We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Ik ben ook echt niet zo van UWL ik doen niks ik ben nutteloos. Ik geniet er op het moment heel erg van dat ik geen studie doe maar me gewoon lekker op me zelf richt. Weet ook wel dat me ouders trots op me zijn hoor ^^ Vooral mijn eigen hoofd die denkt dat ik altijd iets moet doen. Maar dat is wat ik bedoel, deze maatschappij is zo gericht op presentaties leveren dat ik dat ook voel als ik dus gewoon thuis ben.
well maybe i was talking more to myself ;''') nah jk xD maar ja je hebt zeker gelijk ik kan ook geen dag thuis zitten of me moeder zeurt al, en het is goed dat je niet zo denkt- want je kan er echt kapot aan gaan. Blijf lekker genieten<3 - en negeer maar wat ik eerder zei xD
Ik ben ook echt niet zo van UWL ik doen niks ik ben nutteloos. Ik geniet er op het moment heel erg van dat ik geen studie doe maar me gewoon lekker op me zelf richt. Weet ook wel dat me ouders trots op me zijn hoor ^^ Vooral mijn eigen hoofd die denkt dat ik altijd iets moet doen. Maar dat is wat ik bedoel, deze maatschappij is zo gericht op presentaties leveren dat ik dat ook voel als ik dus gewoon thuis ben.
^ precies ;; En omdat ik soms wat moeite heb met werkstukken enzo op tijd klaar hebben denken m’n ouders dat ze daarom het recht hebben om de hele dag over school te zeiken. Kan geen moment rust hebben of ze beginnen er weer over. Kijk soms wil ik ook ff aan wat anders denken. En het is ook nooit goed, dan zijn de cijfers weer niet goed genoeg haha.
Stallionheart
Member
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
Darkness, hate, showing indifference to the authority that you sacrificed so much to acquire, disdain for refusing to acknowledge that his actions, had you not intervened, would have let to an outcome that he would have held you responsible for reversing.
ik heb zin om een adoptables site ding te maken en heb ook al een beetje een idee van hoe ik dat ga doen maar ik weet nog niet echt wat ik er mee ga doen :')