|
|
130 Actief I can never resist an invitation to dance.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 mei 2018 - 20:51 | |
| - Thornflame schreef:
- Spottedkit. schreef:
- Duskkit. schreef:
- Jongens, sorry voor de late reacties!! Ik ga vanavond wat topics met Dusk & Thorn proberen te maken <3 Sorry dat alles zo lang duurt... werk xD
Neem de tijd joh! <3 Werk is belangrijk! Dankjewel <3 Yes, maar ik sta volgende week voor 43 uur gepland en meh... xD Dag vrije tijd xD
--
Volgt of heeft iemand Fairy Tail al eens gevolg? <3 Allemensen dat is veel.. Wat voorn werk doe je als ik vragen mag? ;o |
|
| |
<3 397 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 mei 2018 - 20:54 | |
| - Spottedkit. schreef:
- Thornflame schreef:
- Spottedkit. schreef:
- Duskkit. schreef:
- Jongens, sorry voor de late reacties!! Ik ga vanavond wat topics met Dusk & Thorn proberen te maken <3 Sorry dat alles zo lang duurt... werk xD
Neem de tijd joh! <3 Werk is belangrijk! Dankjewel <3 Yes, maar ik sta volgende week voor 43 uur gepland en meh... xD Dag vrije tijd xD
--
Volgt of heeft iemand Fairy Tail al eens gevolg? <3 Allemensen dat is veel.. Wat voorn werk doe je als ik vragen mag? ;o Ik werk in een supermarkt. Weet niet of je de Colruyt in België kent? In zo'n filiaal werk ik (: |
|
| |
Babs 141 Actief A rabbit’s foot may bring good luck to you, but it brought none to the rabbit.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 mei 2018 - 21:05 | |
| - Thornflame schreef:
- Spottedkit. schreef:
- Thornflame schreef:
- Spottedkit. schreef:
- Duskkit. schreef:
--
Volgt of heeft iemand Fairy Tail al eens gevolg? <3 Allemensen dat is veel.. Wat voorn werk doe je als ik vragen mag? ;o Ik werk in een supermarkt. Weet niet of je de Colruyt in België kent? In zo'n filiaal werk ik (: Ooh die ken ik wel ja! ;o Song festival staat hier op B( |
|
| |
<3 397 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 mei 2018 - 21:28 | |
| Oef, zes nieuwe topics voor Thorn... Ik vind het wel goed geweest x) De rest doe ik wel een andere dag ;3 Nu lekker lezen. Ciao iedereen! |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 mei 2018 - 21:36 | |
| Zo, nog even een setje gemaakt voor Daniëlle van Dogkit (: & Voor Northernfaith Ik ben best blij dat het goed lukt ^^ |
|
| |
M ♔ 158
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 mei 2018 - 21:48 | |
| Ik moet nog zoveel topicje maken en op reageren maar ik voel me echt niet lekker meh :c dacht dat ik over de griep heen was maar not |
|
| |
Sans 270 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 mei 2018 - 21:53 | |
| - Blacktear schreef:
- Ik moet nog zoveel topicje maken en op reageren maar ik voel me echt niet lekker meh :c dacht dat ik over de griep heen was maar not
doe maar lekker rustig aan M, word eerst maar beter ^^ |
|
| |
M ♔ 158
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 mei 2018 - 21:57 | |
| - Northernfaith schreef:
- Blacktear schreef:
- Ik moet nog zoveel topicje maken en op reageren maar ik voel me echt niet lekker meh :c dacht dat ik over de griep heen was maar not
doe maar lekker rustig aan M, word eerst maar beter ^^ Haha ja hoop dat ik snel beter ben tho, awel ik wel heel goed verzorgd en verwend word door mijn vriendin <3
Laatst aangepast door Blacktear op di 8 mei 2018 - 22:01; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
ryan ! 380 Actief In a state of emergency
Who was I trying to be?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 mei 2018 - 21:59 | |
| Mn oog wordt eindelijk al beter heb arme Nynke een trauma aan gegeven whahah Maar yes ik kan eindelijk zien maar man wat jeukt het ding |
|
| |
Babs 141 Actief A rabbit’s foot may bring good luck to you, but it brought none to the rabbit.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 mei 2018 - 22:02 | |
| Beterschap M! <3 En jij ook H! Zo. Refjes voor Spotted en Rabbit ook af c: |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 mei 2018 - 22:04 | |
| - Waterkit schreef:
- Mn oog wordt eindelijk al beter
heb arme Nynke een trauma aan gegeven whahah Maar yes ik kan eindelijk zien maar man wat jeukt het ding Hahaha xD gelukkig dat het met je oog beter gaat! @M; beterschap! @Rabbit; aaaah die zijn zo mooi :O |
|
| |
Sans 270 Actief
| |
| |
| |
Esmee 23 Actief Try getting on my level of fancy.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 mei 2018 - 22:10 | |
| Heel veel beterschap allebei <33 Oeh mooie refjes! Ik kan echt niet dingen digitaal inkleuren, zeker niet met een muis xD Dus denk niet dat Solar er ooit eentje zal krijgen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 mei 2018 - 22:11 | |
| - Solarkit schreef:
- Heel veel beterschap allebei <33
Oeh mooie refjes! Ik kan echt niet dingen digitaal inkleuren, zeker niet met een muis xD Dus denk niet dat Solar er ooit eentje zal krijgen Als je me een PB'tje stuurt met hoe en wat wil ik er wel 1 voor Solar maken! ^-^ En thanks all! <3 |
|
| |
M ♔ 158
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 mei 2018 - 22:12 | |
| Aw thanks y'all ♡ &Rabbitkit: zien er goed uit! Vooral Spottedpaw's vlekken zijn super nice |
|
| |
Sans 270 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 mei 2018 - 22:14 | |
| - Solarkit schreef:
Oeh mooie refjes! Ik kan echt niet dingen digitaal inkleuren, zeker niet met een muis xD Dus denk niet dat Solar er ooit eentje zal krijgen +1 x3 |
|
| |
Esmee 23 Actief Try getting on my level of fancy.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 mei 2018 - 22:15 | |
| - Rabbitkit schreef:
- Solarkit schreef:
Oeh mooie refjes! Ik kan echt niet dingen digitaal inkleuren, zeker niet met een muis xD Dus denk niet dat Solar er ooit eentje zal krijgen Als je me een PB'tje stuurt met hoe en wat wil ik er wel 1 voor Solar maken! ^-^
En thanks all! <3 Oohh wil je dat doen? Dan zal ik je even een PB’tje sturen ;o <333 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 mei 2018 - 22:15 | |
| Inkleuren kost me niet super veel tijd. Dus ik kan er wel een paar doen vanavond. c:
Als meer mensen willen. PB staat open! |
|
| |
ryan ! 380 Actief In a state of emergency
Who was I trying to be?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 mei 2018 - 22:21 | |
| Thanks everyone <33 ik voel het een klein beetje branden en jeuken maar gelukkig durf ik er nu mee de straat op zonder een zonnebril ‘s nachts aan te doen terwijl het aan het stormen is whahah |
|
| |
Bo~ 928 Actief She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 mei 2018 - 22:42 | |
| Ik ben zo teleurgesteld tot nu toe met dit eurovisie songfestival smh : ( Hopen dat de tweede halve finale beter wordt lol |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|