|
|
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 sep 2017 - 15:26 | |
| Bestel nooit sashimesalade bij de sumo Protip van bo en kip Want omfg help |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 sep 2017 - 16:52 | |
| zop, planning voor huiswerk gemaakt voor de komende twee weken c: |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 sep 2017 - 17:25 | |
| @Nynke, ik suck echt in planningen volgen xD
Also hello everybodyy |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 sep 2017 - 17:30 | |
| |
|
| |
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 sep 2017 - 17:31 | |
| @Emma: thanks!
@Julia: hee!! How's you? |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 sep 2017 - 17:32 | |
| Het gaat goed. Heel erg moe, maar het gaat allemaal goed. Dus dat is het allerbelangrijkste c: . |
|
| |
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 sep 2017 - 17:36 | |
| Bo en ik hebben vissen gekocht (onze kinderen) en ze noemen Eros en Agape B) |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 sep 2017 - 17:37 | |
| - Jinx schreef:
- Bo en ik hebben vissen gekocht (onze kinderen) en ze noemen Eros en Agape B)
Ik huil echte tranen |
|
| |
A 82 Actief Ultimately, we are judged by what we cannot change
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 sep 2017 - 17:46 | |
| - Burnetpaw schreef:
- Jinx schreef:
- Bo en ik hebben vissen gekocht (onze kinderen) en ze noemen Eros en Agape B)
Ik huil echte tranen Ditto |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 sep 2017 - 18:10 | |
| - Fawnstep schreef:
- @Nynke, ik suck echt in planningen volgen xD
Also hello everybodyy me too, maar het moet perse van mijn moeder XD |
|
| |
xoxox 18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 sep 2017 - 19:29 | |
| Adagio krijgt echt een hart aanval als ze door krijgt hoe veel manieren Bc katten hebben ;''')
|
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 sep 2017 - 19:40 | |
| Sorry jongens dat ik zo achterloop met antwoorden geven op topics.. heb een paar drukke weken achter de rug en had gewoon geen motivatie om te antwoorden. Ik zou hierbij willen vragen dat jullie mij pb's sturen als jullie willen dat ik reageer op het topic, en ik ben van plan sowieso op nog wat topics te reageren. Maar een pb doet natuurlijk nooit kwaad. Crowcall en Tigergaze zal ik ook nog op reageren, die hebben beide een nieuw topic gestuurd. Alvast bedankt! (Mocht je een nieuw topic aan willen vragen of wat dan ook, mijn pb staat altijd open) |
|
| |
Esmee 7 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 sep 2017 - 19:47 | |
| Paradise leeft <33
Adagio moet best friends met Aurene worden pls de cute fluffballs van de BC samen hahah |
|
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 sep 2017 - 19:53 | |
| - Paradisekit' schreef:
- Paradise leeft <33
Adagio moet best friends met Aurene worden pls de cute fluffballs van de BC samen hahah <33 Als iemand een topic wilt met Panther, let me know. Ik heb wat meer topics met hem nodig ;w; Reactie's komen wss niet zo snel tho |
|
| |
xoxox 18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 sep 2017 - 19:54 | |
| Paradise is beaa<33
Omgf yashh <3 smol beans of Bc |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 sep 2017 - 20:03 | |
| Ty <3 Ik wil wel een topic met Panther maar weet nog niet wanneer ik met Paradise mag posten San?
Adagio en Aurene zijn allebei schattig en Aurene heeft meer friends nodig dus ja (a) |
|
| |
40 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 sep 2017 - 20:10 | |
| @Loïs, we gaan zie en zo dat Hamilton topic tussen hem en Lynx doen, maar dat hoeft niet perse nu.
Weet je wat ik soms het vervelendste vind van mijn tos(spraakprobleem), dat niemand mijn grappen kan horen tenzij ze naast me zitten |
|
| |
xoxox 18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 sep 2017 - 20:19 | |
| - Snowywinter schreef:
- Ty <3
Ik wil wel een topic met Panther maar weet nog niet wanneer ik met Paradise mag posten San?
Adagio en Aurene zijn allebei schattig en Aurene heeft meer friends nodig dus ja (a) Heeft Marie ons plan niet uitgelegd? xD Ik kan je anders wel een pm sturen? ^^ Maar er mag nog niet hem para gepost worden- wat wel kan is dat Phanter miss samen met Rose en Raven Black en Paradise vindt? nadat de Ncp moeder moeder- maar marlie zij dat ze wel iemand wist met Rc account. Dood gaat tijdens de geboorte. Dus dat is wel mogelijk? ^^ dat Phanter hun helpt om de gevonden kitten terug naar het kamp te brengen? heb alles al uitgelegd lol |
|
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 sep 2017 - 20:26 | |
| - Adagio schreef:
- Snowywinter schreef:
- Ty <3
Ik wil wel een topic met Panther maar weet nog niet wanneer ik met Paradise mag posten San?
Adagio en Aurene zijn allebei schattig en Aurene heeft meer friends nodig dus ja (a) Heeft Marie ons plan niet uitgelegd? xD Ik kan je anders wel een pm sturen? ^^ Maar er mag nog niet hem para gepost worden- wat wel kan is dat Phanter miss samen met Rose en Raven Black en Paradise vindt? nadat de Ncp moeder moeder- maar marlie zij dat ze wel iemand wist met Rc account. Dood gaat tijdens de geboorte. Dus dat is wel mogelijk? ^^ dat Phanter hun helpt om de gevonden kitten terug naar het kamp te brengen?
heb alles al uitgelegd lol Ik vind 't prima c: Het moet idd wel kloppen qua RiverClan moeder etc |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 sep 2017 - 20:27 | |
| - Adagio schreef:
- Snowywinter schreef:
- Ty <3
Adagio en Aurene zijn allebei schattig en Aurene heeft meer friends nodig dus ja (a) Heeft Marie ons plan niet uitgelegd? xD Ik kan je anders wel een pm sturen? ^^ Maar er mag nog niet hem para gepost worden- wat wel kan is dat Phanter miss samen met Rose en Raven Black en Paradise vindt? nadat de Ncp moeder moeder- maar marlie zij dat ze wel iemand wist met Rc account. Dood gaat tijdens de geboorte. Dus dat is wel mogelijk? ^^ dat Phanter hun helpt om de gevonden kitten terug naar het kamp te brengen?
heb alles al uitgelegd lol Jaah het maakt mij allemaal niet uit XD Had het plan wel al gehoord maar vroeg me alleen af wanneer het uitgevoerd wordt enzo :p Intussen kan ik wel met Aurene posten mihi |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|