We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
wow ik heb eindelijk weer een laptop sinds 2.. maanden.. en ik wilde reageren met 'uwu' in het aot en toen las ik dat claw dood was? no longer uwu >: (
Òwó
The moral objections to something so profane
But the deepest of convictions are the darkest positions
Yu
Member
Lore 973 Actief All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself
wow ik heb eindelijk weer een laptop sinds 2.. maanden.. en ik wilde reageren met 'uwu' in het aot en toen las ik dat claw dood was? no longer uwu >: (
WOW LOIS
What's more wrong - that I too wish to be great
Or my mother wished she'd had a son?
Pantherstar
StarClan
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
HEY NIENKE EN LORE <33 nu heb ik wel uwu's al helemaal nu ik yu weer online zie omg mijn foxie's babe
Ja dr vader is dood en dr partner weg :cccc Yu en Fox was het ultieme Powerkoppel <3
Was?? ik ben ready om het te ressurecten nu ze terug in het oude gebied zijn
Lois ik hou van je
*krakt vingers* laat ik maar is op fox inloggen B)
0
Coyotespirit
Member
Nynke 1337 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
CAT'S PROFILE Age: 44 moons young ✘ Gender: She-cat ♀ Rank: Pop star
Btw Loïs wil je dat Panther nog steeds Coyo's mentor is? (A) Cauze ik heb dr een tijdje geleden aangemeld voor nieuwe mentor omdat je voor een tijdje niet actief was maar als jij nog steeds Co's mentor wil zijn haal ik dat weg c:
Allemaal Kunst.:
Butter
Ema
Ema
Kip
Bo1
Beertje
Bunny
Waz
Robin
Pantherstar
StarClan
Btw Loïs wil je dat Panther nog steeds Coyo's mentor is? (A) Cauze ik heb dr een tijdje geleden aangemeld voor nieuwe mentor omdat je voor een tijdje niet actief was maar als jij nog steeds Co's mentor wil zijn haal ik dat weg c:
Ik moet eigenlijk even eerst kijken wat het teams' plan is omdat ik dus een tijdje afwezig was! Maar zodra ik dat weet kan ik ja of nee zeggen!
0
Coyotespirit
Member
Ik moet eigenlijk even eerst kijken wat het teams' plan is omdat ik dus een tijdje afwezig was! Maar zodra ik dat weet kan ik ja of nee zeggen!
Is goed haha, neem je tijd <3
Allemaal Kunst.:
Butter
Ema
Ema
Kip
Bo1
Beertje
Bunny
Waz
Robin
Foxfire
Member
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
Is goed haha, neem je tijd <3
c:
Silverwolf
Member
Chi 235 Actief “It's so hard to forget pain, but it's even harder to remember sweetness. We have no scar to show for happiness. We learn so little from peace.”
Ik ben verliefd op de mannelijke hoofdrol van dirty dancing, de recente versie. Help. Sebiet ga ik er nog een character op baseren. Nee. Christy, houd je in. Help
“You should see me in a crown.”
Post count: 65
Pantherstar
StarClan
hoe heette mijn ene account met suffix -spots ook alweer :c
0
Coyotespirit
Member