|
|
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 jan 2018 - 10:58 | |
| Morgen iedereen. Ik heb eindelijk een nieuwe mobiel gehaald. Was al maanden geleden van plan maar was er niet uit wat ik wou. Samsung Galaxy J5 is het geworden. Even wennen though... |
|
| |
Linn 623 Actief Life begins at the end
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 jan 2018 - 11:39 | |
| Good luck Butter! Ik kan je helaas niet helpen met enige vragen (x Apple-persoon hiero haha
apple en samsung is zooo verschillend like omg |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 jan 2018 - 11:49 | |
| - Tiger • schreef:
- Good luck Butter! Ik kan je helaas niet helpen met enige vragen (x Apple-persoon hiero haha
apple en samsung is zooo verschillend like omg Dankje! Ik ben niet bepaald techisch persoon. Maar als ik er eenmaal aan gewend ben, kan ik ook echt alles.. Duurd enkel een paar weekjes. :") Ik kreeg de vraag of ik Apple wou... Ik kan dus zo niet overweg met Apple hahahha.. Dus meteen nee gezegd. Mij kennende leeft de Apple niet lang of raak ik gefrustreerd. ;") Heb hem met zo'n 30 euro korting kunnen kopen. Oorspronkelijk 219 euro, als telefoon. Kreeg hem nieuw voor 190 euro. Die winkelier mag mijn vader dus geeft ons altijd een lager prijsje. Vervolgens hoesje 15 euro en hoefde er maar 10 te betalen.. Like 200 euro armer maar denk wel goed armer :") |
|
| |
M 828 Actief "I swear I heard demons yelling"
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 jan 2018 - 12:51 | |
| - Ravenfall schreef:
- Ik ben ook een Apple-persoon c’: maarrre suc6 met je nieuwe telefoon Butter!
& Goedemiddag nog ^^ thanks!! En jullie kunnen mij eindelijk op Discord vinden. Werd ook wel eens tijd. |
|
| |
Linn 623 Actief Life begins at the end
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 jan 2018 - 13:21 | |
| Well, zolang jij het het geld waard vind dan moet je het zeker doen (8 Heb enkele weken geleden ook een nieuwe pc gekocht van 700 euro, maar het was ook echt super nodig en ik betaal liever direct voor een product waarvan ik weet dat het goed is, dan dat ik nu 300 euro uitgeef aan een laptop die na 1 jaar kapot gaat.
& hi other apple person! Apple rules! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 jan 2018 - 14:15 | |
| - Tiger • schreef:
- Well, zolang jij het het geld waard vind dan moet je het zeker doen (8 Heb enkele weken geleden ook een nieuwe pc gekocht van 700 euro, maar het was ook echt super nodig en ik betaal liever direct voor een product waarvan ik weet dat het goed is, dan dat ik nu 300 euro uitgeef aan een laptop die na 1 jaar kapot gaat.
& hi other apple person! Apple rules! Ik heb ook naar een zo goed mogelijke telefoon gezocht voor een lekker prijsje maar je kunt inderdaad beter een dure telefoon of pc doen dan een goedkope die zo kapot is. |
|
| |
WazBeer 438 Actief "Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 jan 2018 - 19:33 | |
| Lmao mijn telefoon was eh... i don't even want to say it out loud x'D T rijst wel n beetje de pan uit qua prijzen voor apparatuur soms, mja ik ben dan ook weer zo zwak da k maar gwn toegeef. K hoop deze wel langer dan 2 jaar te hebben tho. Teller of the Endless Skies |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 jan 2018 - 22:26 | |
| - Skyteller schreef:
- Lmao mijn telefoon was eh... i don't even want to say it out loud x'D T rijst wel n beetje de pan uit qua prijzen voor apparatuur soms, mja ik ben dan ook weer zo zwak da k maar gwn toegeef. K hoop deze wel langer dan 2 jaar te hebben tho.
Haha is het zo erg. Heb met een 180 euro telefoon zo'n 3 jaar gedaan. Ik heb vaak ook niet de beste snufjes nodig. Succes! |
|
| |
WazBeer 438 Actief "Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 jan 2018 - 0:08 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Skyteller schreef:
- Lmao mijn telefoon was eh... i don't even want to say it out loud x'D T rijst wel n beetje de pan uit qua prijzen voor apparatuur soms, mja ik ben dan ook weer zo zwak da k maar gwn toegeef. K hoop deze wel langer dan 2 jaar te hebben tho.
Haha is het zo erg. Heb met een 180 euro telefoon zo'n 3 jaar gedaan. Ik heb vaak ook niet de beste snufjes nodig. Succes! Ja ik wil er altijd teveel mee xD Drop er teveel shit op. Dan heb je weer veel geheugen nodig yadayada xD Teller of the Endless Skies |
|
| |
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 jan 2018 - 0:23 | |
| Nog een gelukkig nieuwjaar iedereen (A) |
|
| |
Jacqueline 517 Actief what is done is done
now that i'm the only one
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 jan 2018 - 7:28 | |
| - ik heb jingle en bloom in mn huidige sims legacy geplaatst en heb geen spijt ervan:
pretty things don't last
|
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 jan 2018 - 9:03 | |
| Die screenshots zijn adorable <3 Poor Bloom though, is ze zo vaak bang? IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| |
| |
Jacqueline 517 Actief what is done is done
now that i'm the only one
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 jan 2018 - 11:38 | |
| Nee hoor haha, to be honest; Jingle is in mn spel veel vaker helemaal in paniek door alle elektronica maar heb er geen mooie screenshots van gemaakt haha. Oeeh Inge moet je is een keer screenies sturen! pretty things don't last
|
|
| |
| |
| |
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 jan 2018 - 14:35 | |
| Omg Jingle en Bloom zijn zo adorbs in de sims gahahaha
Anyways, hello all c: zit nu in de auto onderweg naar huis en ik verveel me dus ik verspil m’n data lekker weer op wc oeps (a) |
|
| |
Quinty 282 Actief There are times when I look at people and see nothing worth liking
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 jan 2018 - 14:39 | |
| Goddamn, ik wil ook de Sims spelen door die screens xD Maar ik zit hier vast en als een of andere architect een lettertype zit te tekenen xD |
|
| |
Sans 42 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 jan 2018 - 14:54 | |
| ajhhh ik heb sims 4 maar ben de game code kwijt ofzo en nu kan ik het niet meer spelen ;''''') i cry |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 jan 2018 - 15:49 | |
| - Sims:
Brindleleaf Bronzemask Puddleshine Mousewish Quietstep Polarfrost
- :::
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |