|
|
Derpje 142 Actief "When I'd try to count all the simple feelings then I'd forget the warmth you shared with me."
Butterkit to Snowdrop(RIP)
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jan 2018 - 13:02 | |
| - Honeykit schreef:
- K heb een klein probleempje..
Ik zit nu dus in een nestje (via de adoptions), maar (bijna) niemand van dat nestje is meer online en het geboortetopic is er nog niet eens dus ik kan (voor mijn gevoel in ieder geval) nu niks met Honey doen. Iemand een idee wat ik kan doen?
Btw hoe is jullie vakantie?? Die van mij is goed, alleen ligt bij mij thuis ligt de hele keuken er uit Same for me (al zijn ze nog wel actief met andere accounts), als je wilt kunnen we een topic doen? Met mij goed, wow. Serieus XD |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jan 2018 - 13:32 | |
| - Butterkit, schreef:
- Honeykit schreef:
- K heb een klein probleempje..
Ik zit nu dus in een nestje (via de adoptions), maar (bijna) niemand van dat nestje is meer online en het geboortetopic is er nog niet eens dus ik kan (voor mijn gevoel in ieder geval) nu niks met Honey doen. Iemand een idee wat ik kan doen?
Btw hoe is jullie vakantie?? Die van mij is goed, alleen ligt bij mij thuis ligt de hele keuken er uit Same for me (al zijn ze nog wel actief met andere accounts), als je wilt kunnen we een topic doen?
Met mij goed, wow. Serieus XD Ik wil Snowkit,, actief maken. |
|
| |
Lynn 48 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jan 2018 - 13:34 | |
| Ik wil ook wel een topic met Butterkit (misschien met z'n drieen?) |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jan 2018 - 13:40 | |
| Snowkit is de sibling van Butterkit dus dan is dat nestje ook weer actief |
|
| |
Derpje 142 Actief "When I'd try to count all the simple feelings then I'd forget the warmth you shared with me."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jan 2018 - 14:29 | |
| Sorry dat ik even weg was, mijn pa wilde dat ik mee ging met autos wassen xD
Beiden klinkt goed!!! Laten we met ze alle actief worden ^.^ En de sib band tussen snow en butter creeëren <3
Met ze alle een topic lijkt me leuk
Wie maakt? |
|
| |
Daniëlle 257 Actief Be proud of all the scars, they make you who you are
| CAT'S PROFILEAge: Forever young, I want to be forever young (32 moons)Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jan 2018 - 16:44 | |
| Zo, weer op twee topics gereageerd. (Proud) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jan 2018 - 17:12 | |
| - Butterkit, schreef:
- Sorry dat ik even weg was, mijn pa wilde dat ik mee ging met autos wassen xD
Beiden klinkt goed!!! Laten we met ze alle actief worden ^.^ En de sib band tussen snow en butter creeëren <3
Wie maakt? Ehm.. Goede vraag. Sorry net pas terug van mijn vader. |
|
| |
Lynn 48 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jan 2018 - 17:25 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Butterkit, schreef:
Wie maakt? Ehm.. Goede vraag. Sorry net pas terug van mijn vader. Kan jij het maken? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jan 2018 - 19:35 | |
| - Honeykit schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Butterkit, schreef:
Wie maakt? Ehm.. Goede vraag. Sorry net pas terug van mijn vader. Kan jij het maken? Ik kan wel maken EDIT: www.warriorcatsnl.com/t34718-let-s-start-this-all-over-snowkit-honeykit#787182Here y go. <3 |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jan 2018 - 19:52 | |
| lol ik vermijd huiswerk op het moment dus ik heb mijn hotspot aangezet en zit nu te doen alsof ik huiswerk doe terwijl ik eigenlijk op wc zit (A) dit is btw wel echt een aanslag op mijn databundel maar ik krijg morgen toch weer nieuwe data sooo |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jan 2018 - 19:57 | |
| - Swallowflight schreef:
- lol ik vermijd huiswerk op het moment dus ik heb mijn hotspot aangezet en zit nu te doen alsof ik huiswerk doe terwijl ik eigenlijk op wc zit (A)
dit is btw wel echt een aanslag op mijn databundel maar ik krijg morgen toch weer nieuwe data sooo lolololol xD Goed bezig, doe ik ook elke maand |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jan 2018 - 20:18 | |
| - Swallowflight schreef:
- lol ik vermijd huiswerk op het moment dus ik heb mijn hotspot aangezet en zit nu te doen alsof ik huiswerk doe terwijl ik eigenlijk op wc zit (A)
dit is btw wel echt een aanslag op mijn databundel maar ik krijg morgen toch weer nieuwe data sooo Ik net data van internet op de nieuwe telefoon. Springt mobiel blijkbaar meteen op abonnement internet. Woeps.. Snel even Wi-Fi ingevoerd maar nu weet ik niet hoe ik voorkom dat er standaard internet is.. Aanslag op abonnement als je het mij vraagt. Iemand enig idee hoe je het in kan stellen zodat het enkel aangaat als jij dat wil? |
|
| |
Lynn 48 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jan 2018 - 21:28 | |
| - Butterkit, schreef:
- Honeykit schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Butterkit, schreef:
Wie maakt? Ehm.. Goede vraag. Sorry net pas terug van mijn vader. Kan jij het maken? Ik kan wel maken
EDIT: www.warriorcatsnl.com/t34718-let-s-start-this-all-over-snowkit-honeykit#787182
Here y go. <3 Aah thnx. Nu nog bedenken hoe ik het met Honey ga doen ze is wel verlegen maar omdat ze allebei kits zijn kennen ze elkaar (denk ik) wel een beetje ofzo idk |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jan 2018 - 21:30 | |
| - Honeykit schreef:
- Butterkit, schreef:
- Honeykit schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Butterkit, schreef:
Wie maakt? Ehm.. Goede vraag. Sorry net pas terug van mijn vader. Kan jij het maken? Ik kan wel maken
EDIT: www.warriorcatsnl.com/t34718-let-s-start-this-all-over-snowkit-honeykit#787182
Here y go. <3 Aah thnx. Nu nog bedenken hoe ik het met Honey ga doen ze is wel verlegen maar omdat ze allebei kits zijn kennen ze elkaar (denk ik) wel een beetje ofzo idk Lukt vast wel, ik maak graag topics ^.^ Butter is nog al wantrouwend dus zal ook zijn sib niet vertrouwen xD Het lukt vast wel |
|
| |
Lynn 48 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jan 2018 - 21:41 | |
| Ben bijna klaar, hij zal niet heel lang worden, het is mijn eerste keer dus het is een beetje proberen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jan 2018 - 21:44 | |
| - Honeykit schreef:
- Ben bijna klaar, hij zal niet heel lang worden, het is mijn eerste keer dus het is een beetje proberen
Yass, niet erg. Mijne ook niet xD, sinds dat ik kort ben gestopt dus noem het maar een try topic waarin we het gewoon gezelig gaan hebben of zo x) |
|
| |
Sans 42 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jan 2018 - 21:47 | |
| - Innerkit' schreef:
- Ik spot een derpje hmm~
Oh crap *Hides* xDDD Hey san, whatss up? |
|
| |
Sans 42 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 4 jan 2018 - 21:50 | |
| - Innerkit' schreef:
- Butterkit, schreef:
- Innerkit' schreef:
- Ik spot een derpje hmm~
Oh crap *Hides* xDDD
Hey san, whatss up? Just chillen mattie xD met me pruimen sap gehehe Nice <333 That joke gets never old xD I have missed you Heb het over de pruimen sap xD KiddingSame here xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|