|
|
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 apr 2018 - 22:22 | |
| - Mudpuddle schreef:
- Iemand een topicje met Moraine? (iemand moet haar vertellen dat ze
misschien waarschijnlijk een elder wordt doordat ze half doof is) Ik wil wel met Dustkit en met Crowfur? ;D -- Edit: Nvm, de Clans zijn al vertrokken uit dat territory xD |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| |
| |
15 Actief
| |
| |
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 apr 2018 - 19:02 | |
| - Shredpaw' schreef:
- Hi c: heeft er iemand zin in een topicje?
met bloom als jij maakt? c: |
|
| |
15 Actief
| |
| |
| |
Quinty 282 Actief There are times when I look at people and see nothing worth liking
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 apr 2018 - 20:05 | |
| Denk dat ik Polar maar ga laten vechten met een NPC :') Ziet er naar uit dat er geen BC'er is die met hem wil vechten xD |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 apr 2018 - 20:16 | |
| - Polarbear schreef:
- Denk dat ik Polar maar ga laten vechten met een NPC :') Ziet er naar uit dat er geen BC'er is die met hem wil vechten xD
We kunnen altijd nog dat random plan voortzetten om Thorn en Polar samen te laten vechten (tegen een NPC dan)? Dat is misschien wat leuker dan enkel een BC NPC IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 apr 2018 - 20:49 | |
| kijk alleen thc online haha
ik moet echt nog es een shc'er tbh
edit; also, nieuw setje look 8) alsoalso, ik moet gaan nu dus tot morgen mensen ^^ |
|
| |
Quinty 282 Actief There are times when I look at people and see nothing worth liking
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 apr 2018 - 21:50 | |
| - Thornface schreef:
- Polarbear schreef:
- Denk dat ik Polar maar ga laten vechten met een NPC :') Ziet er naar uit dat er geen BC'er is die met hem wil vechten xD
We kunnen altijd nog dat random plan voortzetten om Thorn en Polar samen te laten vechten (tegen een NPC dan)? Dat is misschien wat leuker dan enkel een BC NPC Dat zou op zich ook nog wel kunnen c: Lijkt me ergens ook wel leuk xD |
|
| |
Bearass 16 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 apr 2018 - 1:59 | |
| Late night inspiration... |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 apr 2018 - 8:26 | |
| - Polarbear schreef:
- Thornface schreef:
- Polarbear schreef:
We kunnen altijd nog dat random plan voortzetten om Thorn en Polar samen te laten vechten (tegen een NPC dan)? Dat is misschien wat leuker dan enkel een BC NPC Dat zou op zich ook nog wel kunnen c: Lijkt me ergens ook wel leuk xD Same xD Doen we dan dat ze toevallig allebei dezelfde BC'er aanvallen, of dat één van hen bijvoorbeeld hulp nodig heeft? IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
Rebecca 64 Actief " Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know "
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 apr 2018 - 14:19 | |
| Ugh, hoofdpijn van alle ellende op school :c . . . . . . . » Efforts and courage are not enough without purpose and direction « |
|
| |
15 Actief
| |
| |
| |
Marieke 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 apr 2018 - 15:25 | |
| |
|
| |
Bearass 16 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 apr 2018 - 15:37 | |
| Heey Marieks, Rebecca(? ja toch XD) en Hannepan! <3 how u doing? |
|
| |
15 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 apr 2018 - 15:57 | |
| Holy, Linnet is prachtig <3 |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 apr 2018 - 16:06 | |
| Beer, seriously, nog een account? xD
also hiii all (: |
|
| |
Bearass 16 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 apr 2018 - 16:13 | |
| damnit jullie accounts lijken te hard op elkaar XD great, met mij gaat het ookk goed eheheh
en thanks both <3
nou (a) ik wou even rustig beginnen met der en dan de rest weer oppakken hihi |
|
| |
Rebecca 64 Actief " Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know "
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 apr 2018 - 18:03 | |
| Al een Clan bedacht voor Linnet Beer? . . . . . . . » Efforts and courage are not enough without purpose and direction « |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|