We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Ik zit te kijken naar Birthstones want ik was de zodiac signs van Tiger aan het regelen en sloeg een beetje door. En toen keek ik in mijn la en raad wat daar ligt, mijn eigen birthstone.
Ik zit te kijken naar Birthstones want ik was de zodiac signs van Tiger aan het regelen en sloeg een beetje door. En toen keek ik in mijn la en raad wat daar ligt, mijn eigen birthstone.
ik was helemaal vergeten dat ik die had woops
Oh gaaf! Wat is jouw birthstone (en zodiac stuff)?
Kestrelwing
Member
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
ik was helemaal vergeten dat ik die had woops
Oh gaaf! Wat is jouw birthstone (en zodiac stuff)?
Ik weet t niet heel zeker, maar ik heb toentertijd in Oostenrijk twee stenen van iemand gekregen. Een zwarte, die echt staat voor Capricorn (das mijn zodiac), die ligt ook nog ergens hopelijk, en dan een groene die ik altijd al heel erg mooi vond en dus in mijn la bewaard heb sindsdien xD
Ik weet niet wat het is though. De zwarte is definitely Onyx geloof ik, maar de groene is vgm turquoise of nep turquoise idk hoe betrouwbaar die man was die me die stenen gaf lmao.
aawh poor Drizzle :c ach dan zorgt hij er voor dat Tiger vaak mee moet met hem op jachtpatrouille, als guard enzo~ tenzij we de boeken niet volgen en de jachtpatrouilles zonder versterking gaan maar ik dacht van niet
Keep your expectations low
and you will never be disappointed。
Tiger •
Member
Linn 623 Actief Life begins at the end
of your comfort zone
Lmao wie weet jongens xD Er zijn genoeg leuke karakters die Healer To-Be kunnen worden though (8 Voor nu wordt hij Guard To-Be, that's all I know.
Ik stem voor Funteller though. HAHA
M: Idk of Cuteness wel zo handig is in de mountains xD Gaat hij daar een puma mee wegjagen? Met zn cuteness? xD Wolf: Omg yess 8D Dan doet hij alsof hij zijn taak moet vervullen, heel serieus enzo, maar stiekem gaat hij gewoon mee voor de gezelligheid