Julia 1301 Actief A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.
| |
| Onderwerp: Re: Mousedung world... vr 29 jun 2018 - 9:59 | |
| Rousepaw inspecteerde het plantje en leek het goed te keuren. Dus ontstond er even een glimlachje op Eveningglow haar lippen. “Blij dat ik heb kunnen helpen.” Ze was dan misschien niet zo goed in het verzorgen van anderen, maar op deze manier kon ze ook helpen. Dat was in ieder geval iets. “Ik ga je wel voor.” Sprak ze terwijl ze voor Rousepaw uit trippelde in de richting van de grot. Op deze manier kon ze beter ingrijpen mocht iemand de gedachten krijgen om hun aan te vallen. Rousepaw was sowieso nodig om Glaze beter te maken en stiekem mocht ze haar eigenlijk ook wel. Dus wilde ze niet dat haar iets overkwam. |
|
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Mousedung world... za 30 jun 2018 - 17:07 | |
| Alleen al het feit dat Eveningglow naar haar glimlachte deed haar al best goed. Ze had de tabby nog niet veel zien lachen. Daarnaast beekende lachen vaak ook dat het beter ging. “Blij dat ik heb kunnen helpen.” Rousepaw gaf nogmaals een dankbaar knikje. Zonder de ander had ze immers onmogelijk bij het plantje gekunnen en wie weet hoe lang ze dan nog verder had moeten zoeken. “Ik ga je wel voor.” Nogmaals gaf de zilvertabby een knikje. De kattin begon voor haar uit te lopen. De twee ijsblauwe ogen keken een keer om zich heen voor ze ook begon te lopen. Het zou nog best een eindje wandelen zijn. Wat betekende dat ze goed moest opletten dat ze het plantje tussen haar tanden niet kapot zou bijten.
|
|