|
|
Derpje 142 Actief "When I'd try to count all the simple feelings then I'd forget the warmth you shared with me."
Butterkit to Snowdrop(RIP)
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 feb 2018 - 19:16 | |
| - Swallowflight schreef:
- Butterkit, schreef:
- hii Nynke, hoe ist?
En hoe is het voor de rest met iedereen hiero? met mij gaat het goed c: en hoe gaat het met jou?
btw jij bent toch ook Blurpaw he? heb je nog plannen om haar ooit weer actief te maken? x3 dan heeft Swallow weer een actief familielidje namelijk huehuehue Goed zo en ja ik ben de speler van blurpaw Dus kan der weer actief maken ^.^ |
|
| |
»Quinty« 241 Actief "I often feel like a failure and a success withing the same hour"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 feb 2018 - 19:17 | |
| - Butterkit, schreef:
- Swallowflight schreef:
- Butterkit, schreef:
- hii Nynke, hoe ist?
En hoe is het voor de rest met iedereen hiero? met mij gaat het goed c: en hoe gaat het met jou?
btw jij bent toch ook Blurpaw he? heb je nog plannen om haar ooit weer actief te maken? x3 dan heeft Swallow weer een actief familielidje namelijk huehuehue Goed zo en ja ik ben de speler van blurpaw Dus kan der weer actief maken ^.^ Oeeh zou leuk zijn (A) en als je d'r actief maakt, topicje Swallow x Blur? c: |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 feb 2018 - 19:22 | |
| - Sid schreef:
- Lola schreef:
- haha maakt niet uit ik was niet zo actief de afgelopen week
also nog een weekje en dan heerlijk een weekje vakantie https://www.warriorcatsnl.com/t34846-wishes#788793
Hier is ie c:
Ik herinner me Lola opeens! Sid heeft volgens mij wel eens 1 of 2 topics met Cyber gedaan haha en was een korte tijd de mate van Buzzard. Weet niet of je die kent? oh dang nu je het zegt komt het idd naar boven haha |
|
| |
Luca 263 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 feb 2018 - 21:11 | |
| - Lola schreef:
- Sid schreef:
- Lola schreef:
- haha maakt niet uit ik was niet zo actief de afgelopen week
also nog een weekje en dan heerlijk een weekje vakantie https://www.warriorcatsnl.com/t34846-wishes#788793
Hier is ie c:
Ik herinner me Lola opeens! Sid heeft volgens mij wel eens 1 of 2 topics met Cyber gedaan haha en was een korte tijd de mate van Buzzard. Weet niet of je die kent? oh dang nu je het zegt komt het idd naar boven haha Haha lol cx |
|
| |
Derpje 142 Actief "When I'd try to count all the simple feelings then I'd forget the warmth you shared with me."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 feb 2018 - 21:50 | |
| - Firepaw schreef:
- Butterkit, schreef:
- Swallowflight schreef:
- Butterkit, schreef:
- hii Nynke, hoe ist?
btw jij bent toch ook Blurpaw he? heb je nog plannen om haar ooit weer actief te maken? x3 dan heeft Swallow weer een actief familielidje namelijk huehuehue Goed zo en ja ik ben de speler van blurpaw Dus kan der weer actief maken ^.^ Oeeh zou leuk zijn (A) en als je d'r actief maakt, topicje Swallow x Blur? c: Ja klinit goed ^.^ |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 feb 2018 - 15:55 | |
| Mijn mondeling examen Engels is supergoed gegaan, ik ben zo blij! Morgen Wiskunde... help XD |
|
| |
Lynn 48 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 feb 2018 - 21:20 | |
| - Bronzemask schreef:
- Mijn mondeling examen Engels is supergoed gegaan, ik ben zo blij! Morgen Wiskunde... help XD
Fijn dat je Engels zo goed is gegaan! Waar gaat wiskunde over? (grote kans dat ik het niet ken, ik ben nu 2 gymnasium, maar wiskunde is wel een van mijn beste vakken) Ik kom er vandaag pas achter dat ik morgen een Frans repetitie heb Compleet overheen gekeken... Gelukkig had ik er al een so over gehad dus ik weet het wel al voor een groot deel |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 feb 2018 - 7:36 | |
| - Honeykit schreef:
- Bronzemask schreef:
- Mijn mondeling examen Engels is supergoed gegaan, ik ben zo blij! Morgen Wiskunde... help XD
Fijn dat je Engels zo goed is gegaan! Waar gaat wiskunde over? (grote kans dat ik het niet ken, ik ben nu 2 gymnasium, maar wiskunde is wel een van mijn beste vakken)
Ik kom er vandaag pas achter dat ik morgen een Frans repetitie heb Compleet overheen gekeken... Gelukkig had ik er al een so over gehad dus ik weet het wel al voor een groot deel Het wiskunde is nog geen centraal examen maar telt wel mee met mijn examencijfer. Het gaat over de tangens, sinus en cosinus. En over de Pythagoras, hellingshoek en de oppervlakte van driehoeken, cirkels en parallellogrammen berekenen. ik ben zelf niet zo goed in wiskunde dus het is maar afwachten of het een voldoende is. Gelukkig heb ik voor mijn rekenexamen een 6 gehaald. Dus nu gaan we volgende week naar de McDonalds |
|
| |
D*ne 11 Actief The earth has music for those who listen.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 feb 2018 - 14:01 | |
| |
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 feb 2018 - 17:12 | |
| Om een of andere reden denk mijn school dat het menselijk is om ruim 500 woorden en 400 zinnen Frans in een keer te kennen |
|
| |
Luca 1091 Actief “Spread your arms and always trust your cape.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 feb 2018 - 17:15 | |
| - Rousepaw schreef:
- Om een of andere reden denk mijn school dat het menselijk is om ruim 500 woorden en 400 zinnen Frans in een keer te kennen
Die je vervolgens na middelbare allemaal vergeet. Zo handig. cx Ik mag stage lopen als Game artist ;oooooooooooooooo Kreeg net mail ;') |
|
| |
Lynn 48 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 feb 2018 - 17:19 | |
| Ik heb een super leuk idee voor een Bloodclan kat (of nou ja, een naam), maar die is al gebruikt... En het jammere is dat hij wel nog op actief staat, maar de laatste post van 3 jaar geleden is... Weet iemand was ik kan doen?? |
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 feb 2018 - 18:34 | |
| Na de middelbare? Eerder na twee weken al lmao Dat is wel echt gaaf Luca!
Als er IC mee is gepost kun je er helaas niets mee doen, als er niet IC mee is gepost kun je een PM sturen naar het team of in het adoptie topic zetten dat je het account wil adopteren Als het persoon waarvan het account was nog actief is op de site kun je ook dat persoon een PM sturen om te vragen of je het zou mogen adopteren |
|
| |
Lynn 48 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 feb 2018 - 18:39 | |
| - Rousepaw schreef:
- Na de middelbare? Eerder na twee weken al lmao
Dat is wel echt gaaf Luca!
Als er IC mee is gepost kun je er helaas niets mee doen, als er niet IC mee is gepost kun je een PM sturen naar het team of in het adoptie topic zetten dat je het account wil adopteren Als het persoon waarvan het account was nog actief is op de site kun je ook dat persoon een PM sturen om te vragen of je het zou mogen adopteren Er is jammer genoeg mee gepost. Ik weet niet of die persoon nog actief is, er staat niks. Het account heet Lucifer, misschien kan je daar wat mee. |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 feb 2018 - 19:12 | |
| |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 feb 2018 - 13:10 | |
| Heyyy mensen, rare vraag maar zouden jullie misschien dit willen invullen? https://goo.gl/forms/IIbxvCiPMmZI946r2Het is voor een art project voor mijn eindexamen/intake kunstacademie en hier heb ik diepgaande antwoorden voor nodig die ik kan illustreren~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 feb 2018 - 13:35 | |
| - Acefray schreef:
- Heyyy mensen, rare vraag maar zouden jullie misschien dit willen invullen? https://goo.gl/forms/IIbxvCiPMmZI946r2
Het is voor een art project voor mijn eindexamen/intake kunstacademie en hier heb ik diepgaande antwoorden voor nodig die ik kan illustreren~ Heb het ingevuld, hoop dat het goed is. Naar welke kunstacademie ga je? Succes alavst met je examen. Ik duim voor je |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 feb 2018 - 15:00 | |
| Thanks <3 En naar Willem van kooningen in rotterdam, dat is iig waar ik voor probeer xD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 feb 2018 - 15:06 | |
| - Acefray schreef:
- Thanks <3 En naar Willem van kooningen in rotterdam, dat is iig waar ik voor probeer xD
WdK is echt goed! Zou zo gaaf zijn! (also, dan ben je veel dichterbij dus beter gaan we dan buurten >3) && How's life?! @Walnutdrop, even, hoe cool is dat! Wat moet je precies doen op die stage? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 feb 2018 - 15:31 | |
| - Acefray schreef:
- Thanks <3 En naar Willem van kooningen in rotterdam, dat is iig waar ik voor probeer xD
Astu <33 ik doe het graag voor je NICE!! Das echt wel vet, das waar maar jouw lukt alles |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|