We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Beer en Yanthe moeten nog ja. Momenteel is 15 dus nog under debate, er kan wel gewerkt worden met beide intro stukken, gezien ik al een ander stukje heb ook en Bunny geen animatie doet, dus die zou nog kunnen teamen met iemand die animatie wil doen.
Oceanstar
StarClan
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
Ik zal zoals ik al zei het geen probleem vinden om met iemand te teamen. Dus mochten jullie er niet uit komen dan valt er daar wat te regelen! Daarbij denk ik juist dat ik er wat aan kan hebben te teamen. Omdat ik graag met anderen samen werk en er dan vaak ook beter in wordt. Dus jullie zeggen het maar ^^
Lizardpath
Member
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
Ik wil Bunny wel helpen! Als Bunny dat oke vindt. Dan kan één van hen wel mijn lijnen hebben. Kan alleen geen animatie. Heb daar nog nooit na gekeken. :") Weet niet of dat een probleem is
Thornface
Member
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
Ik ben ook wel bereid om twee van mijn lijnen weg te geven aan iemand die nog niks heeft of anders zou "moeten" samenwerken c: 3 - And in my face is flashing signs 3 - Seek it out and ye' shall find
Firedance
Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
Ik denk dat het een goed idee is om in de intro, want die is redelijk fast paced toch wat animatie te brengen, dus bunny te teamen met iemand die animatie kan en wil doen.
En de intro heeft geen bepaalde lines om je aan te houden dus je kan die ook weer opdelen zodat je basically je eigen ding kan doen erin. Een deel van mij wil ik ook best delen.
Jinx
Deceased
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
Ik wil ook best n zin van mn stukje opgeven als dat nodig is. Dat zou dan deze zijn 'but baby I've been, I've been praying hard,' Mocht iemand toch heel graag nog n andere zin van mij hebben wil ik daar best overleggen ^^
Ik denk dat het een goed idee is om in de intro, want die is redelijk fast paced toch wat animatie te brengen, dus bunny te teamen met iemand die animatie kan en wil doen.
En de intro heeft geen bepaalde lines om je aan te houden dus je kan die ook weer opdelen zodat je basically je eigen ding kan doen erin. Een deel van mij wil ik ook best delen.
Als je het goed vindt kan ik daar wel mee helpen. Vindt het leuk ook wat van anderen te leren Motiveerd extra haha.
Firedance
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
Overleg even met Yanthe en Beertje ^^ Die hadden namelijk nog geen stuk toegewezen.
Reminder voor iedereen: Aangezien niet iedereen zo alles uit het hoofd kan tekenen aangezien je daar best wat oefening voor moet hebben wil ik even zeggen dat het natekenen van andermans art niet kan en foto's het beste stock foto's gebruikt kunnen worden als reference voor de tekeningen. Deze MAP gaat gewoon openbaar op youtube en we willen geen ruzie met mensen.
Oceanstar
StarClan
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
Overleg even met Yanthe en Beertje ^^ Die hadden namelijk nog geen stuk toegewezen.
Reminder voor iedereen: Aangezien niet iedereen zo alles uit het hoofd kan tekenen aangezien je daar best wat oefening voor moet hebben wil ik even zeggen dat het natekenen van andermans art niet kan en foto's het beste stock foto's gebruikt kunnen worden als reference voor de tekeningen. Deze MAP gaat gewoon openbaar op youtube en we willen geen ruzie met mensen.
Wie doet het overleg??
Goed dat je het zegt Waz!! Ik zal er in ieder geval aan denken.
Firedance
Als jij even met hun kan kijken of zij jouw stuk zouden willen doen bijv. Dan zou M gewoon die laatste twee lines kunnen doen en heeft iedereen een part.
Oceanstar
StarClan
Als jij even met hun kan kijken of zij jouw stuk zouden willen doen bijv. Dan zou M gewoon die laatste twee lines kunnen doen en heeft iedereen een part.
Ja en dan help ik jou met jouw stuk! Ik stuur een pb!
Firedance
3 - I see this life, like a swinging vine (Femke) 3 - Swing my heart across the line (Femke) 3 - And in my face is flashing signs (Femke) 3 - Seek it out and ye' shall find (Femke) 4 - Old, but I'm not that old (Marieke) 4 - Young, but I'm not that bold (Marieke) 5 - And I don't think the world is sold (Yanthe/Beertje) 5 - On just doing what we're told (Yanthe/Beertje) 6 - I-I-I-I feel something so right (Lois) 6 - Doing the wrong thing (Lois) 7 - I-I-I-I feel something so wrong (Nynke) 7 - Doing the right thing (Nynke) 8 - I couldn't lie, couldn't lie, couldn't lie (Anouk) 9 - Everything that kills me makes me feel alive (Waz)
10 - Lately, I've been, I've been losing sleep (Jamie) 10 - Dreaming about the things that we could be (Jamie) 11 -But baby, I've been, I've been praying hard (Kip) 12 - Said no more counting dollars (Kip) 12 - We'll be counting stars (Kip)
13 - Lately, I've been, I've been losing sleep (Floriske) 13 - Dreaming about the things that we could be (Floriske) 14 - But baby, I've been, I've been praying hard (Anouk) 15 - Said no more counting dollars (M) 15 - We'll be, we'll be counting stars (M)
Thornface
Member
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are