Algemene Onzin Topic - Pagina 24



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 37 ... 50  Volgende
Snowberry
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 FewOwJk
Esmee
83
Actief
Sometimes I stare up at the sky for hours, just to see where snowflakes are born.

CAT'S PROFILE
Age: 19 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimevr 27 apr 2018 - 10:42

Goeiemorgen!
Het is net vakantie en m’n ouders zeuren al dat ik niet zoveel moet relaxen ~.~
Naja vandaag ga ik t gewoon ff wel doen hoor


Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 28tyvrt
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimevr 27 apr 2018 - 10:44

Coyotepaw. schreef:
Claw heeft al twee levens van mijn karakters verpest lol :”)
Alsooo, goeiemorgen (:

Daar is hij goed in Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 3439736193

@Esmee: Why? In de vakantie mag je best soms relaxen toch :3


Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 85A0ca8T_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 V4s23EcO_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 FTbtNyE2_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 FTbtNyE2_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 PF71KdU0_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 JeyKDma8_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 GPr1M0jZ_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 COxUkZt
Judge me
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 NJ8wT66H_o
by the cats I avoid
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimevr 27 apr 2018 - 10:49

Chawl schreef:
Coyotepaw. schreef:
Claw heeft al twee levens van mijn karakters verpest lol :”)
Alsooo, goeiemorgen (:

Daar is hij goed in Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 3439736193

@Esmee: Why? In de vakantie mag je best soms relaxen toch :3
Het is idd vakantie Esmee, school enzovoorts vraagt altijd veel van mensen waarom zou je niet mogen relaxen?

Iemand die met Ocean of Mouse nog een topicje wilt?


Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Oceano10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 JwNO92gAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 UK1ajoIAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 3qCkg2fp_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1337
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimevr 27 apr 2018 - 10:51

Chawl schreef:
Coyotepaw. schreef:
Claw heeft al twee levens van mijn karakters verpest lol :”)
Alsooo, goeiemorgen (:

Daar is hij goed in Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 3439736193

@Esmee: Why? In de vakantie mag je best soms relaxen toch :3
XD nou ik vind t niet erg hahaha, daar krijg ik alleen nog meer inspiratie van sooooo


Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Coyode10

Allemaal Kunst.:


Terug naar boven Ga naar beneden
Snowberry
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 FewOwJk
Esmee
83
Actief
Sometimes I stare up at the sky for hours, just to see where snowflakes are born.

CAT'S PROFILE
Age: 19 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimevr 27 apr 2018 - 10:58

Nouja ik heb best een hoop dingen te doen xD
Maar ze zijn al van “ja wel normale tijd opstaan doordeweeks!” en dat is 7:15 en daar heb ik dus echt geen zin in hahaha. Mag op z’n minst toch wel ietsje uitslapen -.-


Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 28tyvrt
Terug naar boven Ga naar beneden
Burningbreath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 IbbuWxb
Ghost
50
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burningbreath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimevr 27 apr 2018 - 10:58

iiiiii morning peeps~

ik heb ook zin in vakantie alleen me moeder niet ;;'''') i cry mommy why u dont want me two weeks at home


Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Vb9pGf
x:

Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimevr 27 apr 2018 - 11:00

Ahaa.. en wat als je ze jouw planning uitlegt. Van als ik dit en dit kan dan red ik het ook?

@Burningbreath hoezo?


Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Oceano10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 JwNO92gAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 UK1ajoIAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 3qCkg2fp_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Flintspark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 ZB9t5up
»Quinty«
171
Actief
Well, excuse me for having enormous flaws that I don't work on!

CAT'S PROFILE
Age: Twenty months!
Gender: Tomcat ♂
Rank: Young Warrior
Flintspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimevr 27 apr 2018 - 11:03

Claw doet 't goed xD


That moment you felt it.
Darkness, hate, showing indifference to the authority that you sacrificed so much to acquire, disdain for refusing to acknowledge that his actions, had you not intervened, would have let to an outcome that he would have held you responsible for reversing.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimevr 27 apr 2018 - 11:05

Ja die ouwe gestoorde brombeer XD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 85A0ca8T_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 V4s23EcO_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 FTbtNyE2_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 FTbtNyE2_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 PF71KdU0_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 JeyKDma8_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 GPr1M0jZ_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 COxUkZt
Judge me
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 NJ8wT66H_o
by the cats I avoid
Terug naar boven Ga naar beneden
Burningbreath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 IbbuWxb
Ghost
50
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burningbreath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimevr 27 apr 2018 - 11:06

Oceanbreeze schreef:
Ahaa.. en wat als je ze jouw planning uitlegt. Van als ik dit en dit kan dan red ik het ook?

@Burningbreath hoezo?

Omdat ze vind dat jongeren niet zo veel thuis moeten zijn, ;''') """want zij was vroeger nooit thuis"""


Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Vb9pGf
x:

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowberry
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 FewOwJk
Esmee
83
Actief
Sometimes I stare up at the sky for hours, just to see where snowflakes are born.

CAT'S PROFILE
Age: 19 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimevr 27 apr 2018 - 11:10

Ja misschien moet ik het meer zo aanpakken x3
“Ja anders heb je maar 5 uur per dag om te werken” hallo 5 uur elke dag is veel hoor xdd


Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 28tyvrt
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimevr 27 apr 2018 - 11:16

Burningbreath schreef:
Oceanbreeze schreef:
Ahaa.. en wat als je ze jouw planning uitlegt. Van als ik dit en dit kan dan red ik het ook?

@Burningbreath hoezo?

Omdat ze vind dat jongeren niet zo veel thuis moeten zijn, ;''') """want zij was vroeger nooit thuis"""
Want vroeger was de druk van leren, sociaal zijn en werken ook zoooo groot... (is de afgelopen jaren groter geworden)

@Snowberry, iddd


Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Oceano10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 JwNO92gAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 UK1ajoIAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 3qCkg2fp_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimevr 27 apr 2018 - 11:19

Tegenwoordig willen ze steeds meer dat je presenteert en laat zien dat je alles kan, als je dan een moment op je kont zit denken ze meteen dat je niks hebt gedaan of gaat doen. ^^ Ik ken het


Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 50rtcm
Walnut:
Terug naar boven Ga naar beneden
Burningbreath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 IbbuWxb
Ghost
50
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burningbreath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimevr 27 apr 2018 - 11:24

@oceanbreeze; idd, mensen zij  nu socialer dan ooit, en de lat ligt ook veel hoger. maar zoiezo mensen zijn verschillend- ik hou er niet van om de hele dag buiten te zijn. En iemand houd daar wel van nou en dat is prima. Maar dwing me niet- maar zoiezo overdrijft ze want ik ga echt genoeg naar buiten hoor x3

walnutdrop@ PRECIES ahh you said it gurl xD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Vb9pGf
x:

Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimevr 27 apr 2018 - 11:29

@Walmutdrop em @Burningbreath, klopt..


Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Oceano10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 JwNO92gAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 UK1ajoIAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 3qCkg2fp_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimevr 27 apr 2018 - 11:31

Ik ben bijvoorbeeld gestopt met mijn studie en meteen zitten ze als een soort aasgieren te checken of ik wel iets doe met mijn leven. Waardoor ik me soms heel nutteloos voel als ik bijvoorbeeld even niks doe. Het is alsof ik per se moet bewijzen dat ik wel dingen doe. Want natuurlijk ben ik nuttig, als ik maar gelukkig ben, zo ben ik het gaan zien. Even hart luchten hier cx


Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 50rtcm
Walnut:
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimevr 27 apr 2018 - 11:34

Walnutdrop schreef:
Ik ben bijvoorbeeld gestopt met mijn studie en meteen zitten ze als een soort aasgieren te checken of ik wel iets doe met mijn leven. Waardoor ik me soms heel nutteloos voel als ik bijvoorbeeld even niks doe. Het is alsof ik per se moet bewijzen dat ik wel dingen doe. Want natuurlijk ben ik nuttig, als ik maar gelukkig ben, zo ben ik het gaan zien. Even hart luchten hier cx
Ik kan het mij voorstellen.. Inderdaad je geluk is belangrijk!!


Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Oceano10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 JwNO92gAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 UK1ajoIAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 3qCkg2fp_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 24 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Burningbreath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 IbbuWxb
Ghost
50
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burningbreath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimevr 27 apr 2018 - 11:43

Walnutdrop schreef:
Ik ben bijvoorbeeld gestopt met mijn studie en meteen zitten ze als een soort aasgieren te checken of ik wel iets doe met mijn leven. Waardoor ik me soms heel nutteloos voel als ik bijvoorbeeld even niks doe. Het is alsof ik per se moet bewijzen dat ik wel dingen doe. Want natuurlijk ben ik nuttig, als ik maar gelukkig ben, zo ben ik het gaan zien. Even hart luchten hier cx


ik vind het eigenlijk wel zielig als dat je werk is ' jongeren lastig vallen en een slecht gevoel bezorgen' want dat doen ze infeiten. Maar zoiezo stel dat je niks wilt doen, het is jouw leven. daar hebben hu niks over te zeggen.  al is het wel moeilijk om zoiets te negeren- ik snap hoe je je voelt. Geloof me- maar je bent echt wel nuttig en het is idd waar dat je nuttig ben als je gelukkig ben. Maar iedereen is nuttig- ook al lijkt het niet zo- lolol het is beter om te luchten dan het bij je te dragen xD

mijnpsygiaterkwamevennaarbovenx3


Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Vb9pGf
x:

Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimevr 27 apr 2018 - 12:07

Ik ben ook echt niet zo van UWL ik doen niks ik ben nutteloos. Ik geniet er op het moment heel erg van dat ik geen studie doe maar me gewoon lekker op me zelf richt. Weet ook wel dat me ouders trots op me zijn hoor ^^ Vooral mijn eigen hoofd die denkt dat ik altijd iets moet doen. Maar dat is wat ik bedoel, deze maatschappij is zo gericht op presentaties leveren dat ik dat ook voel als ik dus gewoon thuis ben.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 50rtcm
Walnut:
Terug naar boven Ga naar beneden
Burningbreath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 IbbuWxb
Ghost
50
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burningbreath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimevr 27 apr 2018 - 12:32

Walnutdrop schreef:
Ik ben ook echt niet zo van UWL ik doen niks ik ben nutteloos. Ik geniet er op het moment heel erg van dat ik geen studie doe maar me gewoon lekker op me zelf richt. Weet ook wel dat me ouders trots op me zijn hoor ^^ Vooral mijn eigen hoofd die denkt dat ik altijd iets moet doen. Maar dat is wat ik bedoel, deze maatschappij is zo gericht op presentaties leveren dat ik dat ook voel als ik dus gewoon thuis ben.

well maybe i was talking more to myself ;''') nah jk xD maar ja je hebt zeker gelijk ik kan ook geen dag thuis zitten of me moeder zeurt al, en het is goed dat je niet zo denkt- want je kan er echt kapot aan gaan. Blijf lekker genieten<3 - en negeer maar wat ik eerder zei xD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Vb9pGf
x:

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 24 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 37 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: