|
|
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Counting Stars MAP zo 17 sep 2017 - 12:03 | |
| Vraagje: ik had als idee aangezien ik alleen stilstaand beeld kan, een vrij brede tekening te maken (panoramaformaat), wat dan in het filmpje voorbij kan schuiven, zodat er toch iets van beweging in zit (en ik ruimte heb voor veel katten). Kan dat?
Daarnaast een oproepje: ik wil dus iets doen met Crowcalls droom dat alle clans één zouden moeten worden, en daarvoor lijkt het me leuk om katten te tekenen die daar iets mee te maken hebben (dus bijv. half-clanners, hechte vrienden uit verschillende clans en misschien ook katten die juist een hekel hebben aan andere clans, die dan in die utopievoorstelling zelfs ook gezellig met elkaar omgaan). Heb je een kat die aan een dergelijke beschrijving voldoet, stuur me een pm! |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Counting Stars MAP zo 17 sep 2017 - 12:08 | |
| Ja dat kan! Erg leuk idee om er toch beweging in te brengen idd. |
|
| |
WazBeer 438 Actief "Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."
| |
| Onderwerp: Re: Counting Stars MAP ma 23 okt 2017 - 13:31 | |
| De lines van Marieke zijn weer vrij |
|
| |
Daniëlle 257 Actief Be proud of all the scars, they make you who you are
| CAT'S PROFILEAge: Forever young, I want to be forever young (32 moons)Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Counting Stars MAP ma 21 jan 2019 - 12:49 | |
| Oooh... is dit nog work in progress? Want het lijkt me echt leuk om dit uiteindelijk te zien... |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Counting Stars MAP ma 21 jan 2019 - 19:49 | |
| - Mudpuddle schreef:
- Oooh... is dit nog work in progress? Want het lijkt me echt leuk om dit uiteindelijk te zien...
Ik vrees dat dit project tot een halt is gekomen. Ik heb er het laatste jaar in elk geval niet veel over gehoord en ik heb eerlijk gezegd ook niet meer verder gewerkt aan mijn deel. Correct me if I'm wrong! |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Counting Stars MAP di 22 jan 2019 - 20:14 | |
| Klopt Femke. T was een beetje ambitious voor ons xD |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Counting Stars MAP di 22 jan 2019 - 20:31 | |
| Haha, klopt xD Het was wel een goed excuus om animatie te oefenen voor mij. - Omdat we het er toch over hebben en het me leuk lijkt om even te delen, dit is tot waar ik toen ben gekomen:
Ondertussen weet ik veel meer over animatie, dus de kans is groot dat als dit was doorgegaan, ik dit helemaal opnieuw had geanimeerd
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Counting Stars MAP di 22 jan 2019 - 20:36 | |
| Misschien een keer in de toekomst. Want het was wel een heel erg gaaf idee. |
|
| |
R E I 303 Actief you should see me in a
c r o w n
| |
| Onderwerp: Re: Counting Stars MAP di 22 jan 2019 - 20:59 | |
| Het was echt een gaaf idee en ik zou 't best gaaf vinden om mee door te gaan, alleen ik zou niet weten hoe ik moest animeren. Ik had toen nog photoshop maar nu niet meer c': |
|
| |
| Onderwerp: Re: Counting Stars MAP | |
| |
|
| |
|