We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Yeah, ben k ook blij mee Waz ^^ Missed this too much (A)
Jaa indd, met zo'n ding ben je meteen nuttig voor de rest dus daar komt interactie uit, en zit wel wat in.. Wat ik dan altijd doe is iemand aanwijzen en die volgen, aan het begin awkward maar ze wennen snel aan je xD En fair enough.. Dan kan je altijd nog een soort max voor jezelf stellen, qua hoeveel je er voor over hebt en dan bepaalt dat of je gaat ^^
Epke een paard?! Arme jongen D: Maar goed dat ik er weer ben om dit soort misverstanden de wereld in te brengen uit te helpen
Firedance
Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
Nice! Ik ben al benieuwd naar wat mensen gaan verzinnen c:
Coyotespirit
Member
Nynke 1337 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
CAT'S PROFILE Age: 44 moons young ✘ Gender: She-cat ♀ Rank: Pop star
Damn ik ga dit jaar echt kaalgeplukt worden en ik ga nog niet eens studeren rip xD dat word weer een vakantiejob deze vakantie ugh Moet al 600 euro betalen voor rijlessen (en mijn ouders betalen al de helft die rijscholen zijn echt afzetters ugh) en dan misschien nog een 400-tal euro voor de reis als ik ga.. Ik ben toch al snel 1000 euro kwijt dit jaar en dan kunnen er nog dingen komen :')
Firedance
Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.