|
|
»Quinty« 778 Actief Like some kind of madness
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 mei 2018 - 13:13 | |
| Nog een week of 4/5, dan zit mijn schooljaar er ook weer op xD "Why would I apologize for being a monster? Had anyone ever apologize for turning me into one?" |
|
| |
Empress H 894 Actief That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 mei 2018 - 13:31 | |
| |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 mei 2018 - 13:52 | |
| - Tornado schreef:
- Nou, morgen gaan jullie al mijn duizenden katjes op de ‘jarige’ lijst zien whAhaha the shame
lol meer dan esmee ? xDD |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 mei 2018 - 13:56 | |
| Deze en volgende week is het weer een zeer drukke week, dus ik kan niet overal op antwoorden, sorry ^^ |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| |
| |
Luca 52 Actief "Pull the strings. Watch them dance."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 mei 2018 - 15:04 | |
| Heyo heya <3
Zometeen maar even voorstel topics maken voor Puk en Night "Only the spider is safe in her web." |
|
| |
Eline 695 Actief No use getting angry at the way that you're wired
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 mei 2018 - 15:10 | |
| Morgen eindelijk mijn laatste examen. Ik heb zojuist een lijst met alle domme opmerkingen vanuit mijn klas naar mijn Nederlandsdocente gestuurd. Dit wordt een leuke dimploma-uitreiking hehe. - Het lijstje:
O betekent datum onbekend, joe Aardrijkskunde: O: "Zeeklimaat dan zit je toch op zee. Zit die boom toch in de water." -Mees 29/11/17: "In welke provincie ligt Drenthe?'' -Mees 1/12/17: 'Wat is de hoofdstad van Terschelling?" ... "Friesland." -Mees 9/2/18: ''Wat is brak water?" -Thomas
Wiskunde: O: "We hadden zo'n jassenhanger." -Vince, "Kapstok." -Ivan 28/11/17: "Mag ik een blaadje, want helaas is mijn schrift leeg." -Ivan "Hoeveel dagen heeft 16 maanden?" -Tessa 28/10/17: "Wat is een polulier?" -Adil
Economie: O: "Wat is een huishouden?" -Adil "Aardapollen." -Hicham 10/10/17: "Dat ging DWARS langs me." -Ivan 1/12/17: "En waar ligt Nederland?" -Lissenberg, "Boven Frankrijk en onder Engeland." -Danick 29/1/18: "Wat is flierefluiten?" -Hicham 9/2/18: "Wat is nostalgie?" -Caity
Maatschappijleer (Dit is een goudmijn): O: ''Wat is een chemo?" -Mees ''Is Kim Jung Un een machtsmiddel?" -Adil ''Nederland heeft toch 7 provincies?" -Caity ''Wat is een rechtse partij?" -Adil 22/11/17: "Ik vind de geur van alcohol wel lekker." -Adil, "Jammer dat jij dat niet mag hè? Haha!" -Alblas 20/12/17: "Dit is een koekenpanroller." -Mees over een deegroller "Wat is een placenta?" -Benjamin "Wat is demonstreren?" -Christian 31/1/17: "Wat is dancemuziek?" -Adil
Nederlands (Bereidt u zich maar voor): O: "Wat is poespas?" -Christine "Wat is een zoogdier?" -Yael "Hij groeit met de seconde 300 meter, mijn spaarpot." -Johan "Dat is etisch profileren." -Christian over vrouwen voortrekken 26/9/17: "Is een haan een eend?" -Tessa 28/9/17: "Meer- en mindervoud." -Danick 27/10/17: "Wat is een bollenpeller?" -Adil, "Iemand die bollen pelt." -Steeds, "Wat is een bol?" -Adil 17/11/17: "Wat is een busje?" -Onbekend "Wat is een berenhol?" -Adil 28/11/17: "Judokaas." -Johan 1/12/17: "Hij wist het altijd nooit." -Johan 8/2/18: "Alleen hooggeleidde mensen lezen de krant." -Mees 13/3/18: Toen we op moesten noemen wat met krokodillen te maken heeft.. "Zoogdier." -Thomas "Amfibie." -Hicham 16/3/18: "Wat is terminaal?" -Mees 6/4/18: "Zomerbril." -Christine
Geschiedenis: 24/1/18: "Gefruteerd." -Breukel 30/1/18: "Kernwapens zijn verschrikkelijk. Je haar gaat er namelijk van door de war zitten." -Breukel O: "Waar is een zeecontainer voor?" -Breukel, "Voor het opslaan van spullen in de zee?" -Danique
Biologie: O: "Ongeveer 1.5 liter water per dag en DAAR BEDOEL IK NATUURLIJK GEEN BIER MEE!" -Rademakers "Wat is een herbavoor." -Ivan "Waar gebruik je tentakels voor?" -Rademakers, "Om te strelen." -Christian "Vlis en vees." -Rademakers 17/12/17 "Wat is recreatie?" -Indy
Engels: "Wat betekent frame?" -Mees, "Ja.." -De Zoete
Levensbeschouwing: O: "Je foundation borrelt." -Johan
Natuurkunde in de derde klas: O: "Is het April?" -Mees, "Het is September.." -Ivan
|
|
| |
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 mei 2018 - 15:38 | |
| - Amare schreef:
- Morgen eindelijk mijn laatste examen.
Ik heb zojuist een lijst met alle domme opmerkingen vanuit mijn klas naar mijn Nederlandsdocente gestuurd. Dit wordt een leuke dimploma-uitreiking hehe.
- Het lijstje:
O betekent datum onbekend, joe Aardrijkskunde: O: "Zeeklimaat dan zit je toch op zee. Zit die boom toch in de water." -Mees 29/11/17: "In welke provincie ligt Drenthe?'' -Mees 1/12/17: 'Wat is de hoofdstad van Terschelling?" ... "Friesland." -Mees 9/2/18: ''Wat is brak water?" -Thomas
Wiskunde: O: "We hadden zo'n jassenhanger." -Vince, "Kapstok." -Ivan 28/11/17: "Mag ik een blaadje, want helaas is mijn schrift leeg." -Ivan "Hoeveel dagen heeft 16 maanden?" -Tessa 28/10/17: "Wat is een polulier?" -Adil
Economie: O: "Wat is een huishouden?" -Adil "Aardapollen." -Hicham 10/10/17: "Dat ging DWARS langs me." -Ivan 1/12/17: "En waar ligt Nederland?" -Lissenberg, "Boven Frankrijk en onder Engeland." -Danick 29/1/18: "Wat is flierefluiten?" -Hicham 9/2/18: "Wat is nostalgie?" -Caity
Maatschappijleer (Dit is een goudmijn): O: ''Wat is een chemo?" -Mees ''Is Kim Jung Un een machtsmiddel?" -Adil ''Nederland heeft toch 7 provincies?" -Caity ''Wat is een rechtse partij?" -Adil 22/11/17: "Ik vind de geur van alcohol wel lekker." -Adil, "Jammer dat jij dat niet mag hè? Haha!" -Alblas 20/12/17: "Dit is een koekenpanroller." -Mees over een deegroller "Wat is een placenta?" -Benjamin "Wat is demonstreren?" -Christian 31/1/17: "Wat is dancemuziek?" -Adil
Nederlands (Bereidt u zich maar voor): O: "Wat is poespas?" -Christine "Wat is een zoogdier?" -Yael "Hij groeit met de seconde 300 meter, mijn spaarpot." -Johan "Dat is etisch profileren." -Christian over vrouwen voortrekken 26/9/17: "Is een haan een eend?" -Tessa 28/9/17: "Meer- en mindervoud." -Danick 27/10/17: "Wat is een bollenpeller?" -Adil, "Iemand die bollen pelt." -Steeds, "Wat is een bol?" -Adil 17/11/17: "Wat is een busje?" -Onbekend "Wat is een berenhol?" -Adil 28/11/17: "Judokaas." -Johan 1/12/17: "Hij wist het altijd nooit." -Johan 8/2/18: "Alleen hooggeleidde mensen lezen de krant." -Mees 13/3/18: Toen we op moesten noemen wat met krokodillen te maken heeft.. "Zoogdier." -Thomas "Amfibie." -Hicham 16/3/18: "Wat is terminaal?" -Mees 6/4/18: "Zomerbril." -Christine
Geschiedenis: 24/1/18: "Gefruteerd." -Breukel 30/1/18: "Kernwapens zijn verschrikkelijk. Je haar gaat er namelijk van door de war zitten." -Breukel O: "Waar is een zeecontainer voor?" -Breukel, "Voor het opslaan van spullen in de zee?" -Danique
Biologie: O: "Ongeveer 1.5 liter water per dag en DAAR BEDOEL IK NATUURLIJK GEEN BIER MEE!" -Rademakers "Wat is een herbavoor." -Ivan "Waar gebruik je tentakels voor?" -Rademakers, "Om te strelen." -Christian "Vlis en vees." -Rademakers 17/12/17 "Wat is recreatie?" -Indy
Natuurkunde in de derde klas: O: "Is het April?" -Mees, "Het is September.." -Ivan
Tag urself, ik ben “Waar gebruik je tentakels voor?” The moral objections to something so profane
But the deepest of convictions are the darkest positions
|
|
| |
Marieke 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 mei 2018 - 15:52 | |
| - Tornado schreef:
- Amare schreef:
- Morgen eindelijk mijn laatste examen.
Ik heb zojuist een lijst met alle domme opmerkingen vanuit mijn klas naar mijn Nederlandsdocente gestuurd. Dit wordt een leuke dimploma-uitreiking hehe.
- Het lijstje:
Tag urself, ik ben “Waar gebruik je tentakels voor?” #Aardapollen |
|
| |
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 mei 2018 - 16:43 | |
| |
|
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| |
| |
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 mei 2018 - 16:48 | |
| |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 mei 2018 - 16:59 | |
| oof ik ben moe ;''')
also hello peeps <3 |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| |
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 mei 2018 - 17:31 | |
| Vandaag was er iemand die dacht dat z'n Frans om 2 uur was maar het was om half 10 en hij was 5 min te laat en hij mocht 'm niet meer maken x_x Ik heb volgend jaar mijn eindexamen als ik niet perongeluk nog blijf zitten. Weet je wat wel echt scheiße is? Ik had dit jaar eindelijk 2 vrienden gemaakt maar ze blijven allebei zitten en mijn beste vriendin gaat misschien zelfs naar de vavo terwijl ik met haar mijn profielwerkstuk ging maken..
When u r on a diet but u made chocolate chip cookies
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 mei 2018 - 17:51 | |
| ahh nu word ik voor mijn exames volgend jaar ;;'""")
ALSO ESMEE GUN MIJ WAT KOENKIES |
|
| |
Cynthia 3768 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Dead (120 moons)Gender: Tomcat ♂Rank: Ancient leader |
| |
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 mei 2018 - 18:16 | |
| - Brat schreef:
- ahh nu word ik voor mijn exames volgend jaar ;;'""")
ALSO ESMEE GUN MIJ WAT KOENKIES KOENKIES KOM HALEN DAN |
|
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 mei 2018 - 18:22 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Brat schreef:
- ahh nu word ik voor mijn exames volgend jaar ;;'""")
ALSO ESMEE GUN MIJ WAT KOENKIES KOENKIES KOM HALEN DAN OOF en mijn huis uit komen?? I PASS i have'nt been oustide in over 3 years |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|