We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Holy shit waarom heeft Hurricane zoveel kits gemaakt uwu
@Freedje; *Geeft je een award*
Oh en Serpent heeft echt een mooi setje <3
Nou bedankt xD
Hurricane heeft met 5 poezen kittens gehad x'D door hem is de stamboom zo groot hahaha
De enige in the hele offspring van Hurricane die kittens heeft gekregen is alleen Tornado op dit moment :')
Coyotespirit
Member
Nynke 1337 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
CAT'S PROFILE Age: 44 moons young ✘ Gender: She-cat ♀ Rank: Pop star
uncle whahahahha XD en aaach morgen kan ik uitslapen dus hmhm
oooh ik scroll door mijn muziek en vind opeens het perfecte theme voor Coyote <33 en sh*t mijn ouders gaan naar bed toe en altijd wanneer zij naar bed gaan doen ze de wifi uit :C byebye everyone
wie wil? (haar profiel is nog in de maak, maar ze is 1 moon)
Coyotespirit
Member
Nynke 1337 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
CAT'S PROFILE Age: 44 moons young ✘ Gender: She-cat ♀ Rank: Pop star
Holy shit waarom heeft Hurricane zoveel kits gemaakt uwu
@Freedje; *Geeft je een award*
Oh en Serpent heeft echt een mooi setje <3
Nou bedankt xD
Hurricane heeft met 5 poezen kittens gehad x'D door hem is de stamboom zo groot hahaha
De enige in the hele offspring van Hurricane die kittens heeft gekregen is alleen Tornado op dit moment :')
Yushhh ik heb iedereen en alles in de stamboom gezet haha Geen van Jinx z'n kittens heeft zich nog voort geplant :<
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”