We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 feb 2018 - 18:29
Jawel, maar degene die t moet maken is een week op vakantie geweest, een lang weekend weg, heeft nog 4 commissions lopen ondertussen, 1 maandelijkse opdracht en is nu ziek ^^'
Stallionheart
Member
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
Het is denk ik weer eens tijd dat ik een postrondetje doe ^^' wss wordt dat één postje maar het is beter dan niets en voorlopig heb ik het tot de krokusvakantie suuuper druk dus de komende week komen er ook echt weinig posts uhuhu
Desertkit.
Member
D*ne 11 Actief The earth has music for those who listen.
Ik herinner me Lola opeens! Sid heeft volgens mij wel eens 1 of 2 topics met Cyber gedaan haha en was een korte tijd de mate van Buzzard. Weet niet of je die kent?
Kumeza
Member
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 feb 2018 - 18:32
Butterkit, schreef:
hii Nynke, hoe ist?
En hoe is het voor de rest met iedereen hiero?
met mij gaat het goed c: en hoe gaat het met jou?
btw jij bent toch ook Blurpaw he? heb je nog plannen om haar ooit weer actief te maken? x3 dan heeft Swallow weer een actief familielidje namelijk huehuehue