We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 mei 2018 - 8:38
Thornflame schreef:
Volgt of heeft iemand Fairy Tail al eens gevolg? <3
Oooh, Fairy Tail! Dat volgde ik tot een aantal jaar terug. Ergens in de 2014-serie ben ik wel afgehaakt (denk ook dat dat in 2014/2015 was). Ik denk dat er naar mijn gevoel wat te veel filler was, maar is ook alweer een tijd geleden dus xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 mei 2018 - 9:28
Thornface schreef:
Thornflame schreef:
Volgt of heeft iemand Fairy Tail al eens gevolg? <3
Oooh, Fairy Tail! Dat volgde ik tot een aantal jaar terug. Ergens in de 2014-serie ben ik wel afgehaakt (denk ook dat dat in 2014/2015 was). Ik denk dat er naar mijn gevoel wat te veel filler was, maar is ook alweer een tijd geleden dus xD
En goedemorgen!
Ik ben nu ergens rond de zestig episodes en ik vind het tot nu toe echt wel vet. De OST is ook echt mooi om naar te luisteren <3
Neem bv deze:
Echt zo mooi <3
Thornface
Member
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 mei 2018 - 9:34
Aah, die heb ik zeker weten nog gezien! De muziek blijft inderdaad awesome, ik heb toentertijd sommige songs zo vaak geluisterd dat ik ze nu nog voor de geest kan halen xD Ik heb even de episode list erbij gehaald, en ik gok dat ik tot episode 175 was gekomen. Vanaf seizoen 7 heb ik niet gekeken, denk ik. Dus tot daar zijn er geen spoilers meer voor mij XD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 mei 2018 - 10:57
Thornface schreef:
Aah, die heb ik zeker weten nog gezien! De muziek blijft inderdaad awesome, ik heb toentertijd sommige songs zo vaak geluisterd dat ik ze nu nog voor de geest kan halen xD Ik heb even de episode list erbij gehaald, en ik gok dat ik tot episode 175 was gekomen. Vanaf seizoen 7 heb ik niet gekeken, denk ik. Dus tot daar zijn er geen spoilers meer voor mij XD
Alleen vond ik Jellal als bad guy wel iets interessanter als good guy, bad guy paste meer bij zo'n karakter of zo..? De relatie tussen hem en Erza is ook echt sweet, net als die van Lucy en Natsu <3
Dogear
Member
Daniëlle 70 Actief My grand plan
Is that I will be remembered
My grand plan
Just you wait and see