|
|
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 10:16 | |
| Hier is het afwisselend
Ik moet echt weer gaan posten |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 10:20 | |
| Ik vraag me af of mijn trein wel gaat rijden... en heb maar drie uurtjes les.... dus als hij niet rijd of vertraging heeft ga ik mooi weer naar huis toe.. maar eerst moet ik op de fiets te storm in! Wat dus fantastisch wordt. |
|
| |
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 11:07 | |
| |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 11:51 | |
| - Thora schreef:
- Vixen • schreef:
- https://www.warriorcatsnl.com/t34365-thunder-and-lightning
Kom op mensen met een to-be~ Good morning! Deze middag nog even vrij en dan pas vanavond Bèta en Natuurkunde (tot 21:30) NATUURKUNDE!!!!! (Sorry houdt van Natuurkunde haha) Ik heb straks tot een uur of drie les. Half vier een intake voor hulp en dan terug naar huis met de trein. (hopen dat de trein dan nog steeds werkt) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 12:12 | |
| @Butter; mooi, dan ga ik jou stalken als ik iets niet begrijp van NK xD
En gvd, ik wil verder werken aan wiskunde, maar kinderen voor mijn huis schreeuwen en gillen (waarom heeft mijn moeder ooit bedacht om voor een BASISschool te gaan wonen?) |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 12:19 | |
| pfff oke ik loop 2 dagen voor. dus ik denk dat ik zo even lekker ga posten c: |
|
| |
M 828 Actief "I swear I heard demons yelling"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 12:29 | |
| Ahh lekker kort dagje ^^ nu onder de warme deken kruipen |
|
| |
Linn 623 Actief Life begins at the end
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 12:30 | |
| Oh god ik had een hekel aan natuurkunde op de middelbare. Nu heb ik straks twee blokken met natuurkunde op de uni. Kill me already.
Maar ik geloof nog steeds heilig dat t kwam door de leraar, want ik had ook een eikel van een leraar die niet kon uitleggen (': |
|
| |
Elfje 454 Actief "Even strength had to bow to wisdom sometimes"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 12:44 | |
| Man, mijn oma enz blijven allemaal zeuren dat ik werk moet gaan zoeken. Maar ik heb geen tijd met school om te gaan werken XD |
|
| |
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 12:47 | |
| Ennnn toen was ik weer bijgepost met Tiger >c Damn ik post zo lekker snel met hem hahah.
Elfje: Als je zelf aangeeft dat je het niet samen met school aankan, zou ik het igg niet doen! Ik heb ook in alle zes jaar dat ik op de middelbare zat niet gewerkt, omdat ik niet vond dat het samen kon. In mijn mening gaat school sws voor op werk <3 Wanneer je klaar bent met school, kan je werken 8D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 12:50 | |
| - Seaweedpaw schreef:
- Man, mijn oma enz blijven allemaal zeuren dat ik werk moet gaan zoeken. Maar ik heb geen tijd met school om te gaan werken XD
+111111111 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 13:10 | |
| Nog 3 opdrachten en dan weer een postje plaatsen c: |
|
| |
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 13:15 | |
| You go Nath! 8D
Lmao waarom is Tiger zo basic. Zijn drie idolen zijn de drie hoge rangen van de clan. Sorrynotsorry. Maar Pebble, Drizzle en Sky zijn so much awesomeness together. |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 13:19 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 13:22 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Wanneer je je instagram account omdoopt tot een account voor je Maine Coon poes en je verliest meteen 5 volgers lmao
https://www.instagram.com/purrlucy/ Achja +1 volger erbij c; |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 13:24 | |
| - Ravenfall schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Wanneer je je instagram account omdoopt tot een account voor je Maine Coon poes en je verliest meteen 5 volgers lmao
https://www.instagram.com/purrlucy/ Achja +1 volger erbij c; Yess <33 |
|
| |
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
| CAT'S PROFILEAge: Full of stars (33 moons) ♡Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 13:25 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Ravenfall schreef:
- Kestrelwing schreef:
https://www.instagram.com/purrlucy/ Achja +1 volger erbij c; Yess <33 sooow ik volg je ook |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 13:27 | |
| - Chivypaw schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Ravenfall schreef:
- Kestrelwing schreef:
https://www.instagram.com/purrlucy/ Achja +1 volger erbij c; Yess <33 sooow ik volg je ook Whahah woohh ik moet toch op de een of andere manier aan m'n volgers komen |
|
| |
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
| CAT'S PROFILEAge: Full of stars (33 moons) ♡Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 13:33 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Chivypaw schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Ravenfall schreef:
- Kestrelwing schreef:
https://www.instagram.com/purrlucy/ Achja +1 volger erbij c; Yess <33 sooow ik volg je ook Whahah woohh ik moet toch op de een of andere manier aan m'n volgers komen inderdaad XD |
|
| |
Elfje 92 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 13 sep 2017 - 13:47 | |
| Hmm, wat voor uiterlijk zal ik Mazikeen geven? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |