Queen M 132 Actief Nøthing kills a man faster than his øwn head.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2018 - 10:36 Deze happy bastard maar eens weer onder de stoflaag vandaan halen (a)
Cynthia 3768 Actief CAT'S PROFILE Age :
Dead (120 moons) Gender :
Tomcat ♂ Rank :
Ancient leader
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2018 - 11:14 Underpaw' schreef: Deze happy bastard maar eens weer onder de stoflaag vandaan halen (a) Yay c:
Aaah musicals, ik ben een musical theatre nerd. Ik ga over een paar weken op musicalzomerkamp en ik ga in Augustus naar de Lion King
Ik vind allerlei musicals geweldig maar mijn twee favorieten zijn dan toch wel Les Mis en Anastasia <3
VIDEO VIDEO
:::
Loïs 282 Actief I'll be going back to these streets, this is all I could be
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2018 - 11:23
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2018 - 11:50 Owl’s quote in de sig is complete
Loïs 282 Actief I'll be going back to these streets, this is all I could be
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2018 - 12:08 Owlpaw, schreef: Owl’s quote in de sig is complete GIVE THEM ALL THAT THEY CAN DRINK AND IT WILL NEVER BE ENOUGH
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2018 - 12:11 Azola schreef: Owlpaw, schreef: Owl’s quote in de sig is complete GIVE THEM ALL THAT THEY CAN DRINK AND IT WILL NEVER BE ENOUGH Hey laat mn mcr boi met rust ja
SO GIVE THEM BLOOD, BLOOD, BLOOD GRAB A GLASS BECAUSE THERE’S GOING TO BE A FLOOD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2018 - 12:11 Ik ga stuk om Owl’s mini ava Also Loïs back??? Long time no see! How are uu? c:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2018 - 12:13 Underpaw' schreef: Ik ga stuk om Owl’s mini ava Also Loïs back??? Long time no see! How are uu? c: Surrender u peasant
En ja ik heb Lolo ge-blackmaild ofcourse
Loïs 635 Actief Unravel me
Unravel my soul
Unravel G H O U L
Lore 163 Actief Oh, lucky me
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2018 - 12:19 Rabbitfoot schreef: Goedemiddag! Owl is te edgy oml Hij heeft een happy de peppy bestie nodig om hem uit z'n emo fase te sleuren Ja Under is een hipster dus hopelijk dat dat hem minder emo maakt :’)
Laten we zeggen dat hij als warrior teruggaat kijken naar deze fase van
‘Why’
Babs 141 Actief A rabbit’s foot may bring good luck to you, but it brought none to the rabbit.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2018 - 12:24
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2018 - 12:26 @Loïs: Goed om te horen hihi c: welkom terug ~ @Hannah: Under maakt Owl weer een happy derp bal net als hem @Babs: Middag!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2018 - 12:28 Underpaw' schreef: @Loïs: Goed om te horen hihi c: welkom terug ~ @Hannah: Under maakt Owl weer een happy derp bal net als hem @Babs: Middag! Man wat een duo
Emo edgelord en cinnamon roll
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2018 - 12:28 Owlpaw, schreef: Underpaw' schreef: @Loïs: Goed om te horen hihi c: welkom terug ~ @Hannah: Under maakt Owl weer een happy derp bal net als hem @Babs: Middag! Man wat een duo Emo edgelord en cinnamon roll Je weet dat ik die nickname nu ga gebruiken voor Owl in het topicje :’))
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2018 - 12:30 Underpaw' schreef: Owlpaw, schreef: Underpaw' schreef: @Loïs: Goed om te horen hihi c: welkom terug ~ @Hannah: Under maakt Owl weer een happy derp bal net als hem @Babs: Middag! Man wat een duo Emo edgelord en cinnamon roll Je weet dat ik die nickname nu ga gebruiken voor Owl in het topicje :’)) Owliebol
Bo~ 928 Actief She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2018 - 12:56 ik wil zo graag posten maar mn arm doet teveel pijn dgdfgj
She's been beaten, bruised and broken She's felt pain instead of love
She's seen nothing but the concrete Yeah the world has left her cold
Lore 163 Actief Oh, lucky me
Sans 270 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2018 - 13:22 Eyo peeps ik ben zo blij dat ik mroge niet hoef te werken hehe
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic