Counting Stars MAP - Pagina 5

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Counting Stars MAP

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Evergreen
Member
Counting Stars MAP - Pagina 5 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Counting Stars MAP   Counting Stars MAP - Pagina 5 Icon_minitimezo 17 sep 2017 - 12:03

Vraagje: ik had als idee aangezien ik alleen stilstaand beeld kan, een vrij brede tekening te maken (panoramaformaat), wat dan in het filmpje voorbij kan schuiven, zodat er toch iets van beweging in zit (en ik ruimte heb voor veel katten). Kan dat?

Daarnaast een oproepje: ik wil dus iets doen met Crowcalls droom dat alle clans één zouden moeten worden, en daarvoor lijkt het me leuk om katten te tekenen die daar iets mee te maken hebben (dus bijv. half-clanners, hechte vrienden uit verschillende clans en misschien ook katten die juist een hekel hebben aan andere clans, die dan in die utopievoorstelling zelfs ook gezellig met elkaar omgaan). Heb je een kat die aan een dergelijke beschrijving voldoet, stuur me een pm!
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Counting Stars MAP - Pagina 5 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Counting Stars MAP   Counting Stars MAP - Pagina 5 Icon_minitimezo 17 sep 2017 - 12:08

Ja dat kan! Erg leuk idee om er toch beweging in te brengen idd.
Skyteller
Endless Hunting
Counting Stars MAP - Pagina 5 ZdsroR0
WazBeer
438
Actief
"Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."

CAT'S PROFILE
Rank:
Skyteller
BerichtOnderwerp: Re: Counting Stars MAP   Counting Stars MAP - Pagina 5 Icon_minitimema 23 okt 2017 - 13:31

De lines van Marieke zijn weer vrij
Mudpuddle
StarClan
Counting Stars MAP - Pagina 5 Tenor
Daniëlle
257
Actief
Be proud of all the scars, they make you who you are

CAT'S PROFILE
Age: Forever young, I want to be forever young (32 moons)
Rank:
Mudpuddle
BerichtOnderwerp: Re: Counting Stars MAP   Counting Stars MAP - Pagina 5 Icon_minitimema 21 jan 2019 - 12:49

Oooh... is dit nog work in progress? Want het lijkt me echt leuk om dit uiteindelijk te zien... Smile
Thornface
Member
Counting Stars MAP - Pagina 5 2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: Counting Stars MAP   Counting Stars MAP - Pagina 5 Icon_minitimema 21 jan 2019 - 19:49

Mudpuddle schreef:
Oooh... is dit nog work in progress? Want het lijkt me echt leuk om dit uiteindelijk te zien... Smile
Ik vrees dat dit project tot een halt is gekomen. Ik heb er het laatste jaar in elk geval niet veel over gehoord en ik heb eerlijk gezegd ook niet meer verder gewerkt aan mijn deel.
Correct me if I'm wrong!
Firedance
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Counting Stars MAP   Counting Stars MAP - Pagina 5 Icon_minitimedi 22 jan 2019 - 20:14

Klopt Femke. T was een beetje ambitious voor ons xD
Thornface
Member
Counting Stars MAP - Pagina 5 2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: Counting Stars MAP   Counting Stars MAP - Pagina 5 Icon_minitimedi 22 jan 2019 - 20:31

Haha, klopt xD Het was wel een goed excuus om animatie te oefenen voor mij.
Omdat we het er toch over hebben en het me leuk lijkt om even te delen, dit is tot waar ik toen ben gekomen:
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Counting Stars MAP   Counting Stars MAP - Pagina 5 Icon_minitimedi 22 jan 2019 - 20:36

Misschien een keer in de toekomst. Want het was wel een heel erg gaaf idee.
Zahida
Member
Counting Stars MAP - Pagina 5 487e6ede5f88fb315ded12e2ea2dc1a40a1ce15a
R E I
303
Actief
you should see me in a
c r o w n

CAT'S PROFILE
Rank:
Zahida
BerichtOnderwerp: Re: Counting Stars MAP   Counting Stars MAP - Pagina 5 Icon_minitimedi 22 jan 2019 - 20:59

Het was echt een gaaf idee en ik zou 't best gaaf vinden om mee door te gaan, alleen ik zou niet weten hoe ik moest animeren. Ik had toen nog photoshop maar nu niet meer c':
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Counting Stars MAP   Counting Stars MAP - Pagina 5 Icon_minitime

Counting Stars MAP
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Events-
Ga naar: