|
|
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 maa 2018 - 11:50 | |
| Ja ome Glaze :3 . Als hij straks heel blij daarover bij Evening gaat doen wordt ze gek van hem haha XD |
|
| |
Inge 497 Actief Fire on fire, we're normally killers
With this much desire, together, we're winners
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 maa 2018 - 11:51 | |
| - Chawl schreef:
- Ja ome Glaze :3 . Als hij straks heel blij daarover bij Evening gaat doen wordt ze gek van hem haha XD
XD |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 maa 2018 - 12:00 | |
| Ik zie haar al van, jaja heel erg leuk :') |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 maa 2018 - 12:35 | |
| - Eveningglow schreef:
- Ja, het is echt een lieverdje. Je gaat ook steeds meer van zijn karakter zien nu. Het is een echt denkertje net als zijn ouders XD , maar wel met een eigen wil. Dus ik denk dat hij best koppig kan zijn net als ik. Dat wordt nog wat haha.
Als-ie net als de moeder wordt, heb je geen reden om jezelf zorgen te maken tho <3 P.S: Shark krijgt echt een instant heart attack als hij ziet dat z'n dochter het goed kan vinden met een tom rip |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 maa 2018 - 12:48 | |
| Shark be like die vader die, als possible schoonzoon binnenkomt, met zo’n geweer zit van: ja veel plezier! *klik* |
|
| |
Inge 497 Actief Fire on fire, we're normally killers
With this much desire, together, we're winners
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 maa 2018 - 13:14 | |
| You better run, you better hide Glaze |
|
| |
/\/\ 79 Actief “Only you”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 maa 2018 - 13:22 | |
| goedemiddag c: vanavond maar weer is bijposten, iemand toevallig zin in een topicje? |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 maa 2018 - 14:48 | |
| - Firedance schreef:
- Shark be like die vader die, als possible schoonzoon binnenkomt, met zo’n geweer zit van: ja veel plezier! *klik*
"Weet gewoon, houd gewoon heel even in je hoofd, dat als je haar zwanger maakt, dat de kittens wel eens vaderloos kunnen worden. Ze hebben genoeg aan hun opa." #Bestfatherever #Frostfield: Ik wil wel met Crowfur? Zie jij zitten om te maken? Ik ga eerst ff posten op ander forum en als ik dan tijd genoeg heb, zal ik hier ook eens beginnen posten :3 |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 maa 2018 - 15:28 | |
| Ik ben bezig met de stamboom van Bronze updaten en realiseer me nu dat poor Brindleleaf 4 kinderen én een kleinkind heeft verloren ((( |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 maa 2018 - 15:37 | |
| Life in Windclan is hard loll :c
--
& also hi guys! |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 maa 2018 - 15:49 | |
| - Lionroar schreef:
- Life in Windclan is hard loll :c
Lion mag blij zijn dat hij daarvan af is xD |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 maa 2018 - 15:53 | |
| - Crowcall schreef:
- Lionroar schreef:
- Life in Windclan is hard loll :c
Lion mag blij zijn dat hij daarvan af is xD Hahaha hij zit van een afstandje te kijken hoe drama steeds erger wordt like: Glad this isnt my home anymore~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 maa 2018 - 16:29 | |
| @Freedje, Waz, Inge: Omg whaha XD . Geen paniek Evening is geen type voor kittens. @Inge, Flo, Linn: Ja arme Brindle en zelfs in de Tribe is ze nog niet van die drama af :3 . Haar leven is gewoon een puinhoop, gheghe. |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 maa 2018 - 16:42 | |
| #Julia: Het is te hopen dat ze Finn nooit tegenkomt, tho. Hij voelt zich niet zo geliefd door Shark xD |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 maa 2018 - 18:15 | |
| Daarnet Sushi salade gegeten. Dat is een salade met alle ingrediënten die ook in sushi zitten + taugé |
|
| |
/\/\ 79 Actief “Only you”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 maa 2018 - 19:19 | |
| - Shark schreef:
- Firedance schreef:
- Shark be like die vader die, als possible schoonzoon binnenkomt, met zo’n geweer zit van: ja veel plezier! *klik*
"Weet gewoon, houd gewoon heel even in je hoofd, dat als je haar zwanger maakt, dat de kittens wel eens vaderloos kunnen worden. Ze hebben genoeg aan hun opa."
#Bestfatherever
#Frostfield: Ik wil wel met Crowfur? Zie jij zitten om te maken?
Ik ga eerst ff posten op ander forum en als ik dan tijd genoeg heb, zal ik hier ook eens beginnen posten :3 Ja hoor! Ik zal je de link van het topicje doorsturen als die af is ^^ |
|
| |
Daniëlle 223 Actief Have you ever seen the sun after the heartbreak?
Frozen somewhere in time
Have you ever seen the stars after the word goodbye?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 maa 2018 - 8:06 | |
| - Glazeheart schreef:
- Poor Glaze, hij is veels te ziek en zwak om te vechten. Ik laat hem de kits en elders wel gerust stellen. Daar is hij zowiezo beter in dan vechten XD
Blij dat Mud niet de enige is die niet goed kan vechten Ze komt je wel gezelschap houden zodra ik tijd heb om een lange post te doen And Moraine is coming to talk to Brindle |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 maa 2018 - 14:07 | |
| Ik wil me echt aanmelden voor het nestje maar osfjpwiauhgeor ;-; |
|
| |
Quinty 282 Actief There are times when I look at people and see nothing worth liking
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 maa 2018 - 15:31 | |
| |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 maa 2018 - 16:10 | |
| Heuheu good luck everyone met inschrijf kriebels xD |
|
| |