|
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: [AG] Clean sweep. di 12 jun 2018 - 18:52 | |
| Hoi hoi! Door drukte van school en wat onstabiliteit in m'n leven heb ik een tijdje afstaand gedaan van wc, zoals je hoogstwaarschijnlijk wel gemerkt zult hebben. Nu het einde van het school jaar echter in zicht begint te komen ben ik van plan van alles hier weer op te pakken, maar dan wel met een goed, schoon begin! c: Daarom dus heb ik een goed aantal accounts afgestoft en besloten welke ik actief ga houden. Eventuele familie van de accounts mogen meebeslissen!
- {Stage 1;; Dit zijn de karakters waar ik het meest gehecht aan ben, je moet hun karakter en uiterlijk hetzelfde houden en als je ooit niet meer actief met ze bent, zou ik het fijn vinden om ze terug te nemen of aan een ander te geven!}:
Mistpaw - +/- 12 moons - female - Windclan'Rookkit - +/- 5 moons - female - RiverclanOver dit kleine ding ben ik niet helemaal uit. Voorlopig staat ze hier om te delen en zal ik haar alleen weggeven bij een hele hoge uitzondering. Rookkit is een heel zielig, klein en zwak tuxedo poesje met fel blauwe ogen. Ze is de dochter van Silvercloud en Panthergrowl. Rookkit is heel zwak en ziek geboren, maar haar wilskracht is des te groter. Ze heeft de grootste dromen en weet zeker dat ze één dag net als haar vader deputy zal worden. Het is echter maar de vraag of ze met haar conditie überhaupt warrior zal worden.
- {Stage 2;; Deze accounts zijn iets minder belangrijk, je mag ze qua uiterlijk en karakter een beetje veranderen, als de basis maar hetzelfde blijft! Ook bij deze geldt dat als je ze niet actief kan houden, ik het op prijs stel als je ze terug zou geven!}:
Savagekit - tussen de 12 en 25 moons inmiddels - male -ThunderclanOver hem ben ik al iets minder picky. Savagekit(inmiddels al Savagescreech, al mag je z'n warriornaam veranderen) is de zoon van Shiverthought en Rowanflight. Door zijn vrij problematische opvoeding en de dood van zijn moeder is er iets niet helemaal goed met hem gegaan. Hij is altijd erg rustig en gecontroleerd, maar daardoor ook een beetje een controle freak (vooral in relaties) en kan ook een beetje de abusive kant op gaan. Coyotepaw - leeftijd staat vrij, zou tussen de 20 - 50 moons moeten zijn -male - ThunderclanNaar Beer! Farai - tussen 20 en 40 moons - female -RogueDood Chickenkit - rond de 5 moons - male - ShadowclanNaar Hannah! Speakeasy - tussen de 13 en 25 moons - Female - RiverclanSpeakeasy is een prachtig grijs gestreept poesje. Ze is erg slank en niet geweldig sterk, maar daardoor erg sierlijk. Ze is een heel erg charmante poes die altijd het juiste weet te zeggen op de juiste momenten, waardoor ze altijd haar zin krijgt. Ze kan makkelijk anderen manipuleren met haar charmes en goed getimede woorden, maar heeft weinig slechte intenties. Ze is vooral eropuit om het beste leven voor zichzelf te krijgen, that's it. Ze heeft wel een veel zachtere kant tegenover jongere katten. Haar voorsteltopic is Hier. Je mag haar wat veranderen! Crywolf - rond de 20 moons - Male - WindclanZwarte kater met twee verschillend gekleurde ogen. Hij is gebaseerd op de nummers van de artiest Crywolf. Hij is vrij koud en eigenlijk altijd kalm. Maakt niet uit hoe stressvol de situatie is, hij weet wel een manier zichzelf eruit te redden. Alleen zichzelf, want dat is waar het om gaat. Crywolf zit tegen een sociapath/psychopath aan die eigenlijk geen empathy heeft en enkel alles doet om er zelf beter van te worden. Een gevoel voor juist of slecht heeft hij ook niet, als hij een kat moet doden om er zelf beter van te worden, zal hij dat zonder twijfel of schuldgevoel doen. Ook is hij erg intelligent. Je mag hem wat aanpassen! X - Leeftijd staat vrij - Male - BloodclanDood
- Stage 3;; Deze accounts zijn nooit echt belangrijk geweest, ze mogen sterven en je mag ze ook volledig veranderen!:
Shiverkit - leeftijd staat vrij - Female - WindclanZwart poesje, heeft schizofrenie en ziet daardoor dingen die er niet zijn. Wel erg lief en zacht aardig. Warriornaam zou Shivermind zijn Moonkit - Ga los - female - windclanZwart poesje met een wit vlekje in de vorm van een maan tussen haar ogen. Geen idee meer wat ik met haar wilde, warriornaam zou Moonfire worden. Foxkit - leeftijd staat vrij - male - ThunderclanHelemaal vrij. Zou een fel karaktertje worden. Fogkit - Leeftijd staat vrij - female - WindclanEen grijze tabby met witte ogen en een erg zweverig karakter. Gelooft in het bovennatuurlijke, warriornaam zou Fogbird worden
De karakter die ik nog ga houden zijn Jinx, Routpaw, *Wolfpaw, Jackdaw, Coyote •. Alleen Jinx, Jackdaw en Routpaw hou ik voorlopig actief c:
Laatst aangepast door Routpaw op ma 18 jun 2018 - 20:20; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: [AG] Clean sweep. di 12 jun 2018 - 19:32 | |
| Ik kan met Summer Farai vermoorden? (: Dan kan ze nog een hondentand verdienen ^^
Lemme know.~
&
Interesse in Mistpaw (: |
|
| |
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Clean sweep. di 12 jun 2018 - 20:07 | |
| Yep is goed wat mij betreft! Je mag een topic aan maken als je wilt c:
Ik wacht nog heel even met Mist, gezien ik eventuele spelers van familie voorrang zou geven. I'll let you know <3 |
|
| |
Beertje 119 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Clean sweep. di 12 jun 2018 - 20:20 | |
| Im glad you are back! <3 Als je beslist om Rook al dan niet weg te geven, ik heb bewust hun leeftijd-upper vertraagd en dus staan de kittens op 2 moons |
|
| |
Rebecca 661 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Clean sweep. di 12 jun 2018 - 21:46 | |
| |
|
| |
Empress H 894 Actief That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Clean sweep. di 12 jun 2018 - 21:50 | |
| Hmm, zou ik Chicken over mogen nemen? |
|
| |
m 69 Actief “Sunshine is the best medicine”
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Clean sweep. di 12 jun 2018 - 22:04 | |
| Lethal kan iemand vermoorden als er nog wat in de aanbieding is? c: |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Clean sweep. wo 13 jun 2018 - 11:33 | |
| Mist's leeftijd zit hoger dan 7 Moons. Harepaw is namelijk al Harespring geworden ;") |
|
| |
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Clean sweep. do 14 jun 2018 - 17:20 | |
| @rebecca; ik zal reageren! @hannah; yes sure!! Ik zal het wachtwoord sturen naar Tornado @M; Kies jij maar? X kan of een andere kat van Stage 3 c: @Butter; alright, zal het aanpassen |
|
| |
Beertje 119 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Clean sweep. za 16 jun 2018 - 15:30 | |
| Ik ga het toch doen oepsZou ik Coyotepaw mogen? |
|
| |
717 Afwezig "Error_"
| CAT'S PROFILEAge: 137 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Outpost Guard |
| Onderwerp: Re: [AG] Clean sweep. za 16 jun 2018 - 15:44 | |
| X kan als hij een rogue is? en anders houdt het op -a- |
|
| |
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Clean sweep. ma 18 jun 2018 - 20:19 | |
| X is bloodclan c: Hij zal ook van de lijst worden gehaald nu gezien Thora 'm mag hebben (A)
@Beer; he's all yours <3 ik stuur zijn wachtwoord naar Cavepaw! @Rebecca; ik heb toch besloten om Mist te houden, sorry! Ga d'r nog één kans geven. |
|
| |
Beertje 119 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Clean sweep. vr 6 jul 2018 - 17:11 | |
| Hela Ik ben nog steeds geïnteresseerd naar Coyote hehehe dus als je m nog steeds wil weggeven, zou je dan het wachtwoord naar Cavy willen sturen of op discord mag ook ^^ <3 |
|
| |
Kip 1108 Actief ➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips
| CAT'S PROFILEAge: ✘ 41 moons strongGender: She-cat ♀Rank: ✘ Deputy |
| Onderwerp: Re: [AG] Clean sweep. vr 6 jul 2018 - 19:46 | |
| Oh gosh. Kan je je inbox nog eens checken? :< ik heb namelijk het wachtwoord al aangepast en ik dacht dat ik het al naar Cavepaw had gestuurd? |
|
| |
Beertje 119 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Clean sweep. za 7 jul 2018 - 19:12 | |
| - *Wolfpaw schreef:
- Oh gosh. Kan je je inbox nog eens checken? :< ik heb namelijk het wachtwoord al aangepast en ik dacht dat ik het al naar Cavepaw had gestuurd?
Nope heb net extra gechecked, moet ik anders eens aan t team vragen? |
|
| |
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: [AG] Clean sweep. zo 8 jul 2018 - 18:37 | |
| Denk dat dat het handigst is! Sorry voor het ongemak :< |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Clean sweep. di 17 jul 2018 - 19:41 | |
| Ik zou heel graag Rookkit willen overnemen of delen! Zeg maar als je iets van een voorbeeldpost ofzo moet hebben <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Clean sweep. | |
| |
|
| |
|