fishy M 217 Actief “Self controle is strength, right thought is mastery. Calmness is power”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 sep 2018 - 12:29 Painkiller schreef: pain zwart of grijs of calico? Zwart B)
»Quinty« 778 Actief Like some kind of madness
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 sep 2018 - 12:33 Calico <3 Of full on Tortie?
"Why would I apologize for being a monster? Had anyone ever apologize for turning me into one ?"
Yanthe 654 Actief It's more fun to be a pirate than to join the Navy.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 sep 2018 - 12:36 Ik zou ook een fluffy pakken!
I'll start a war if I have to...
fishy M 217 Actief “Self controle is strength, right thought is mastery. Calmness is power”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 sep 2018 - 12:54 Ik heb echt het gevoel dat ik nog zo veel topics moet aanmaken uwu is er hier iemand die nog op een topic van mij zit te wachten?
Freedje 2403 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 sep 2018 - 13:27 Bij mij was het full on crying gisteren met Shark haha #Marlie: Ik heb Venomkit, maar die is SC
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 sep 2018 - 13:30 Shark schreef: Bij mij was het full on crying gisteren met Shark haha #Marlie: Ik heb Venomkit, maar die is SC Ik heb Demonslayer? Of Clotkit c:
Freedje 2403 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 sep 2018 - 13:40 Koifish schreef: Shark schreef: Bij mij was het full on crying gisteren met Shark haha #Marlie: Ik heb Venomkit, maar die is SC Ik heb Demonslayer? Of Clotkit c: Allebei? Dan kan ik wat met hem posten (:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 sep 2018 - 13:54 Koifish schreef: Ik heb echt het gevoel dat ik nog zo veel topics moet aanmaken uwu is er hier iemand die nog op een topic van mij zit te wachten? Wilde jij niet nog een topic met Hellfire?
"Why would I apologize for being a monster? Had anyone ever apologize for turning me into one ?"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 sep 2018 - 14:00 Shark schreef: Koifish schreef: Shark schreef: Bij mij was het full on crying gisteren met Shark haha #Marlie: Ik heb Venomkit, maar die is SC Ik heb Demonslayer? Of Clotkit c: Allebei? Dan kan ik wat met hem posten (: isg! Wie maakt wat? @Q: ah zie ik was indd dus wat vergeten xD zal vandaag maken!
Freedje 2403 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 sep 2018 - 14:02 Koifish schreef: Shark schreef: Koifish schreef: Shark schreef: Bij mij was het full on crying gisteren met Shark haha #Marlie: Ik heb Venomkit, maar die is SC Ik heb Demonslayer? Of Clotkit c: Allebei? Dan kan ik wat met hem posten (: isg! Wie maakt wat? @Q: ah zie ik was indd dus wat vergeten xD zal vandaag maken! Ik zal die voor de kits wel maken
~ Moo Moo 297 Actief “A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 sep 2018 - 14:17 Hmm, ik heb nu maar twee topics met Silver, daar zou evt nog wel eentje bijkunnen x) Vrijwilligers voor een topic met Silver?
Gravelsmoke - Silverdew - Nightthorn
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 sep 2018 - 14:28 ik wil posten want ik heb zoveel bij te posten maar wanneer ik ga posten dan raak ik weer afgeleid door idk netflix, youtube, muziek en ik raak daar gefrustreerd van lol c":dit komt deels ook door idy waardoor ik niet serieus met coyotepaw kan posten ghahaha
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 sep 2018 - 15:07 Ik ging posten, maar nu ben ik verplicht tot bankhangen omdat er een pakketje binnen komt xD
San 151 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 sep 2018 - 15:16 Silverdew schreef: Hmm, ik heb nu maar twee topics met Silver, daar zou evt nog wel eentje bijkunnen x) Vrijwilligers voor een topic met Silver? Met Wind? als jij maakt c;
~ Moo Moo 297 Actief “A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 sep 2018 - 15:59 Windblade schreef: Silverdew schreef: Hmm, ik heb nu maar twee topics met Silver, daar zou evt nog wel eentje bijkunnen x) Vrijwilligers voor een topic met Silver? Met Wind? als jij maakt c; Yes!!
Na mijn werk tho, of morgenmiddag (hangt af hoe laat mijn werk wordt) want ik moet nu omkleden, eten, en vertrekken :'D
Gravelsmoke - Silverdew - Nightthorn
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 sep 2018 - 16:41 Ik ben kerstliedjes aan het luisteren en nu heb ik echt super veel zin in kerst rip
Bo ~ 902 Actief just being old and grumpy
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 sep 2018 - 17:06 omg Nynke xD Ik heb Lítill weer zn fancy OS gegeven van #stripclan love it
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 sep 2018 - 17:10 Boooo ik wil eens een topic tussen Satsui en Lítill B)
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Bo ~ 902 Actief just being old and grumpy
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 sep 2018 - 17:11 Dat maaag Jamie ~ Wie maakt? B) mn arme oude gehandicapt ding
Freedje 20 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 sep 2018 - 17:12 Iemand van BC die een topic met Scar wil? Of iemand van SC die een topic met Venomkit wil? <3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic