|
|
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 29 jan 2018 - 15:39 | |
| |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 29 jan 2018 - 15:43 | |
| - Panthergrowl schreef:
- ik mis het hier uuugh
LOÏSSS <33 |
|
| |
Marieke 434 Actief Flight of the silver bird
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 29 jan 2018 - 16:40 | |
| - Thornface schreef:
- Owlkit, schreef:
- Flight • schreef:
- morning
EDIT: als iemand toevallig op zoek is naar mooie plaatjes om te gebruiken voor setjes, forum skins, moodboards of hoe die dingen ook heten, manips, of iets anders, https://unsplash.com is een site vol met prachtige stock photos ik herinnerde me laatst dat die site bestaat en dacht: Laat ik dat 'ns delen met WC voor het geval dat er daar mensen zijn die Unsplash nog niet kennen xD Jij bent mijn held A true hero -bookmarks site- Graag gedaan ;D |
|
| |
31 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 29 jan 2018 - 17:32 | |
| Whoop, dat was snel geaccepteerd! ;D Wie wilt er een topicje? Ik ga straks ofzo haar voorsteltopic maar eens maken. |
|
| |
/\/\ 79 Actief “Only you”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 29 jan 2018 - 17:38 | |
| - Brookstrike schreef:
- Whoop, dat was snel geaccepteerd! ;D
Wie wilt er een topicje? Ik ga straks ofzo haar voorsteltopic maar eens maken. met Frost? c: |
|
| |
31 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 29 jan 2018 - 17:43 | |
| - Frostfield schreef:
- Brookstrike schreef:
Wie wilt er een topicje? Ik ga straks ofzo haar voorsteltopic maar eens maken. met Frost? c: Ja hoor dat is goed. ^^ Zal jij maken of doe ik? Ben nu nog bezig met een sheetje |
|
| |
Eline 695 Actief No use getting angry at the way that you're wired
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 29 jan 2018 - 18:02 | |
| Als de ultieme cringelord die ik 3 jaar geleden was heb ik Amare echt een heel onrealistisch karakter gegeven. Amare verdient wel wat development zeg pff |
|
| |
/\/\ 79 Actief “Only you”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 29 jan 2018 - 18:03 | |
| - Brookstrike schreef:
- Frostfield schreef:
- Brookstrike schreef:
Wie wilt er een topicje? Ik ga straks ofzo haar voorsteltopic maar eens maken. met Frost? c: Ja hoor dat is goed. ^^ Zal jij maken of doe ik? Ben nu nog bezig met een sheetje Hm zou jij kunnen openen? Ben nu bezig met koken en moet straks nog wat dingetjes doen, ik kan ook wel maken als je wil maar dan duurt het wat langer :3 |
|
| |
31 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 29 jan 2018 - 18:04 | |
| - Frostfield schreef:
- Brookstrike schreef:
- Frostfield schreef:
- Brookstrike schreef:
Wie wilt er een topicje? Ik ga straks ofzo haar voorsteltopic maar eens maken. met Frost? c: Ja hoor dat is goed. ^^ Zal jij maken of doe ik? Ben nu nog bezig met een sheetje Hm zou jij kunnen openen? Ben nu bezig met koken en moet straks nog wat dingetjes doen, ik kan ook wel maken als je wil maar dan duurt het wat langer :3 Nee hoor dan zal ik wel maken. ^^ @Eline, ik ken niet zoveel van der, inform me :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 29 jan 2018 - 18:10 | |
| @Brookstrike, ze is gewoon een typische villian uit pre-teen boeken :') Maar hey. Hoe was jullie dag? |
|
| |
31 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 29 jan 2018 - 18:15 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 29 jan 2018 - 18:26 | |
| @Brookstrike Oei. Ik heb mezelf uit de gymles gelogen door te zeggen dat ik mijn enkel verzwikt had hehe |
|
| |
31 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 29 jan 2018 - 18:37 | |
| Oh haha, had ik ook eens gedaan :') gelogen dat m'n kruisbanden verrokken waren en wees naar m'n enkels, maar dat klopt niet echt he :')
ze trapte er wel in lol |
|
| |
17 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 29 jan 2018 - 18:45 | |
| Lion is prettyy yey (a)
iemand zin in een topicje met haar? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 29 jan 2018 - 18:52 | |
| aan de ene kant wil ik hier weer proberen RPG-actief te worden omdat ik hier niet gewoon rond wil hangen en niks doen, maar aan de andere kant... ik heb echt 0 inspiratie en motivatie meer voor katten :/ |
|
| |
Arrow of Lucy 67 Actief One of the greatest victories you can gain over someone is to beat him at politeness.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 29 jan 2018 - 19:00 | |
| - Flight • schreef:
- aan de ene kant wil ik hier weer proberen RPG-actief te worden omdat ik hier niet gewoon rond wil hangen en niks doen, maar aan de andere kant... ik heb echt 0 inspiratie en motivatie meer voor katten :/
Welke katten heb je op het moment? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 29 jan 2018 - 19:01 | |
| - Cosmo schreef:
- Flight • schreef:
- aan de ene kant wil ik hier weer proberen RPG-actief te worden omdat ik hier niet gewoon rond wil hangen en niks doen, maar aan de andere kant... ik heb echt 0 inspiratie en motivatie meer voor katten :/
Welke katten heb je op het moment? Ik heb echt te veel accounts hier, maar Fisheye is denk ik de bekendste |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 29 jan 2018 - 19:06 | |
| @Flight • Ik wil opzich wel een basic topicje starten met Amare of Dawnwhisper |
|
| |
Wolf 479 Actief Don’t be sorry. Be better.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 29 jan 2018 - 19:07 | |
| - Panthergrowl schreef:
- ik mis het hier uuugh
waifu <3 kom terug dan |
|
| |
Arrow of Lucy 67 Actief One of the greatest victories you can gain over someone is to beat him at politeness.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 29 jan 2018 - 19:07 | |
| - Flight • schreef:
- Cosmo schreef:
- Flight • schreef:
Welke katten heb je op het moment? Ik heb echt te veel accounts hier, maar Fisheye is denk ik de bekendste Oewh! Fisheye! Denk je dat er nog wel inspiratie en motivatie komt? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|