|
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 okt 2017 - 22:02 | |
| Ik normaal gesproken niet, maar dus wel als ik aan het tekenen ben x'D |
|
| |
Elfje 454 Actief "Even strength had to bow to wisdom sometimes"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 okt 2017 - 22:04 | |
| Ja, ik weet dat ik meer moet drinken, ben er ooit ook eens voor naar de dokter geweest en alles, maar ik heb gewoon vaak geen dorst of geen zin om te drinken. Ik drink ook echt alleen maar in de avond |
|
| |
Linn 623 Actief Life begins at the end
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 okt 2017 - 6:58 | |
| Ik zou jezelf toch wel forceren om wat te drinken overdag, de cellen in je lichaam hebben genoeg water/vocht nodig iedere dag.
Misschien eens proberen om op zn minst in de ochtend, in de middsg en in de avond een half glas water op te drinken? En van daaruit steeds meer in het glas doen? |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 okt 2017 - 8:59 | |
| Ik drink juist erg veel water. Geen idee of het zelfs te veel is, maar heb dokters er in elk geval nooit wat over horen zeggen :') 3 keer per dag een half glas zou een marteling zijn voor mij xD
En goedemorgen c: |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 okt 2017 - 9:08 | |
| Same. Als ik op mijn pc zit ben ik zo geconcentreerd dat ik niets merk van wat er om me heen gebeurd XD
Ik ben nu begonnen aan Sherlock, het is geweldig! Zelfs mijn opa en oma zijn fan XD |
|
| |
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 okt 2017 - 9:09 | |
| - Bronzemask schreef:
- Same. Als ik op mijn pc zit ben ik zo geconcentreerd dat ik niets merk van wat er om me heen gebeurd XD
Ik ben nu begonnen aan Sherlock, het is geweldig! Zelfs mijn opa en oma zijn fan XD Yay, nog een fan! Bij welke aflevering zit je nu? c: |
|
| |
WazBeer 438 Actief "Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 okt 2017 - 10:53 | |
| Aaah Sherlock is leuk.
En vocht binnen krijgen is idd wel belangrijk. K had gister ook super honger toen k eens besloot klaar te zijn voor vandaag met de tekening x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 okt 2017 - 11:27 | |
| - Thornface schreef:
- Bronzemask schreef:
- Same. Als ik op mijn pc zit ben ik zo geconcentreerd dat ik niets merk van wat er om me heen gebeurd XD
Ik ben nu begonnen aan Sherlock, het is geweldig! Zelfs mijn opa en oma zijn fan XD Yay, nog een fan! Bij welke aflevering zit je nu? c: Ik heb gisteravond de derde en laatste aflevering van seizoen 1 gekeken. Het eindigt lekker met een cliffhanger Ik moet nu beginnen met seizoen twee |
|
| |
Nynke 1337 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
| CAT'S PROFILEAge: 44 moons young ✘Gender: She-cat ♀Rank: Pop star |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 okt 2017 - 11:53 | |
| - Bronzemask schreef:
- Thornface schreef:
- Bronzemask schreef:
Ik ben nu begonnen aan Sherlock, het is geweldig! Zelfs mijn opa en oma zijn fan XD Yay, nog een fan! Bij welke aflevering zit je nu? c: Ik heb gisteravond de derde en laatste aflevering van seizoen 1 gekeken. Het eindigt lekker met een cliffhanger
Ik moet nu beginnen met seizoen twee Aaah dan ben je bij mijn favoriete gedeelte <33 Moriarty huhuhuAlso, goeiemorgenn c: |
|
| |
| |
| |
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 okt 2017 - 14:29 | |
| Heyy ik kom ook nog eens even kijken, alles goed hier? Ben nogal inactief atm vanwege de voorbereidingen op mijn toetsweek ahah |
|
| |
WazBeer 438 Actief "Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 okt 2017 - 15:17 | |
| Met mij gaat t goed xD Beetje druk atm door scriptie deadline en commission van 8 tekeningen die iemand wil hebben xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 okt 2017 - 15:23 | |
| Ik had gister iets getekend en had het niet opgeslagen, gelukkig kon ik het nog terug halen xD |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 okt 2017 - 20:22 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 okt 2017 - 20:36 | |
| Oh god. Net de 'hound' aflevering van Sherlock gezien. Fking eng. Bijna een horrorfilm man! (ik ben een emotioneel watje i know) ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 okt 2017 - 20:42 | |
| ik kan niet tegen horror, wat ben ik een angsthaas |
|
| |
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 okt 2017 - 20:44 | |
| - Bronzemask schreef:
- Oh god. Net de 'hound' aflevering van Sherlock gezien. Fking eng. Bijna een horrorfilm man! (ik ben een emotioneel watje i know) ^^
- Spoilers voor Hound of the Baskervilles, zowel BBC serie als het boek:
Ik was honestly heel erg verbaasd met hoe ze het hebben opgelost, in a good way. Ik heb het boek gelezen voordat ik de serie keek, dus ik verwachtte wel een logische verklaring... Het is ergens logischer dan in het boek xD
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 20 okt 2017 - 20:55 | |
| - click:
Welp, de ogen zijn mislukt maar voor de rest is ie wel okay |
|
| |
| |