|
|
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 sep 2017 - 16:30 | |
| Cappuccino, warme chocolademelk en thee houden mij in leven atm met die regen en m'n verkoudheid whahah |
|
| |
M & H 169 Actief Been there
Done that
| |
| - Kestrelwing schreef:
- Cappuccino, warme chocolademelk en thee houden mij in leven atm met die regen en m'n verkoudheid whahah
Ik heb noedelssss <3 |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Ik dacht héél even dat Coyote Brat meer kittens moest geven en ik dacht; no. xD het duurde een tijdje voor ik het door had dat ie voor Tornado bedoelt was lmao |
|
| |
Nath 111 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 sep 2017 - 16:31 | |
| Hmmmm, een goede volle beker met chocolademelk kan ik nu ook wel gebruiken eigenlijk <3
EDIT: @Nyn; huehue, oeps xD |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 sep 2017 - 16:31 | |
| - Letum schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Cappuccino, warme chocolademelk en thee houden mij in leven atm met die regen en m'n verkoudheid whahah
Ik heb noedelssss <3 Share met mij ik ben net helemaal natgeregend heb medelijden :c |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 sep 2017 - 16:32 | |
| Ik ben nog nooit zo blij geweest <3 |
|
| |
Nath 111 Actief
| |
| - Brat schreef:
- Ik ben nog nooit zo blij geweest <3
Why u happy? c: |
|
| |
Done that
| |
| - Kestrelwing schreef:
- Letum schreef:
- Kestrelwing schreef:
Ik heb noedelssss <3 Share met mij ik ben net helemaal natgeregend heb medelijden :c Ik stuur ze even door via post |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 sep 2017 - 16:33 | |
| - Letum schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Letum schreef:
- Kestrelwing schreef:
Ik heb noedelssss <3 Share met mij ik ben net helemaal natgeregend heb medelijden :c Ik stuur ze even door via post Stuur ze naar Rotterdam dan iig |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 sep 2017 - 16:33 | |
| - Vixen • schreef:
- Brat schreef:
Why u happy? c: Beetje een lang verhaal maar ik ben eindelijk van mijn probleem vader af en het oude koop huis word eindelijk verkocht met winst~ |
|
| |
Done that
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 sep 2017 - 16:34 | |
| - Brat schreef:
- Vixen • schreef:
- Brat schreef:
Why u happy? c:
Beetje een lang verhaal maar ik ben eindelijk van mijn probleem vader af en het oude koop huis word eindelijk verkocht met winst~ Goedzoo nu vieren met wat lekkers |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 sep 2017 - 16:35 | |
| Ik heb super veel zin in chips for no reason waaah *gaat kijken of er überhaupt chips is* |
|
| |
Nath 111 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 sep 2017 - 16:35 | |
| - Brat schreef:
- Vixen • schreef:
- Brat schreef:
Why u happy? c:
Beetje een lang verhaal maar ik ben eindelijk van mijn probleem vader af en het oude koop huis word eindelijk verkocht met winst~ Oh maar dat is inderdaad iets om blij mee te zijn! Vier met het chocolade~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 sep 2017 - 16:36 | |
| Ik zit in de metro en er is net een hele frickin kleuterklas ingestapt |
|
| |
Done that
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 sep 2017 - 16:37 | |
| Ik heb zin in olijven
Oh god, ik ga Letum een f-boy maken, maar hij gaat snel verliefd worden en mega awkward, eheh c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 sep 2017 - 16:37 | |
| - Vixen • schreef:
- Brat schreef:
- Vixen • schreef:
- Brat schreef:
Why u happy? c:
Beetje een lang verhaal maar ik ben eindelijk van mijn probleem vader af en het oude koop huis word eindelijk verkocht met winst~ Oh maar dat is inderdaad iets om blij mee te zijn! Vier met het chocolade~ Idd~ me moeder is al gebak aan het halen xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 sep 2017 - 16:38 | |
| Aaaah super fijn San!! c: En idd groots vieren hahaha |
|
| |
Done that
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 sep 2017 - 16:39 | |
| - Brat schreef:
- Vixen • schreef:
- Brat schreef:
- Vixen • schreef:
- Brat schreef:
Why u happy? c:
Beetje een lang verhaal maar ik ben eindelijk van mijn probleem vader af en het oude koop huis word eindelijk verkocht met winst~ Oh maar dat is inderdaad iets om blij mee te zijn! Vier met het chocolade~ Idd~ me moeder is al gebak aan het halen xD
Hah het klinkt alsof jullie heel graag van je vader af wouden. Kijk een leuke film, ofzo |
|
| |
M 828 Actief "I swear I heard demons yelling"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 sep 2017 - 16:40 | |
| Ik heb twee Riverclanners nodig voor een meme animatie voor Raven Wie biedt zijn acc aan? :') wel handig als ze elkaar kennen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 sep 2017 - 16:40 | |
| Ohgod gotta protect baby Aurene from the f-boy
Kleuterklas is helaas nog niet weg en ik krijg straks een zenuwinzinking of zoiets yeeey
Also een vriendin van me zegt net dat een of andere creepy dude de hele tijd over mij praat tegen haar omg rip me |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|