We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 jan 2018 - 19:40
Vervelend, kan je snel opgehaald worden? Ik had het geluk dat ik 10 minuten fietsen van mijn huis af woon en niet door het ergste van de storm heen moest, maar een jongen uit mijn klas gaat altijd met de trein naar school en kon dus ook niet naar huis Het was wel super opmerkelijk dat er maar 1/3 of 1/4 van het aantal fietsen was dat er normaal was (en bij de parkeerplaats was het ook veel drukker)
Sorry dat ik de laatste tijd niet veel post. Ik heb net een rekenexamen gehad op havo/vwo niveau en ik heb veel moeite met rekenen, ik ben echt een talenmens (:
Vandaag ga ik voor een mbo opleiding kijken op een school. Ik zit nog te twijfelen tussen dieren, kinderen of computers XD
Sorry dat ik de laatste tijd niet veel post. Ik heb net een rekenexamen gehad op havo/vwo niveau en ik heb veel moeite met rekenen, ik ben echt een talenmens (:
Vandaag ga ik voor een mbo opleiding kijken op een school. Ik zit nog te twijfelen tussen dieren, kinderen of computers XD
Mijn beste vriendin doet een mbo opleiding met dieren maar dat is wel zwaar volgens haar, vergeleken met mijn opleiding is het echt gewoon torture fso. Ik heb echt een pret rooster en alles
Ik kan dieren zwaar afraden ivm. baankansen maar als je hart echt ligt bij dieren moet je dat zeker doen! In kinderen en computers is zeker veel werk te vinden c:
Bronzemask
StarClan
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 jan 2018 - 9:17
Mistgaze schreef:
Bronzemask schreef:
Ik kan dieren zwaar afraden ivm. baankansen maar als je hart echt ligt bij dieren moet je dat zeker doen! In kinderen en computers is zeker veel werk te vinden c:
Ja dat zeiden ze zelf ook al. Het is wel een geweldige school, ze hebben cavia's, muizen, slangen, hamsters, gerbils, vissen en een vogelspin in het lokaal dierverzorging <3
Ik ga over een weekje kijken bij de opleiding grafisch ontwerper niveau 4 en dan moet ik kiezen wat ik wil, voor 1 Maart...
Firespirit
Member
»Quinty« 241 Actief "I often feel like a failure and a success withing the same hour"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 jan 2018 - 22:22
Redpetal schreef:
Heb red weer een oud setje teruggegeven want I love this one <3
Hij is mooiiii <33 btw wil je eens een topic Red x Swallow want dan heeft Swallow met alle kinderen van glow x Snow een topic gehad except voor Snow natuurlijk hehehe B)
Owlbate
Member
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?