Algemene Onzin Topic - Pagina 18



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 34 ... 50  Volgende
Coyotespirit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1337
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimema 9 okt 2017 - 21:23

JA KIP ik krijg nog steeds oreo's van je B)) @Routpaw
tbh ik had net pas door dat ik dan een repetitie heb en uuurgh ik wil naar die meet maar mijn ouders gaan sws zeggen dat ik naar die repetitie moet en hmmppfff
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimema 9 okt 2017 - 21:38

Oh god x'D @Tallshadow
Terug naar boven Ga naar beneden
Burnetbliss
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimema 9 okt 2017 - 21:40

oeh meet alleen jammer dat het op een dag valt dat ik wss nie kan november aint a good month x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimema 9 okt 2017 - 21:43

Nooo Bo you must D: Hoe is 't met alles over alles leren? Zijn ze inmiddels al wat gespecificeerd??

@Firedance ik type steeds Waz..
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 BXcdW76
Kip
3539
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀51 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimema 9 okt 2017 - 22:04

Zo hey Routpaw's voorsteltopic is ook weer eens opgeschoond :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimema 9 okt 2017 - 22:08

@Tallshadow ahahaha ja ik wil ook steeds echte namen typen.

Also iedereen moet naar de meet!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Chillybreath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Tumblr_o6vun6dNKP1vn0ci8o4_400
Bo~
928
Actief
She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chillybreath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimema 9 okt 2017 - 22:12

Omf ik kan niet naar de meet rip. Dan heb ik een open dag van de HAN sad life.
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 BXcdW76
Kip
3539
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀51 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimema 9 okt 2017 - 22:12

ik wil echt super graag komen! Enige is dat Beekse bergen wel vrij duur is :< plus het reizen er dan ook nog eens bij. Even kijken of mn ouders iets betalen, haha. Ga het iig proberen! Zou mn eerst wc meet zijn o:
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1337
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimema 9 okt 2017 - 22:16

Ik ga mijn ouders proberen te overtuigen dat de meet een veel belangrijker event is dan een repetitie mwahahaa B) plus dat ik dan net klaar ben met toetsweek dus misschien dat ik wel een deal kan maken met mijn ouders dat als ik de tw goed voorbereid dat ik dan weer naar een meeting mag huhuhu
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimema 9 okt 2017 - 22:17

Nooooo @Chillybreath

Allemaal proberen te komen mensen! Vraag je ouders, regel wat met mensen meerijden en kortingskaartjes etc.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chillybreath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Tumblr_o6vun6dNKP1vn0ci8o4_400
Bo~
928
Actief
She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chillybreath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimema 9 okt 2017 - 22:20

@Firedance jup :c maar dit gaat voor want ik moet voor januari beslissen waar ik ga studeren want voorselectie en aaa de stress van weer in een examenjaar zitten terwijl je minder dan twee jaar geleden nog havo examen heb gedaan ;n;
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimema 9 okt 2017 - 22:22

Ja k snap t wel, open dagen bezoeken is heel belangrijk, zeker als je er snel bij moet zijn enzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Burnetbliss
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimema 9 okt 2017 - 22:35

nja zal even moeten zien wat ik kan regelen maar like ik ga dit weekend al naar nl en volgend weekend is facts hit me up if u there pls <3 en dan like weekend erna e die erna ben ik wss weg voor mn bday en dan ist meteen het weekend van de meet en geld enzo hahah ;-;
dus als ik geld vind dan mssss kom ik B)

en nee emma, still just everything xD alhoewel ik woensdag een les heb met real animals en real animal bones onderzoek, yesyes imma love that <3 B)
Terug naar boven Ga naar beneden
Skyteller
Endless Hunting
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 ZdsroR0
WazBeer
438
Actief
"Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."

CAT'S PROFILE
Age: 75 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Skyteller
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimema 9 okt 2017 - 22:56

Ik wil ook facts maar geld en ver x.x
Terug naar boven Ga naar beneden
Chillybreath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Tumblr_o6vun6dNKP1vn0ci8o4_400
Bo~
928
Actief
She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chillybreath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimema 9 okt 2017 - 22:58

Burnetpaw schreef:
nja zal even moeten zien wat ik kan regelen maar like ik ga dit weekend al naar nl en volgend weekend is facts hit me up if u there pls <3 en dan like weekend erna e die erna ben ik wss weg voor mn bday en dan ist meteen het weekend van de meet en geld enzo hahah ;-;
dus als ik geld vind dan mssss kom ik B)

en nee emma, still just everything xD alhoewel ik woensdag een les heb met real animals en real animal bones onderzoek, yesyes imma love that <3 B)

YASSSS NAAR MIJ ❤️❤️❤️ #HYPE
@Waz; yes indeedd. Wss kan ik al niet naar de hu omdat de selectieprocedure plaats vindt als ik in het buitenland zit dus dat is al huilen, dus hoop dat de HAN leuk is anders moet ik maar iets van een tussenjaar doen ofzo xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimema 9 okt 2017 - 23:00

Chillybreath schreef:
Burnetpaw schreef:
nja zal even moeten zien wat ik kan regelen maar like ik ga dit weekend al naar nl en volgend weekend is facts hit me up if u there pls <3 en dan like weekend erna e die erna ben ik wss weg voor mn bday en dan ist meteen het weekend van de meet en geld enzo hahah ;-;
dus als ik geld vind dan mssss kom ik B)

en nee emma, still just everything xD alhoewel ik woensdag een les heb met real animals en real animal bones onderzoek, yesyes imma love that <3 B)

YASSSS NAAR MIJ ❤️❤️❤️ #HYPE
@Waz; yes indeedd. Wss kan ik al niet naar de hu omdat de selectieprocedure plaats vindt als ik in het buitenland zit dus dat is al huilen, dus hoop dat de HAN leuk is anders moet ik maar iets van een tussenjaar doen ofzo xd

Sooo, wat zijn HU en HAN?

Also, hi there! & Nice @Burnetpaw, dat moet zo cool worden!!

@Firedance want tag war still on, we betrekken Mim er ook bij, @Butterstar
Terug naar boven Ga naar beneden
Chillybreath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Tumblr_o6vun6dNKP1vn0ci8o4_400
Bo~
928
Actief
She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chillybreath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimema 9 okt 2017 - 23:02

Tallshadow schreef:
Chillybreath schreef:
Burnetpaw schreef:
nja zal even moeten zien wat ik kan regelen maar like ik ga dit weekend al naar nl en volgend weekend is facts hit me up if u there pls <3 en dan like weekend erna e die erna ben ik wss weg voor mn bday en dan ist meteen het weekend van de meet en geld enzo hahah ;-;
dus als ik geld vind dan mssss kom ik B)

en nee emma, still just everything xD alhoewel ik woensdag een les heb met real animals en real animal bones onderzoek, yesyes imma love that <3 B)

YASSSS NAAR MIJ ❤️❤️❤️ #HYPE
@Waz; yes indeedd. Wss kan ik al niet naar de hu omdat de selectieprocedure plaats vindt als ik in het buitenland zit dus dat is al huilen, dus hoop dat de HAN leuk is anders moet ik maar iets van een tussenjaar doen ofzo xd

Sooo, wat zijn HU en HAN?

Also, hi there! & Nice @Burnetpaw, dat moet zo cool worden!!

@Firedance want tag war still on, we betrekken Mim er ook bij, @Butterstar

Hogeschool Utrecht en Hogeschool Arnhem Nijmegen als ik t helemaal goed heb :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimema 9 okt 2017 - 23:06

Chillybreath schreef:
Tallshadow schreef:
Chillybreath schreef:
Burnetpaw schreef:
nja zal even moeten zien wat ik kan regelen maar like ik ga dit weekend al naar nl en volgend weekend is facts hit me up if u there pls <3 en dan like weekend erna e die erna ben ik wss weg voor mn bday en dan ist meteen het weekend van de meet en geld enzo hahah ;-;
dus als ik geld vind dan mssss kom ik B)

en nee emma, still just everything xD alhoewel ik woensdag een les heb met real animals en real animal bones onderzoek, yesyes imma love that <3 B)

YASSSS NAAR MIJ ❤️❤️❤️ #HYPE
@Waz; yes indeedd. Wss kan ik al niet naar de hu omdat de selectieprocedure plaats vindt als ik in het buitenland zit dus dat is al huilen, dus hoop dat de HAN leuk is anders moet ik maar iets van een tussenjaar doen ofzo xd

Sooo, wat zijn HU en HAN?

Also, hi there! & Nice @Burnetpaw, dat moet zo cool worden!!

@Firedance want tag war still on, we betrekken Mim er ook bij, @Butterstar

Hogeschool Utrecht en Hogeschool Arnhem Nijmegen als ik t helemaal goed heb :3

Aah, dat klinkt logisch, leuk! Weet je al wat je er wilt gaan doen of moet je ook dat nog ontdekken?? same here tho
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimema 9 okt 2017 - 23:15

Hallo~

ik ben die persoon die af en toe weer ff op het forum verschijnt xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackbear
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 LZ9ajdK
Wolf
479
Actief
Don’t be sorry. Be better.

CAT'S PROFILE
Age: 55 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Blackbear
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimema 9 okt 2017 - 23:18

yo hoe heet dat ding dat soms gebruikt word om family trees te maken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 18 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 34 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: