We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Claw heeft al twee levens van mijn karakters verpest lol :”) Alsooo, goeiemorgen (:
Daar is hij goed in
@Esmee: Why? In de vakantie mag je best soms relaxen toch :3
Het is idd vakantie Esmee, school enzovoorts vraagt altijd veel van mensen waarom zou je niet mogen relaxen?
Iemand die met Ocean of Mouse nog een topicje wilt?
Coyotespirit
Member
Nynke 1337 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
CAT'S PROFILE Age: 44 moons young ✘ Gender: She-cat ♀ Rank: Pop star
Nouja ik heb best een hoop dingen te doen xD Maar ze zijn al van “ja wel normale tijd opstaan doordeweeks!” en dat is 7:15 en daar heb ik dus echt geen zin in hahaha. Mag op z’n minst toch wel ietsje uitslapen -.-
Darkness, hate, showing indifference to the authority that you sacrificed so much to acquire, disdain for refusing to acknowledge that his actions, had you not intervened, would have let to an outcome that he would have held you responsible for reversing.
Chawl
Deceased
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
CAT'S PROFILE Age: ✝35 moons✝ Gender: Tomcat ♂ Rank: Member
Tegenwoordig willen ze steeds meer dat je presenteert en laat zien dat je alles kan, als je dan een moment op je kont zit denken ze meteen dat je niks hebt gedaan of gaat doen. ^^ Ik ken het
@oceanbreeze; idd, mensen zij nu socialer dan ooit, en de lat ligt ook veel hoger. maar zoiezo mensen zijn verschillend- ik hou er niet van om de hele dag buiten te zijn. En iemand houd daar wel van nou en dat is prima. Maar dwing me niet- maar zoiezo overdrijft ze want ik ga echt genoeg naar buiten hoor x3
walnutdrop@ PRECIES ahh you said it gurl xD
x:
Oceanstar
StarClan
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
Ik ben bijvoorbeeld gestopt met mijn studie en meteen zitten ze als een soort aasgieren te checken of ik wel iets doe met mijn leven. Waardoor ik me soms heel nutteloos voel als ik bijvoorbeeld even niks doe. Het is alsof ik per se moet bewijzen dat ik wel dingen doe. Want natuurlijk ben ik nuttig, als ik maar gelukkig ben, zo ben ik het gaan zien. Even hart luchten hier cx
Walnut:
Oceanstar
StarClan
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
Ik ben bijvoorbeeld gestopt met mijn studie en meteen zitten ze als een soort aasgieren te checken of ik wel iets doe met mijn leven. Waardoor ik me soms heel nutteloos voel als ik bijvoorbeeld even niks doe. Het is alsof ik per se moet bewijzen dat ik wel dingen doe. Want natuurlijk ben ik nuttig, als ik maar gelukkig ben, zo ben ik het gaan zien. Even hart luchten hier cx
Ik kan het mij voorstellen.. Inderdaad je geluk is belangrijk!!
ik vind het eigenlijk wel zielig als dat je werk is ' jongeren lastig vallen en een slecht gevoel bezorgen' want dat doen ze infeiten. Maar zoiezo stel dat je niks wilt doen, het is jouw leven. daar hebben hu niks over te zeggen. al is het wel moeilijk om zoiets te negeren- ik snap hoe je je voelt. Geloof me- maar je bent echt wel nuttig en het is idd waar dat je nuttig ben als je gelukkig ben. Maar iedereen is nuttig- ook al lijkt het niet zo- lolol het is beter om te luchten dan het bij je te dragen xD
mijnpsygiaterkwamevennaarbovenx3
x:
Walnutdrop
Member
Luca 1091 Actief “Spread your arms and always trust your cape.”
Ik ben ook echt niet zo van UWL ik doen niks ik ben nutteloos. Ik geniet er op het moment heel erg van dat ik geen studie doe maar me gewoon lekker op me zelf richt. Weet ook wel dat me ouders trots op me zijn hoor ^^ Vooral mijn eigen hoofd die denkt dat ik altijd iets moet doen. Maar dat is wat ik bedoel, deze maatschappij is zo gericht op presentaties leveren dat ik dat ook voel als ik dus gewoon thuis ben.
Ik ben ook echt niet zo van UWL ik doen niks ik ben nutteloos. Ik geniet er op het moment heel erg van dat ik geen studie doe maar me gewoon lekker op me zelf richt. Weet ook wel dat me ouders trots op me zijn hoor ^^ Vooral mijn eigen hoofd die denkt dat ik altijd iets moet doen. Maar dat is wat ik bedoel, deze maatschappij is zo gericht op presentaties leveren dat ik dat ook voel als ik dus gewoon thuis ben.
well maybe i was talking more to myself ;''') nah jk xD maar ja je hebt zeker gelijk ik kan ook geen dag thuis zitten of me moeder zeurt al, en het is goed dat je niet zo denkt- want je kan er echt kapot aan gaan. Blijf lekker genieten<3 - en negeer maar wat ik eerder zei xD