|
|
Sans 47 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 sep 2018 - 20:26 | |
| yess withering is not lonely anymore |
|
| |
Freedje 92 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 sep 2018 - 20:38 | |
| Zoooo, heel mijn postronde voor deze week is gedaan. Volgende week weer terug opnieuw beginnen haha xD |
|
| |
717 Afwezig "Error_"
| CAT'S PROFILEAge: 137 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Outpost Guard |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 sep 2018 - 20:58 | |
| - Razor schreef:
- Zoooo, heel mijn postronde voor deze week is gedaan. Volgende week weer terug opnieuw beginnen haha xD
Je mag nog een post doen uwu |
|
| |
Freedje 92 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 sep 2018 - 21:13 | |
| - Fortuna schreef:
- Razor schreef:
- Zoooo, heel mijn postronde voor deze week is gedaan. Volgende week weer terug opnieuw beginnen haha xD
Je mag nog een post doen uwu Nope, die is voor volgende week XD |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 sep 2018 - 21:18 | |
| |
|
| |
Nynke 1337 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
| CAT'S PROFILEAge: 44 moons young ✘Gender: She-cat ♀Rank: Pop star |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 sep 2018 - 22:13 | |
| Wanneer de vijf studiekeuzetests die je gedaan hebt allemaal vinden dat je psychologie moet doen nou eens kijken of er een psychologiestudie is op hbo-niveau. xD Edit; er is een studie toegepaste psychologie maar dat is iets compleet anders dan de wo-versie en de wo-versie lijkt me geweldig maar de hbo-versie niet rip - Allemaal Kunst.:
|
|
| |
loïs 247 Actief frageil (fragile & geil)
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 sep 2018 - 22:25 | |
| - Coyotepaw. schreef:
- Wanneer de vijf studiekeuzetests die je gedaan hebt allemaal vinden dat je psychologie moet doen nou eens kijken of er een psychologiestudie is op hbo-niveau. xD
Edit; er is een studie toegepaste psychologie maar dat is iets compleet anders dan de wo-versie en de wo-versie lijkt me geweldig maar de hbo-versie niet rip
KOM SOCIAL WORK IN ROTTERDAM DOEN |
|
| |
| |
| |
R E I 303 Actief you should see me in a
c r o w n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 sep 2018 - 22:58 | |
| - Coyotepaw. schreef:
- Dinspots schreef:
- Coyotepaw. schreef:
- Wanneer de vijf studiekeuzetests die je gedaan hebt allemaal vinden dat je psychologie moet doen nou eens kijken of er een psychologiestudie is op hbo-niveau. xD
Edit; er is een studie toegepaste psychologie maar dat is iets compleet anders dan de wo-versie en de wo-versie lijkt me geweldig maar de hbo-versie niet rip
KOM SOCIAL WORK IN ROTTERDAM DOEN omg ik heb even naar die studie gekeken en die lijkt me idd echt super leuk!! maar er is ook een bachelor aan de hu en ik woon in Utrecht dus dat is minder reizen (a) ghehehe zou gaaf zijn als we dezelfde opleiding doen (ook als jij hem in een andere stad doet)!! <3 echt super leuk dat jij ook in zulke soort opleidingen geïnteresseerd bent |
|
| |
~ Moo Moo 297 Actief “A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 sep 2018 - 23:10 | |
| - Coyotepaw. schreef:
En wat nou als je via HBO naar het WO gaat? (Of van 5 havo naar 5 vwo en vervolgens naar wo, geen idee wat je nu doet namelijk) Klein omweggetje, maar waar n wil is is een weg? (A) Gravelsmoke - Silverdew - Nightthorn |
|
| |
| |
| |
Ellis 3 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 sep 2018 - 8:03 | |
| Als ik wil beginnen met een kitten, kan dat doen of moet je een ouder hebben om dit te doen? En als de naam bestaat, mag dan bvb een punt aant einden doen ?
|
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 sep 2018 - 9:03 | |
| - Lilmeep schreef:
- Als ik wil beginnen met een kitten, kan dat doen of moet je een ouder hebben om dit te doen?
En als de naam bestaat, mag dan bvb een punt aant einden doen ?
Nee, tenzij je graag een verhaallijn wilt hebben, hoef je geen ouder te hebben om een kitten aan te maken. In dat geval maak je gewoon een kitten aan met fictionele ouders. Als de naam bestaat, moet je er een leesteken achter doen die niet bezet is. Ik heb zelf Dotkit aangemaakt, maar omdat de naam al bezet was, heb ik er een punt achter moeten zetten. Soms is de punt bezet, dan moet je een ander leesteken pakken, zoals een komma. Ik hoop dat dit je vragen beantwoordt! (: |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 sep 2018 - 10:04 | |
| |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 sep 2018 - 10:09 | |
| - Chawl schreef:
- @Lilmeep: Nog even inhaken op Freedje haar antwoord. Een teken erachter mag bij katten die hun definitieve naam nog niet hebben. Dit geldt dus niet voor warriornamen, als die al bezet zijn moet je even een andere verzinnen c: . Maar als ik het goed begrijp gaat het om een kitten, dus dan mag je er inderdaad een leesteken achter zetten.
Goodmorning all ^^ +1 Goodmorning <3 |
|
| |
Opper 91 Actief the h e a r t of winter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 sep 2018 - 11:19 | |
| |
|
| |
San 151 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 sep 2018 - 11:19 | |
| |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 sep 2018 - 13:13 | |
| Het is bijna kwart over een en ik lig nog steeds in bed haha |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 sep 2018 - 17:00 | |
| Damn verlies dit forum steeds uit 't oog |
|
| |
Opper 91 Actief the h e a r t of winter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 sep 2018 - 18:56 | |
| Oef ik hoop stiekem dat White zijn mentor Withering word wanneer hij de 6 moons aantikt :’)) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|