 | |
| Bark of oak tree (Bark •) [0] Moss growing on treeside (Moss •) [0] Mushroom in tree's shade (Mushroom •) [0] Leaf drifting in breeze (Leaf •) [0] Breeze that carries leaves (Breeze •) [0]
|
|
| |
Freedje 652 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 sep 2018 - 14:29 | |
| |
|
| |
~ Moo Moo 297 Actief “A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 sep 2018 - 14:33 | |
| Gravelsmoke - Silverdew - Nightthorn |
|
| |
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| |
| |
Freedje 652 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 sep 2018 - 14:37 | |
| - Silverdew schreef:
- Crowfur schreef:
- https://www.deviantart.com/bludlivijkot/art/black-cat-white-cat-29854403
Kan iemand de zwarte kat op deze foto er een beetje uit knippen en de ogen lichtblauw maken zoals Crow ze nu ongeveer heeft? <3 Mocht je dinsdag nog niemand hebben kan ik evt kijken. Maar tot dinsdag heb ik geen tijd. Anders gaat het bij mij veel te rommelig x) Ik sla het plaatje in ieder geval op. Bedankt! Als er trouwens een beetje van de witte vacht zichtbaar is, is het niet erg hoor (: |
|
| |
~ Moo Moo 297 Actief “A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 sep 2018 - 14:44 | |
| - Crowfur schreef:
- Silverdew schreef:
- Crowfur schreef:
Kan iemand de zwarte kat op deze foto er een beetje uit knippen en de ogen lichtblauw maken zoals Crow ze nu ongeveer heeft? <3 Mocht je dinsdag nog niemand hebben kan ik evt kijken. Maar tot dinsdag heb ik geen tijd. Anders gaat het bij mij veel te rommelig x) Ik sla het plaatje in ieder geval op. Bedankt!
Als er trouwens een beetje van de witte vacht zichtbaar is, is het niet erg hoor (: Ik ga kijken of ik de witte er helemaal uit kan halen, en de achtergrond opnieuw kan 'maken ^^ (En jouw kat een beetje netjes kan afwerken zodat je niet ziet aan de vacht dat het is uitgeknipt x)) Beetje fotoshoppen, ik kon het vroeger (A) ___ Dat doet me denken: Trots en teleurgesteld tegelijk op deze manip-wip: https://i.imgur.com/BcHT1vp.jpgBinnenkort eens kijken of ik de skills heb om een kat (Silver) te manippen. Vind katten lastiger dan paarden door al dat haar :'D Gravelsmoke - Silverdew - Nightthorn |
|
| |
14 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 sep 2018 - 14:47 | |
| - Honeyspots schreef:
- Fisheye schreef:
- Bark of oak tree (Bark •) [0]
Moss growing on treeside (Moss •) [0] Mushroom in tree's shade (Mushroom •) [0] Leaf drifting in breeze (Leaf •) [1] Breeze that carries leaves (Breeze •) [2]
Ik heb meerdere gekozen want ik vond die laatste twee echt mooi~ Ik vind Breeze & Leaf ook wel mooi, maar als ik eentje moest kiezen dan is het Breeze <3
But what if I choose the darkness instead? |
|
| |
Freedje 652 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 sep 2018 - 14:49 | |
| - Silverdew schreef:
- Crowfur schreef:
- Silverdew schreef:
- Crowfur schreef:
Kan iemand de zwarte kat op deze foto er een beetje uit knippen en de ogen lichtblauw maken zoals Crow ze nu ongeveer heeft? <3 Mocht je dinsdag nog niemand hebben kan ik evt kijken. Maar tot dinsdag heb ik geen tijd. Anders gaat het bij mij veel te rommelig x) Ik sla het plaatje in ieder geval op. Bedankt!
Als er trouwens een beetje van de witte vacht zichtbaar is, is het niet erg hoor (: Ik ga kijken of ik de witte er helemaal uit kan halen, en de achtergrond opnieuw kan 'maken ^^ (En jouw kat een beetje netjes kan afwerken zodat je niet ziet aan de vacht dat het is uitgeknipt x)) Beetje fotoshoppen, ik kon het vroeger (A)
___ Dat doet me denken: Trots en teleurgesteld tegelijk op deze manip-wip: https://i.imgur.com/BcHT1vp.jpg Binnenkort eens kijken of ik de skills heb om een kat (Silver) te manippen. Vind katten lastiger dan paarden door al dat haar :'D Bedankt in ieder geval <3 |
|
| |
| |
| |
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
Hannah 549 Actief Check yourself before you wreck yourself
| |
| |
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 sep 2018 - 20:01 | |
| |
|
| |
12 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 sep 2018 - 20:08 | |
| Goedenavond!
De discord is slecht voor me. Ik heb niet mensen nodig die zeggen 'Doe het!' eerder, doe het niet hahaha. |
|
| |
Linn 100 Actief What would you ask for, if you knew the answer was yes?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 sep 2018 - 20:12 | |
| - Wish • schreef:
- Goedenavond!
De discord is slecht voor me. Ik heb niet mensen nodig die zeggen 'Doe het!' eerder, doe het niet hahaha. I'm not guilty at all Thunder that Breaks the Silence |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|