Algemene Onzin Topic - Pagina 47

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 25 ... 46, 47, 48, 49, 50  Volgende
Heavenfall
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 DzuBbwf
Ms. Devil
8
Actief
And she would bow
to no-one

CAT'S PROFILE
Rank:
Heavenfall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 19:14

Flo: Oké dan ga ik haar revampen en van daar uit zie ik wel hoe en wat yay
Moet sws nog even kijken of ik haar naam direct naar Heavenfall kan laten veranderen of dat ze eerst aangemeld moet worden voor een ceremonie (hoop dat eerste, want dan zou ze ong samen met crow warrior kunnen zijn geworden xD)

Ik schaam me even dat ik hier nooit echt iets mee heb gedaan like. Niet eens de geboortepost?? ;3;
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 19:27

Yay! Ik neem aan dat je haar wel meteen warrior kunt maken? En dan moeten we zeer binnenkort maar eens een topic doen (maar nu moet ik weg) :3
Heavenfall
Member
Ms. Devil
8
Actief
And she would bow
to no-one

CAT'S PROFILE
Rank:
Heavenfall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 19:28

Evergreen schreef:
Yay! Ik neem aan dat je haar wel meteen warrior kunt maken? En dan moeten we zeer binnenkort maar eens een topic doen (maar nu moet ik weg) :3

Ja neem aan van wel, t is niet alsof ze echt al in de rpg is geweest ofzo (':
En sure thing, dan moeten we zeker een topic doen!
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 19:44

ZIE IK DAAR EEN SUNTAIL KIND :0
Heavenfall
Member
Ms. Devil
8
Actief
And she would bow
to no-one

CAT'S PROFILE
Rank:
Heavenfall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 19:45

OUI (8 Ola

Ik was alleen helemaal vergeten welke kleur ogen deze kitten moest hebben dus ik ben aan het freestylen lol. ze zien er echt heel evil uit omg help
Letum
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Giphy
M & H
169
Actief
Been there
Done that

CAT'S PROFILE
Rank:
Letum
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 19:56

Whoo ik ben terug
Kestrelwing
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 20:09

Heaven ziet eruit als een descendant of hell met die ogen zo hahaha

Heeyy Max ;3
Letum
Member
M & H
169
Actief
Been there
Done that

CAT'S PROFILE
Rank:
Letum
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 20:10

Whahah irony

En hellow Esmeeee
Ik heb even de quote in Letum's osje verandert. Ik ga posten met Tornado en dan ga ik met Letum posten Very Happy
Brat
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 20:11

Letum schreef:
Whahah irony

En hellow Esmeeee
Ik heb even de quote in Letum's osje verandert. Ik ga posten met Tornado en dan ga ik met Letum posten Very Happy

Yashh~

Runa
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 DPKsfdL
Freedje
245
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Runa
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 20:11

Ik zweer dat als ik deze nacht niet goed slaap door mijn verkoudheid dat ik mijn graf in orde laat maken hoezo dramatisch?
Kestrelwing
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 20:15

Primaa, dan ga ik nog even verder schrijven aan mijn filosofie paper. Ik heb like 1100 woorden en moet minstens 2000 hebben, rip
Kumeza
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3255
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Rank: Soldier
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 20:20

wahahaha ik ben echt een nostalgische marathon aan het doen ofzo
gister Snowwhite gekeken en vandaag Sleeping Beauty gekeken xD van Sleeping Beauty wist ik echt niks meer dus dat was heel leuk hahahaha
Dazzlestrike
Member
Freedje
283
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Dazzlestrike
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 20:29

Dazzle post heerlijk <3
Thornface
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 20:31

Wie beheerde hier ook alweer die enorme WC stamboom? Ik heb nog een char die daar ergens in thuishoort c:
Indra
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 BBTakD
Bunny
1497
Actief
She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.

CAT'S PROFILE
Rank: Member
Indra
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 20:31

Trouwens mensen als ik traag post, ik ben NCIS aan het (her)bekijken xD Het zijn zo'n 13 seizoenen en ik heb bijna seizoen 2 uit dus yeah. Kan wel even duren :')
Letum
Member
M & H
169
Actief
Been there
Done that

CAT'S PROFILE
Rank:
Letum
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 20:33

Amberstorm schreef:
Trouwens mensen als ik traag post, ik ben NCIS aan het (her)bekijken xD Het zijn zo'n 13 seizoenen en ik heb bijna seizoen 2 uit dus yeah. Kan wel even duren :')
Hier ook met Supernatural, net bij seizoen 4
Kumeza
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3255
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Rank: Soldier
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 20:35

Thornface schreef:
Wie beheerde hier ook alweer die enorme WC stamboom? Ik heb nog een char die daar ergens in thuishoort c:
Daan geloof ik hahaha
Nightstep
Member
Nath
43
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Nightstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 20:39

Nightstep wordt een felle poes naar andere clans toe, maar heel vriendelijk en zorgzaam naar haar eigen clangenoten, yass <3
Letum
Member
M & H
169
Actief
Been there
Done that

CAT'S PROFILE
Rank:
Letum
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 20:48

Ik ga deze biromantic demisexual maken
Dazzlestrike
Member
Freedje
283
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Dazzlestrike
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 20:58

Nightstep schreef:
Nightstep wordt een felle poes naar andere clans toe, maar heel vriendelijk en zorgzaam naar haar eigen clangenoten, yass <3

Het gedeelte van dat naar haar eigen Clanmates heeft ze dus hetzelfde als Dazzle ;3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 47 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 25 ... 46, 47, 48, 49, 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: