We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Chi 235 Actief “It's so hard to forget pain, but it's even harder to remember sweetness. We have no scar to show for happiness. We learn so little from peace.”
Hahah ik ken dat gevoel. #vasteklantbijnachtwinkel
En omg, dat nestje acorn x northern. Ik twijfel zo hard, had al een kitten in gedachten en was aan het wachten op een leuk nestje xD
“You should see me in a crown.”
Post count: 65
Coyotespirit
Member
Nynke 1337 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
CAT'S PROFILE Age: 44 moons young ✘ Gender: She-cat ♀ Rank: Pop star
Gvd ik kreeg net een elektrische schok van mijn oortjes .___. Well, ik denk dat ik een nieuw paar moet kopen. Gelukkig heb ik nog een oude koptelefoon maar ik was meer fan van oortjes, nu niet meer
Allemaal Kunst.:
Butter
Ema
Ema
Kip
Bo1
Beertje
Bunny
Waz
Robin
Silverwolf
Member
Chi 235 Actief “It's so hard to forget pain, but it's even harder to remember sweetness. We have no scar to show for happiness. We learn so little from peace.”
Hoe kan ik in de stad wonen met weinig muggen En toch 13 muggensteken over mijn hele lichaam hebben AmErica explAIN
Everything’s free if you run fast enough
.:
Coyotespirit
Member
Hoe kan ik in de stad wonen met weinig muggen En toch 13 muggensteken over mijn hele lichaam hebben AmErica explAIN
HoE kAn hEt DaT iK iN TwEe dAgEn 10 MoTtEn iN MiJn KaMeR hEb
Silverwolf
Member
Dit is wat ik heb als ik me verveel en melig voel owl’s mini ava is a 10/10
Coyotespirit
Member
wow ik heb eindelijk weer een laptop sinds 2.. maanden.. en ik wilde reageren met 'uwu' in het aot en toen las ik dat claw dood was? no longer uwu >: (
0
Coyotespirit
Member