|
|
Lynn 48 Actief
| |
| |
| |
Sans 42 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jan 2018 - 21:52 | |
| @Derp nope straks zijn we echt oudjes en praten we er nog over xD Hahaha missed you to <33 *hugs* @Honeykit; IK ZIT NU LETTERLIJK PERZIKSAP TE DRINKEN WFOIWEHGOEWROGHEWROIH XDD |
|
| |
Derpje 142 Actief "When I'd try to count all the simple feelings then I'd forget the warmth you shared with me."
Butterkit to Snowdrop(RIP)
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jan 2018 - 21:54 | |
| - Honeykit schreef:
- Innerkit' schreef:
- Butterkit, schreef:
- Innerkit' schreef:
- Ik spot een derpje hmm~
Oh crap *Hides* xDDD
Hey san, whatss up?
- Innerkit' schreef:
- @Derp nope straks zijn we echt oudjes en praten we er nog over xD
Hahaha missed you to <33 *hugs*
@Honey; IK ZIT NU LETTERLIJK PERZIKSAP TE DRINKEN WFOIWEHGOEWROGHEWROIH XDD Just chillen mattie xD met me pruimen sap gehehe Pruimensap Crap nu krijg ik zin in perziksap ik heb het twee jaar geleden voor het eerst in Frankrijk bij een oom en tante geproefd en ik ben er kind of verslaafd aan Lynn: Nice, nu heb ik daar zin in xD Wel leuk naar Frankrijk <3 Edit: Echt een prachtige post Lynn, nu nog wachten op Snowkit ^.^ Dan kan ik weer posten OMG San xDDDDDDDDD San: That is so true, echt zo op warrior cats rpg nl met de leeftijd 70 en dan zo, hey san weet je nog xDDD *Hugs* <33333333 I missed y too <3 |
|
| |
Lynn 48 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jan 2018 - 21:57 | |
| - Innerkit' schreef:
@Honeykit; IK ZIT NU LETTERLIJK PERZIKSAP TE DRINKEN WFOIWEHGOEWROGHEWROIH XDD Aah nu word ik jaloers Ben nu aan t logeren maar ga morgen terug naar huis. IK GA MIJN OUDERS OVERHALEN OM HET TE HALEN (Hopelijk vinden ze het goed ik weet niet hoe ze het willen doen nu onze keuken er uit ligt) |
|
| |
Sans 42 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jan 2018 - 22:00 | |
| |
|
| |
Derpje 142 Actief "When I'd try to count all the simple feelings then I'd forget the warmth you shared with me."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jan 2018 - 22:01 | |
| - Honeykit schreef:
- Innerkit' schreef:
@Honeykit; IK ZIT NU LETTERLIJK PERZIKSAP TE DRINKEN WFOIWEHGOEWROGHEWROIH XDD Aah nu word ik jaloers Ben nu aan t logeren maar ga morgen terug naar huis. IK GA MIJN OUDERS OVERHALEN OM HET TE HALEN (Hopelijk vinden ze het goed ik weet niet hoe ze het willen doen nu onze keuken er uit ligt) Awh, Ja doe dat. laat de prezieksap de wereld overnemen omdat het zo verrukkelijk lekker is. Het lukt wel Lynn trust me. \\Next day: I trusted y >=( San@ Lol xDDDDD Klopt <3 Warrior cats short: Kilos of coffee drunk 53 File saves per minute 16.7 Bad jokes told per hour 5.4 Post-its used per week 3.6 |
|
| |
Lynn 48 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jan 2018 - 22:03 | |
| Moet gaan slapen Tot morgen guys SLAAP LEKKER IEDEREEN Kga nu heel de nacht nadenken wat ik verder ga doen met Honey |
|
| |
Sans 42 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jan 2018 - 22:06 | |
| |
|
| |
| |
| |
| |
Sans 42 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jan 2018 - 22:12 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jan 2018 - 22:14 | |
| |
|
| |
Sans 42 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jan 2018 - 22:18 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jan 2018 - 22:20 | |
| |
|
| |
Sans 42 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jan 2018 - 22:25 | |
| |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jan 2018 - 22:27 | |
| - Butterkit, schreef:
- Honeykit schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Butterkit, schreef:
- Sorry dat ik even weg was, mijn pa wilde dat ik mee ging met autos wassen xD
Beiden klinkt goed!!! Laten we met ze alle actief worden ^.^ En de sib band tussen snow en butter creeëren <3
Met ze alle een topic lijkt me leuk
Wie maakt? Ehm.. Goede vraag. Sorry net pas terug van mijn vader. Kan jij het maken? Ik kan wel maken
EDIT: www.warriorcatsnl.com/t34718-let-s-start-this-all-over-snowkit-honeykit#787182
Here y go. <3 Zal morgen reageren. Computer wou niet meewerken en nu doet hij het en ben ik te moe :") |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jan 2018 - 22:30 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Butterkit, schreef:
- Honeykit schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Butterkit, schreef:
- Sorry dat ik even weg was, mijn pa wilde dat ik mee ging met autos wassen xD
Beiden klinkt goed!!! Laten we met ze alle actief worden ^.^ En de sib band tussen snow en butter creeëren <3
Met ze alle een topic lijkt me leuk
Wie maakt? Ehm.. Goede vraag. Sorry net pas terug van mijn vader. Kan jij het maken? Ik kan wel maken
EDIT: www.warriorcatsnl.com/t34718-let-s-start-this-all-over-snowkit-honeykit#787182
Here y go. <3 Zal morgen reageren. Computer wou niet meewerken en nu doet hij het en ben ik te moe :") Is goed, tot morgen en rust lekker uit <333 Neem je tijd meid ^.^ Qoute san: THIS ONEE ?? CX SPONGEBOB PortrayING MY LIFE XDDD topics are the best lol x3 @San: Nope Mee eens xDDD Hhahahaja ja x) I love our topics - Spoiler alert for u sannie xD:
Bericht @San Xddd
Oja sannetje, zullen wij weer een storyline oprichten Y know us xD Kidding, zal wel leuk zijn tho om weer eens een oude story op te wekken
|
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| |
| |
Lynn 48 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 jan 2018 - 9:49 | |
|
Laatst aangepast door Honeykit op vr 5 jan 2018 - 9:52; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 jan 2018 - 9:51 | |
| goeiemorgen ^^ vandaag nog dagje skiën en morgen weer naar huis (a) |
|
| |
Lynn 48 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 jan 2018 - 9:52 | |
| Goeiemorgen! Was het leuk? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |