We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
"Lately, I've been, I've been losing sleep Dreaming about the things that we could be" Ah ik had in de chat dit stukje gevraagd maar blijkbaar zijn die nu allebei bezet. Zou ik dan gewoon de intro/een stuk van de intro mogen ofzo want ik denk niet dat er iets anders bij mijn idee past :')
Jinx
Deceased
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
3 - I see this life, like a swinging vine (Femke) 3 - Swing my heart across the line (Femke) 3 - And in my face is flashing signs (Femke) 3 - Seek it out and ye' shall find (Femke) 4 - Old, but I'm not that old (Marieke) 4 - Young, but I'm not that bold (Marieke) 5 - And I don't think the world is sold (Butter) 5 - On just doing what we're told (Butter) 6 - I-I-I-I feel something so right (Lois) 6 - Doing the wrong thing (Lois) 7 - I-I-I-I feel something so wrong (Nynke) 7 - Doing the right thing (Nynke) 8 - I couldn't lie, couldn't lie, couldn't lie (Anouk) 9 - Everything that kills me makes me feel alive (Waz)
10 - Lately, I've been, I've been losing sleep (Jamie) 10 - Dreaming about the things that we could be (Jamie) 11 -But baby, I've been, I've been praying hard (Kip) 12 - Said no more counting dollars (Kip) 12 - We'll be counting stars (Kip)
13 - Lately, I've been, I've been losing sleep (Floriske) 13 - Dreaming about the things that we could be (Floriske) 14 - But baby, I've been, I've been praying hard (Anouk) 15 - Said no more counting dollars 15 - We'll be, we'll be counting stars
Laatst aangepast door Firedance op ma 11 sep 2017 - 19:31; in totaal 5 keer bewerkt
Bloomburrow
Member
Bunny 455 Actief "Eyes say more than a thousand words"
Zoals ik al eerder heb gezegd, als mensen echt vast komen te zitten met wat er over is kunnen jullie onderling ook nog overleggen, maar ik moest toch wel een beetje gaan invullen, anders zou t nooit verdeeld zijn uiteindelijk.
Bloomburrow
Member
Bunny 455 Actief "Eyes say more than a thousand words"
Hier is een video waarin duidelijk de stukjes verdeeld zijn. Dat zou alles wat makkelijker moeten maken c: De nummers komen nog bij de huidige verdeling te staan. Als er definitief is besloten wie welk stuk krijgt kan ik de individuele audio files doorsturen ^^
Jinx
Deceased
Is het misschien leuk als ik in mijn stukje alle Leaders + Healer teken. Aangezien ik dat wel passend vindt. Verder maakt mij niet uit wat ik teken maar heb wel een idee voor de Leaders en Healer. @Ravenfall ik vindt het niet erg met z'n tweeën te werken.
Jinx
Deceased
Als er nog over is het liefst me eigen stukje omdat ik het liefst iets met Starclan/Ravenfall wil maken maar als het niet anders kan wil ik ook wel met Butter samen werken c:
Volgens mij moet Beer ook nog een stuk. Ik weet niet of zij liever alleen werkt of niet, maar het zou wel naar zijn als ze dat liever wel doet en alsnog moet samenwerken omdat ze eig wel een stukje aangevraagd had?