|
|
Kip 327 Actief ➳Don't you hear me howling
Don't you hear me howling babe?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 sep 2017 - 20:59 | |
| yes yes Coyote post eigenlijk heel erg lekker :'D ondanks dat hij zo'n creep is ehhnngg |
|
| |
Esmee 27 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 sep 2017 - 21:00 | |
| Ices kleine broertje is een creep ohnoo |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 sep 2017 - 21:02 | |
| - Coyote • schreef:
- yes yes Coyote post eigenlijk heel erg lekker :'D ondanks dat hij zo'n creep is ehhnngg
~But im a creep im a wierdooo~ instert Radiohead song here |
|
| |
M & H 169 Actief Been there
Done that
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 sep 2017 - 21:03 | |
| Oeh Kip, we moeten een topicje Jinx x Letum |
|
| |
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 sep 2017 - 21:04 | |
| - Brat schreef:
- Coyote • schreef:
- yes yes Coyote post eigenlijk heel erg lekker :'D ondanks dat hij zo'n creep is ehhnngg
~But im a creep im a wierdooo~ instert Radiohead song here Ik had het letterlijk 1 uur geleden over dat liedje met m'n ma en m'n broer?? Is dit telepathie? xD @Esmee; ja sorry :< maar hij kan ook wel lief zijn!! Alleen niet tegen Banepaw@Max; Yesss Jonx x Letum klinkt goed B) wil jij maken? |
|
| |
Nath 198 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 sep 2017 - 21:05 | |
| - Dazzlestrike schreef:
- Nightstep schreef:
- Nightstep wordt een felle poes naar andere clans toe, maar heel vriendelijk en zorgzaam naar haar eigen clangenoten, yass <3
Het gedeelte van dat naar haar eigen Clanmates heeft ze dus hetzelfde als Dazzle ;3 Verder alleen veel zachter en minder ambitieus dan Dazzle, though c: |
|
| |
M & H 169 Actief Been there
Done that
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 sep 2017 - 21:07 | |
| Sure, hehe
ik heb Letum's ogen op dat van Jinx gebaseerd u better be thankful |
|
| |
Esmee 27 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 sep 2017 - 21:08 | |
| Als hij maar lief is voor grote broer Ice :< Oke Ice ga ik nu dus ook actief maken, nu moet ik geen accounts meer erbij nemen whahah Ff denken.. ik heb nu Kestrelwing, Aurene, Honey, Winterplume, Celestialshine, Snowywinter en Ice allemaal op actief staan lmao. Nouja Kestrel maar gedeeltelijk want hij heeft geen friends rip Waarom zijn al mijn accounts basically knuffelpoesjes maar nog steeds single af |
|
| |
Freedje 283 Actief
| |
| - Finchpaw. schreef:
- Dazzlestrike schreef:
- Nightstep schreef:
- Nightstep wordt een felle poes naar andere clans toe, maar heel vriendelijk en zorgzaam naar haar eigen clangenoten, yass <3
Het gedeelte van dat naar haar eigen Clanmates heeft ze dus hetzelfde als Dazzle ;3 Verder alleen veel zachter en minder ambitieus dan Dazzle, though c: Dazzle is idd heel ambitieus xD |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 sep 2017 - 21:11 | |
| "Toen hij de Highlands benaderde, zag hij een RiverClan she-cat die hard aan wat bloemen aan het ruiken was." HAHAHA Freedje Ik krijg nu de neiging om Celestial high van die bloemen te laten zijn |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 sep 2017 - 21:12 | |
| AwhhhhHH ;w; Ik wil Jinx kitties maar hij heeft zich afgesloten van alles wat met romantiek te maken heeft huil
@Esmee; ja joh hij mag z'n grote broer wel <3 de enige twee katten waar hij om geeft zijn Ice en z'n soort van gf River lol
@San; GET OUT OF MY HEAD YOU this is a private place |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 sep 2017 - 21:14 | |
| - Jinx schreef:
- AwhhhhHH ;w; Ik wil Jinx kitties maar hij heeft zich afgesloten van alles wat met romantiek te maken heeft huil
*Wilt stiekem ook dat Brat meer kittens krijgen *KUCH KUCH* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 sep 2017 - 21:16 | |
| Misschien als Jinx heel erg high is dat hij dan Brat als Zira aan ziet, maar ik schat de kans dat die twee elkaar ooit gaan mogen heel erg klein :'D |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 sep 2017 - 21:19 | |
| Mooii :p Ik heb 5 héle knappe poezen die nog geen moeder zijn *wink wink* |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 sep 2017 - 21:20 | |
| Jinx en Hellhound moeten samen kittens. Jammer dat ze beide katers zijn, anders had ik het geshipt :"D |
|
| |
Freedje 652 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 sep 2017 - 21:20 | |
| - Kestrelwing schreef:
- "Toen hij de Highlands benaderde, zag hij een RiverClan she-cat die hard aan wat bloemen aan het ruiken was."
HAHAHA Freedje Ik krijg nu de neiging om Celestial high van die bloemen te laten zijn Soms ga ik ook stuk om mijn eigen woordkeuze. Wat kan ik zeggen? 't Is een gave |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 sep 2017 - 21:22 | |
| - Jinx schreef:
- Misschien als Jinx heel erg high is dat hij dan Brat als Zira aan ziet, maar ik schat de kans dat die twee elkaar ooit gaan mogen heel erg klein :'D
Ik zie nu echt helemaal voor me dat als Brat er achter komt dat ze zwanger van Jinx is ze helemaal gek word echt dat ze dan smeekt dat iemand haar in dr buik trapt ofzo x3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 sep 2017 - 21:26 | |
| - Swallowflight schreef:
- Jinx en Hellhound moeten samen kittens.
Jammer dat ze beide katers zijn, anders had ik het geshipt :"D HAHAHAH honestly is Hellhound basically de enige vriend die hij heeft :"D @San; hahaha ik denk dat Jinx die kittens zou proberen te stelen x'D |
|
| |
Freedje 652 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 sep 2017 - 21:28 | |
| Ik zie Runa al naar Hellhound gaan: "Pap, mam is wéér zwanger! Kan iemand haar tegenhouden a.u.b voordat ik twintig broers en zusjes heb nog voordat ik zelf ook maar aan partner krijg?" |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|