We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Linn ik hou ook nie van bellen. T liefst werk ik er een manier omheen. K ging dood toen ik de telefoon op moest nemen bij t hotel. :c
@Crowcall wat heb je op zaterdagen dat nooit vrij gevraagd kan worden? XD
@Firedance Vioolles en orkestrepetitie. Dat eerste zou ik nog wel af kunnen zeggen, maar orkest kan ik beter niet missen.
And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
Coyotespirit
Member
Nynke 1337 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
CAT'S PROFILE Age: 44 moons young ✘ Gender: She-cat ♀ Rank: Pop star
Nynke 1337 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
CAT'S PROFILE Age: 44 moons young ✘ Gender: She-cat ♀ Rank: Pop star
Hey hoi! ----- Pff ik moet aan Engels werken maar ik wil met Coyote posten en ik kan niet wachten tot ze apprentice wordt want dan kan ze de Tribe meeten hihihi <3 (A) maar ik heb ook op alles bijgepost en ik wil niet meer topics dan dat ik nu heb omdat ik het best druk heb met school en mwuuuhh
Allemaal Kunst.:
Butter
Ema
Ema
Kip
Bo1
Beertje
Bunny
Waz
Robin
Shallow
Member
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
CAT'S PROFILE Age: 50 moons Gender: She-cat ♀ Rank: Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Omfg mensen So sorry dat ik zo inactief ben. Stage eet mijn vrije tijd op alsof het naar chocola smaakt ;^;
@Tallshadow -Nonideaifthisworks- Ik ben aan het fixen voor de meet. Het zal gebeuren hoor, we zullen elkaar eens in het echte leven zien B)
Wow it works! Also, beter!!! Zou zo gaaf zijn, en anders kom ik langs je stage en sleep ik je mee!
best vergelijking ever trouwens van je stage is je stage leuk btw??
Whoehhh~~ en good B) tbh het is best in de buurt van de Beekse bergen xD En het is wel leuk :3 soms wat saaie stukjes, heb vandaag de hele dag over salontafels geschreven xDD
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day