|
|
Nynke 1337 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
| CAT'S PROFILEAge: 44 moons young ✘Gender: She-cat ♀Rank: Pop star |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 aug 2018 - 13:22 | |
| Zal ik zo op Chicken met Co posten en m pesten? Nee jk Co gaat héél lief zijn *kuch* |
|
| |
Hannah 549 Actief Check yourself before you wreck yourself
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 aug 2018 - 13:22 | |
| Geef hem gewoon waatteeerrrrrrrrrr fffdhdeh Waarom gaat iedereen achter Chicken aan ;-;
Laatst aangepast door Chickenpaw op wo 1 aug 2018 - 13:23; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Bo~ 1222 Actief If it's me, it'll be okay
| CAT'S PROFILEAge: Thirtythree moons ღGender: Tomcat ♂Rank: Moorrunner |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 aug 2018 - 13:23 | |
| @Hannah; is goed!! Zie m wel verschijnen C:
Ik hou zoveel van Falcon shfjdghjg <333 |
|
| |
Jamie 239 Actief “She made broken look beautiful
and strong look invincible.
She walked with the Universe
on her shoulders and made it
look like a pair of wings.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 aug 2018 - 13:27 | |
| - Chickenpaw schreef:
- Ja :c Chicken's naam is speciaal, laat hem met rust
Misschien vraagt hij het wel aan Ace, als Puffin het hem niet uitlegt whoop Naja hij is vernoemt naar de plek waar Lurkingshade begraven is xD En een reference van hoe Ace als apprentice altijd naar de two leg place ging voor makkelijk eten, waar hij voor het eerst verliefd werd (a')Als iemand zijn boy pest komt pap Ace wel redden >:3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 aug 2018 - 13:29 | |
| - Abysspaw. schreef:
- Chickenpaw schreef:
Misschien vraagt hij het wel aan Ace, als Puffin het hem niet uitlegt whoop Naja hij is vernoemt naar de plek waar Lurkingshade begraven is xD En een reference van hoe Ace als apprentice altijd naar de two leg place ging voor makkelijk eten, waar hij voor het eerst verliefd werd (a')
Als iemand zijn boy pest komt pap Ace wel redden >:3 Papa Ace kan hem ook redden van die hete kip fhuehuh Ja nu denkt iedereen dat hij zo genoemd is omdat hij zich als een kip gedraagd ofzo (:c |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 aug 2018 - 13:29 | |
| - Chickenpaw schreef:
- Abysspaw. schreef:
- Chickenpaw schreef:
Misschien vraagt hij het wel aan Ace, als Puffin het hem niet uitlegt whoop Naja hij is vernoemt naar de plek waar Lurkingshade begraven is xD En een reference van hoe Ace als apprentice altijd naar de two leg place ging voor makkelijk eten, waar hij voor het eerst verliefd werd (a')
Als iemand zijn boy pest komt pap Ace wel redden >:3 Papa Ace kan hem ook redden van die hete kip fhuehuh Ja nu denkt iedereen dat hij zo genoemd is omdat hij zich als een kip gedraagd ofzo (:c Kip zonder kop? (a) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 aug 2018 - 13:30 | |
| - Stallionheart schreef:
- Chickenpaw schreef:
- Abysspaw. schreef:
- Chickenpaw schreef:
Als iemand zijn boy pest komt pap Ace wel redden >:3 Papa Ace kan hem ook redden van die hete kip fhuehuh Ja nu denkt iedereen dat hij zo genoemd is omdat hij zich als een kip gedraagd ofzo (:c Kip zonder kop? (a) Dat sowieso |
|
| |
Dodo 69 Actief Magic tumbled from her pretty lips and when she spoke the language of the universe - the stars sighed in unison.
| |
| dus je wilt zeggen dat Chicken zijn ei niet echt kwijt kan op dit moment? |
|
| |
| |
| - Chickenpaw schreef:
- Abysspaw. schreef:
- Chickenpaw schreef:
Als iemand zijn boy pest komt pap Ace wel redden >:3 Papa Ace kan hem ook redden van die hete kip fhuehuh Ja nu denkt iedereen dat hij zo genoemd is omdat hij zich als een kip gedraagd ofzo (:c Ace eet gewoon zelf die hete kip op dan xD En geeft zijn kind wel een glasje melk ofzo <3 Poor boy D: Kippen zijn eigenlijk hele slimme en liefdevolle beestjes. Btw Ace even uitleggen dat Wolf chickens stiefzus is <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 aug 2018 - 13:33 | |
| - Abysspaw. schreef:
- Chickenpaw schreef:
- Abysspaw. schreef:
- Chickenpaw schreef:
Als iemand zijn boy pest komt pap Ace wel redden >:3 Papa Ace kan hem ook redden van die hete kip fhuehuh Ja nu denkt iedereen dat hij zo genoemd is omdat hij zich als een kip gedraagd ofzo (:c Ace eet gewoon zelf die hete kip op dan xD En geeft zijn kind wel een glasje melk ofzo <3 Poor boy D: Kippen zijn eigenlijk hele slimme en liefdevolle beestjes.
Btw Ace even uitleggen dat Wolf chickens stiefzus is <3 Kksmdhy dan ziet Chicken zijn hele leven voorbij flitsen whahah hij is als de dood voor haar - @Dodo, fjjnuhyy dit bedoel ik laat mijn boi met rust OKAY :ccc |
|
| |
Dodo 69 Actief Magic tumbled from her pretty lips and when she spoke the language of the universe - the stars sighed in unison.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 aug 2018 - 13:34 | |
| sowwyy we love him <3 skull gaat lief voor hem zijn okay? :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 aug 2018 - 13:37 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 aug 2018 - 13:38 | |
| Ace moet ook nog met zijn stiefkinderen bonden en het enige wat hij tot nu weet is van "We zijn beiden lgbt, I'll teach you how to get all the girls" Het moment dat je een normale Ace os wilt maken met hij die slaapt in zijn den maar heb dan ineens laat stikken door een slang. Whoops |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 aug 2018 - 13:39 | |
| Ik vraag me af naar wie Chicken eerst gaat afstappen zodra hij merkt dat hij niet voor het vrouwelijke valt :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 aug 2018 - 13:40 | |
| Ace zou heel mysterieus vertellen dat zijn ouders ook gay waren. En dan als de idioot die hij is vertellen dat hij ook ooit verliefd was op een kater <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 aug 2018 - 13:44 | |
| - Abysspaw. schreef:
- Ace zou heel mysterieus vertellen dat zijn ouders ook gay waren. En dan als de idioot die hij is vertellen dat hij ook ooit verliefd was op een kater <3
Ik moet steeds lachen bij hun topic tho ‘Oh we lijken op elkaar’ ‘Oh hij noemt mij zoon’ ‘Zo toevallig’ Maar ja wss wordt t idd Ace die het eerst te horen krijgt want die kater is zn r o l m o d e l yo |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 aug 2018 - 14:00 | |
| - Chickenpaw schreef:
- Hedgehog • schreef:
- sowwyy we love him <3 skull gaat lief voor hem zijn okay? :3
Dat betwijfel ik hwahHAAH niemand heeft geduld voor Chick truee xD Chicken wordt gewoon z'n crush lmao
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 aug 2018 - 14:03 | |
| - Hedgehog • schreef:
- Chickenpaw schreef:
- Hedgehog • schreef:
- sowwyy we love him <3 skull gaat lief voor hem zijn okay? :3
Dat betwijfel ik hwahHAAH niemand heeft geduld voor Chick truee xD
Chicken wordt gewoon z'n crush lmao
Chicken wordt iedereens crush ftw |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 aug 2018 - 14:10 | |
| - Chickenpaw schreef:
- Abysspaw. schreef:
- Ace zou heel mysterieus vertellen dat zijn ouders ook gay waren. En dan als de idioot die hij is vertellen dat hij ook ooit verliefd was op een kater <3
Ik moet steeds lachen bij hun topic tho ‘Oh we lijken op elkaar’ ‘Oh hij noemt mij zoon’ ‘Zo toevallig’
Maar ja wss wordt t idd Ace die het eerst te horen krijgt want die kater is zn r o l m o d e l yo Sameeeee "Hij praat tegen me over ouderschap en vraagt hoe het op school gaat. Zo'n goede clankat" Vooral dat ze precies op elkaar lijken is geniaal xD Ace vind zich eigen ook zo sneaky Dawwww dat is zo cute <33 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 aug 2018 - 14:11 | |
| manmanman, ik weet mn wachtwoord niet meer voor Solar en mag 90 minuten niet meer met m inloggen XD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|