We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 mei 2018 - 15:59
Ik zit thuis, over twee uur moet ik bij Walter zijn, ik ben atm zo uitgeblust dat ik niet weet wat ik moet doen ;__;
That moment you felt it.
Darkness, hate, showing indifference to the authority that you sacrificed so much to acquire, disdain for refusing to acknowledge that his actions, had you not intervened, would have let to an outcome that he would have held you responsible for reversing.
Rabbitpaw,
StarClan
Babs 141 Actief A rabbit’s foot may bring good luck to you, but it brought none to the rabbit.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 mei 2018 - 19:17
Jaytail schreef:
Flight • schreef:
vanavond is de eerste Eurovisie halve finale, right? Weet iemand hoe laat die begint?
idk of ik 't kan kijken want ik mag eigenlijk niet te lang naar een scherm kijken omdat ik 'n lichte hersenschudding heb
8 uur Engelse tijd(volgens mij) dus 9 uur Nederlandse tijd gok ik!
Oh dank je voor het helpen herinneren. B( Ik had eigenlijk m'n vriend beloofd dat we vanavond dozen gingen inpakken voor de verhuizing maar dat gaat toch maar op een iets langere baan.. ;-)
Is Nederland vanavond of overmorgen?
Bronzemask
StarClan
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 mei 2018 - 19:46
Rabbitkit schreef:
Jaytail schreef:
Flight • schreef:
vanavond is de eerste Eurovisie halve finale, right? Weet iemand hoe laat die begint?
idk of ik 't kan kijken want ik mag eigenlijk niet te lang naar een scherm kijken omdat ik 'n lichte hersenschudding heb
8 uur Engelse tijd(volgens mij) dus 9 uur Nederlandse tijd gok ik!
Oh dank je voor het helpen herinneren. B( Ik had eigenlijk m'n vriend beloofd dat we vanavond dozen gingen inpakken voor de verhuizing maar dat gaat toch maar op een iets langere baan.. ;-)
Is Nederland vanavond of overmorgen?
Nederland is overmorgen. Maar ik vind Nederland (het liedje) dit jaar niet echt leuk en Waylon Mousedung up big time met zijn ruzie met de pers XD.
:::
Briarlight
Member
♡ 491 Actief But I wouldn't do it anyway
Or at least that's what I say