|
| Hannah 319 Actief If you’re drop dead gorgeous
You should just
Drop
Dead.
| |
| | | | M 152 Afwezig Now I never, never get to clean up the mess I made, oh
And it haunts me every time I close my eyes
| |
| Onderwerp: Re: Actually Bored do 24 sep 2015 - 18:14 | |
| Zijn staart slepend over de grond en zijn ogen op de grond geplakt liep hij het kamp in, zijn poten konden gewoon niet meer. Hij had al voor zonsopgang begonnen met zijn warrior taken, gejaagd voor de clan en langs alle grenzen geweest. een diepe zucht ontsnapte er uit zijn bek, hij wou laten zien dat hij een goeie warrior van de clan was. Moeizaam hief hij zijn kop op toen hij een muis op de prooisttapel neerlegde, zijn blik gleed over het kamp heen maar zijn aandacht werd getrokken door een witte vacht bij de nursery. Hij wist wie het was, Cloverblossom zijn beste vriendin maar sinds het horen van die ene Grizzly had hij haar een beetje verwaarloosd. Me kleine en korte pasjes trippele hij naar haar toe, en stak zijn kop door de ingang. Hij knipperde met zijn ogen om te wennen aan het donkere hol, en stapte pas helemaal naar binnen toen de plek goed kon bekijken. "Hey Cloverblossom" mauwde hij ook toen hijnde witte poes in haar nest zag liggen, "Hoe is het met je dikke buik?" grapte hij, en ging naast haar zitten |
| | | Hannah 319 Actief If you’re drop dead gorgeous
You should just
Drop
Dead.
| |
| | | | |-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
| |
| |
| Onderwerp: Re: Actually Bored do 24 sep 2015 - 18:29 | |
| 'Ach, je went er wel aan. Sterker nog, zo te zien verwacht je ook kittens, dikzak.' en voelde de poot van clover in zijn buik poren, hij lachte en likte zijn buik. "hmm.. Ik denk dat ik dan maar bij jou in de nursery moet gaan liggen" plagde hij terug, zo dik was hij toch ook weer niet? Misschien was hij vroeger wat molliger maar nu was hij een stuk slanker en lichter geworden dan eerst, "Heb je honger?" mauwde hij, zijn buik knorde aan het denken aan vers prooi. En misschien kon hij dan zijn net gevangen prooi met haar delen. Maar hij kon niet wachten op antwoord, want iets anders trok zijn aandacht. "Pap! Wat doe je? Je houdt toch van mama?" hij keek Flamekit aan, en glimlachte toen hij zijn poot over zijn kop aaide. "Natuurlijk hou ik van mama, heel veel zelf. Maar Cloverblossom is mijn aller beste vriendin, en vond het wel leuk om haar gedag te zegen." snorde hij, "Of mag dat niet van jou?" lachte hij, kittens toch. |
You should just
Drop
Dead.
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Actually Bored do 24 sep 2015 - 19:05 | |
| "Rustig maar Flamekit dat gebeurd niet vertrouw me maar, ik weet het"mauwde hij rustig, en trok de kitten naar hem toe zodat zijn kop tegen zijn buik was gedrukt, en sloeg zijn staart om zijn lijfje heen. "Nee natuurlijk niet, Cloverblossom heeft een geweldige partner. En ik zou het mama nooit aan durven doen, ze is de beste en de mooiste poes van de clans!" snorde hij, en likte even zijn oor. Het was moeilijk om er over te praten want zijn moeder zat nu tegen over hem. Maar hij hield vol, hij zal Clover beschermen en zegen dat het niet hun echte moeder was. |
You should just
Drop
Dead.
| |
| | | | Pommeline 62 Actief
| |
| |
| | | | | Onderwerp: Re: Actually Bored | |
| |
| | | |