We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 mei 2018 - 16:43
Vulture schreef:
Puk schreef:
Vulture schreef:
Heyhoi
Wow dat is ene oud account of niet? Ik weet nog dat ik met Sid en hem RP'ed heb O: Buzzard en Sid waren een tijd samen xD
Yep! Voor mij voelt het niet zo maar hij is al uit 2014, dus 4 jaar oud op WC haha Hij is altijd een van mijn favoriete accounts geweest dus ik heb hem weer nieuw leven in geblazen sinds gister<3
O shit, Buzzard heeft ook al met Sid kater ge-date? XD Poeh poeh
Poeh poeh xD
"Only the spider is safe in her web."
Yu
Member
Lore 973 Actief All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 mei 2018 - 16:46
Puk schreef:
Vulture schreef:
Puk schreef:
Vulture schreef:
Heyhoi
Wow dat is ene oud account of niet? Ik weet nog dat ik met Sid en hem RP'ed heb O: Buzzard en Sid waren een tijd samen xD
Yep! Voor mij voelt het niet zo maar hij is al uit 2014, dus 4 jaar oud op WC haha Hij is altijd een van mijn favoriete accounts geweest dus ik heb hem weer nieuw leven in geblazen sinds gister<3
Poeh poeh xD
Nog meer katten waar Vulture boos op moet worden, omdat hij zo beschermend over Buzzard is xD Al denk ik dat hij Sid meer geaccepteerd zou hebben dan Cyber, that's for sure
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older
Tornado
Member
Empress H 894 Actief That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 mei 2018 - 16:55
Vulture schreef:
Puk schreef:
Vulture schreef:
Puk schreef:
Vulture schreef:
Heyhoi
Poeh poeh xD
Nog meer katten waar Vulture boos op moet worden, omdat hij zo beschermend over Buzzard is xD Al denk ik dat hij Sid meer geaccepteerd zou hebben dan Cyber, that's for sure
Hahaha ja, Sid had ook altijd een hekel aan Cyber. Omdat hij in die periode ook beschermend was over Buzzard xD
"Only the spider is safe in her web."
Thora
Member
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 mei 2018 - 18:29
Yu schreef:
ahh dit is zo'n tijd geleden dat ik hier op keek
Oh shiet, het is Cobra's sis <3
That moment you felt it.
Darkness, hate, showing indifference to the authority that you sacrificed so much to acquire, disdain for refusing to acknowledge that his actions, had you not intervened, would have let to an outcome that he would have held you responsible for reversing.
Amare
Member
Eline 695 Actief No use getting angry at the way that you're wired
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 mei 2018 - 18:53
Wanneer je 4500 woorden moest schrijven maar je nu al bij 5200 bent en nog niet klaar bent Well u asked for a big essay so u gonna get it
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”