We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 aug 2018 - 14:15
Abysspaw. schreef:
Chickenpaw schreef:
Abysspaw. schreef:
Ace zou heel mysterieus vertellen dat zijn ouders ook gay waren. En dan als de idioot die hij is vertellen dat hij ook ooit verliefd was op een kater <3
Ik moet steeds lachen bij hun topic tho ‘Oh we lijken op elkaar’ ‘Oh hij noemt mij zoon’ ‘Zo toevallig’
Maar ja wss wordt t idd Ace die het eerst te horen krijgt want die kater is zn r o l m o d e l yo
Sameeeee "Hij praat tegen me over ouderschap en vraagt hoe het op school gaat. Zo'n goede clankat" Vooral dat ze precies op elkaar lijken is geniaal xD Ace vind zich eigen ook zo sneaky Dawwww dat is zo cute <33
Chicken hoopte dat ace zijn echte vader was Boi lemme tell u something
Abysshowl
Member
Jamie 239 Actief “She made broken look beautiful
and strong look invincible.
She walked with the Universe
on her shoulders and made it
look like a pair of wings.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 aug 2018 - 14:28
Abysspaw. schreef:
Misschien dat hij ooit zijn kits vertelt van "Ik ben jullie pa maar tegen niemand door vertellen want dan kom ik in de problemen" B|
Ah man niet tegen Chicken zeggen want hij wilt zich voor starclan en de warrior code bewijzen al helemaal als ie ontdekt dat ie gay is en hij kan zn mond niet houden whHAHA
Thanatos
Deceased
dodo 350 Actief it took me a while to realize I didn't want to die but wanted my life to start
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 aug 2018 - 14:36
Clotkit schreef:
Skullpaw schreef:
Clotkit schreef:
Skullpaw schreef:
*bekijkt skulls pagina nog eens* eye color: green *oh shit*
Laat het blauw hij’s hot genoeg zo ;-)
duh XD maar in zn aanmelding staat ook blauw dus waar dat groen vandaan komt idk
¯\_(ツ)_/¯
(Wie wilt er topics met Clot? He needs more uwu)
MeT sKuLl
Abysshowl
Member
Jamie 239 Actief “She made broken look beautiful
and strong look invincible.
She walked with the Universe
on her shoulders and made it
look like a pair of wings.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 aug 2018 - 14:44
Skullpaw schreef:
Abysspaw. schreef:
Stiekem is Skull kleurenblind en denkt dat hij blauwe ogen heeft