|
|
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 maa 2018 - 7:32 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Bronzemask schreef:
- Ughh, ik heb echt een zware dag achter de rug. Waarom moeten mensen altijd zoveel vooroordelen hebben dat ze al van dingen uit gaan zonder dat ze me kennen...
Wat is er gebeurd? Ik had een intake gesprek op een mbo opleiding maar het ging alleen maar over mijn autisme en niet over mijzelf of de opleiding. Ik moet mezelf altijd net een beetje extra bewijzen dan "normale" mensen. |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 28 maa 2018 - 17:23 | |
| Waaah ik wordt gek, al m'n zaken die ik moet posten houd ik altijd in de notificaties bij maar die verdwijnen nu random om de paar dagen D: Als ik iets vergeet: sorry guys, m'n hele agenda van hier ligt overhoop...
Also, how's life? |
|
| |
Marieke 434 Actief Flight of the silver bird
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 maa 2018 - 16:10 | |
| internet heeft er de hele dag tot een kwartier of zo geleden uit gelegen, ben blij dat het nu weer terug is want ik kan me niet zo makkelijk vermaken zonder internet xD |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 maa 2018 - 18:20 | |
| look at red she so pretty <3 |
|
| |
/\/\ 79 Actief “Only you”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 maa 2018 - 18:23 | |
| Pretty girll *heart eyes* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 maa 2018 - 18:33 | |
| - Frostfield schreef:
- Pretty girll *heart eyes*
thanks <3 |
|
| |
Marte 76 Actief Kiss me if I'm wrong, but dinosaurs still exist right?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 maa 2018 - 21:32 | |
| Heb een idee voor een kitten die ik echt graag wil spelen, maar bij welk nestje ga ik proberen aanmelden? decisions kill meh Dx
Laatst aangepast door Milo op do 29 maa 2018 - 23:12; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 maa 2018 - 22:40 | |
| - Tallshadow schreef:
- WOW EZ! Long time no see! How's life? Heb je je prins op de witte dolfijn al?!
mijn god zeventien maanden later ik WAS DIE WITTE DOLFIJN HELEMAAL VERGETEN maar ja ik heb hem B) hoe gaat het met jou?!? (/jullie want ik ben benieuwd naar iedereen) |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 maa 2018 - 14:57 | |
| |
|
| |
WazBeer 438 Actief "Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 maa 2018 - 15:00 | |
| Hellow :3
Volgende week de echte auto in |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 maa 2018 - 15:03 | |
| - Skyteller schreef:
- Hellow :3
Volgende week de echte auto in oh succes waz! ^^ |
|
| |
Daniëlle 257 Actief Be proud of all the scars, they make you who you are
| CAT'S PROFILEAge: Forever young, I want to be forever young (32 moons)Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 maa 2018 - 15:35 | |
| |
|
| |
Bunny 455 Actief "Eyes say more than a thousand words"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 maa 2018 - 15:42 | |
| zop bloom heeft ook een nieuw setje, hoewel ik niet helemaal zeker ben of ik m wel mooi vind hmm :') |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 maa 2018 - 16:29 | |
| Bronze is eigenlijk toe aan een nieuw setje. Heeft iemand nog mooie plaatjes van een torbie cat? (of in ieder geval een kat die op Bronzemask lijkt)
|
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 maa 2018 - 16:48 | |
| - Lostdream schreef:
- Tallshadow schreef:
- WOW EZ! Long time no see! How's life? Heb je je prins op de witte dolfijn al?!
mijn god zeventien maanden later ik WAS DIE WITTE DOLFIJN HELEMAAL VERGETEN maar ja ik heb hem B) hoe gaat het met jou?!?
(/jullie want ik ben benieuwd naar iedereen) WOW Je hebt hem! Mijn tekeningen hebben geholpen >3 Life here is good, crazy druk door de laatste examenkunsten die nog ff uitgehaald moeten worden maar verder prima te overzien (: Bij jou? |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 maa 2018 - 19:24 | |
| IK LEEF NOG!
Was op schoolreis naar Amsterdam, had dus geen tijd te posten : P |
|
| |
WazBeer 438 Actief "Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 maa 2018 - 19:57 | |
| Whaha Amsterdam zo gek nog altijd om te horen 'schoolreis naar Amsterdam' xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 maa 2018 - 20:00 | |
| - Skyteller schreef:
- Whaha Amsterdam zo gek nog altijd om te horen 'schoolreis naar Amsterdam' xD
het vijfde jaar bij ons gaat drie dagen naar amsterdam en ze zijn pissed omdat wij vorig jaar naar londen zijn geweest (a) maar het wisselt af, een jaar doet amsterdam, een jaar londen, een jaar amsterdam, etc.. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 maa 2018 - 20:21 | |
| - Redpetal schreef:
- Skyteller schreef:
het vijfde jaar bij ons gaat drie dagen naar amsterdam en ze zijn pissed omdat wij vorig jaar naar londen zijn geweest (a) maar het wisselt af, een jaar doet amsterdam, een jaar londen, een jaar amsterdam, etc.. Ja maar als je in amsterdam woont klinkt da zo stom xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 maa 2018 - 20:25 | |
| - Skyteller schreef:
- Redpetal schreef:
- Skyteller schreef:
het vijfde jaar bij ons gaat drie dagen naar amsterdam en ze zijn pissed omdat wij vorig jaar naar londen zijn geweest (a) maar het wisselt af, een jaar doet amsterdam, een jaar londen, een jaar amsterdam, etc.. Ja maar als je in amsterdam woont klinkt da zo stom xD ja kweet haha XD Jij bent eigenlijk gwn altijd op uitstap naar amsterdam 8) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|