Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 jan 2018 - 16:44 Het is niet te geloven... Ik ben bijgepost hier o:
Daniëlle 257 Actief Be proud of all the scars, they make you who you are CAT'S PROFILE Age :
Forever young, I want to be forever young (32 moons) Gender :
She-cat ♀ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 jan 2018 - 16:56 Moet weer helemaal opnieuw beginnen met een post
technical difficullities
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 jan 2018 - 17:20 Thornface schreef: Het is niet te geloven... Ik ben bijgepost hier o: ------
also, hi iedereen
morgen vrij, vrijdag nog een toets en maandag nog een yay ^^
hoe gaat het hier?
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 jan 2018 - 19:54 Oeff ik ben aan het hopen dat ik morgen code rood heb en niet naar school hoef te gaan want ik heb hele sterke medicijnen gekregen voor mijn maag en ik ga sowieso kotsen morgen Anyway verder gaat het goed xD @Lynn, yesss, kan jij maken?
Lynn 48 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 jan 2018 - 20:41 @Owlkit misschien is het beter als jij maakt. Ik heb Honey verlegen gemaakt (naar onbekenden in ieder geval) dus ze zal niet zo snel iemand aanspreken
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 jan 2018 - 21:21 Honeykit schreef: @Owlkit misschien is het beter als jij maakt. Ik heb Honey verlegen gemaakt (naar onbekenden in ieder geval) dus ze zal niet zo snel iemand aanspreken Alright, dan zal ik hem nu gelijk aanmaken ^^ (al hoeft ze niet gelijk iemand aan te spreken maar ik verveel me toch zo whoep)
Elfje 92 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 jan 2018 - 21:30 Oeh, Mazi's naam is gekleurd
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 jan 2018 - 21:33
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jan 2018 - 6:39 Lmao je zou maar je studentenpas vergeten naar je examen (aka je kan je examen niet kunnen indiene) :^)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jan 2018 - 7:27 @Bo, omg hoe heb je dat nou vergeten xD ik hoop dat je het wel kan maken Also goodmorningg
Daniëlle 223 Actief Have you ever seen the sun after the heartbreak?
Frozen somewhere in time
Have you ever seen the stars after the word goodbye?
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jan 2018 - 8:38 Whooop vandaag komt de volgende episode van Riverdale <3 Goeiemorgenn c:
Marieke 434 Actief Flight of the silver bird
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jan 2018 - 8:39
Linn 623 Actief Life begins at the end
of your comfort zone
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jan 2018 - 9:10 Bo: Omgggg noooo u forgot it? ;vv; And also, ik heb hem beide keren bij me gehad maar like niemand vroeg er om? xD Strange.
Daniëlle 257 Actief Be proud of all the scars, they make you who you are CAT'S PROFILE Age :
Forever young, I want to be forever young (32 moons) Gender :
She-cat ♀ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jan 2018 - 10:29 Laatst aangepast door Mudpuddle op do 18 jan 2018 - 11:54; in totaal 1 keer bewerkt
Marieke 434 Actief Flight of the silver bird
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jan 2018 - 11:17 wat een rotweer vandaag >:c
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
CAT'S PROFILE Age :
40 Moons Gender :
Tomcat ♂ Rank :
Senior Warrior {Previous Leader}
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jan 2018 - 13:14 Mudpuddle schreef: VIDEO Umg hij is er! Omg. Ik ga hem morgen avond mooi kijken
Lynn 48 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jan 2018 - 15:00 Mudpuddle schreef: VIDEO Umg hij is er! Jaa ik zag hem gisteren ook al, maar toen moest ik gaan slapen
ik ga hem nu gelijk kijken, ik ben echt super benieuwd
Nynke 55 Actief snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jan 2018 - 17:01
Lynn 48 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jan 2018 - 17:36
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic