|
|
Ms. Devil 8 Actief And she would bow
to no-one
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 sep 2017 - 19:14 | |
| Flo: Oké dan ga ik haar revampen en van daar uit zie ik wel hoe en wat Moet sws nog even kijken of ik haar naam direct naar Heavenfall kan laten veranderen of dat ze eerst aangemeld moet worden voor een ceremonie (hoop dat eerste, want dan zou ze ong samen met crow warrior kunnen zijn geworden xD) Ik schaam me even dat ik hier nooit echt iets mee heb gedaan like. Niet eens de geboortepost?? ;3; |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 sep 2017 - 19:27 | |
| Yay! Ik neem aan dat je haar wel meteen warrior kunt maken? En dan moeten we zeer binnenkort maar eens een topic doen (maar nu moet ik weg) :3 |
|
| |
to no-one
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 sep 2017 - 19:28 | |
| - Evergreen schreef:
- Yay! Ik neem aan dat je haar wel meteen warrior kunt maken? En dan moeten we zeer binnenkort maar eens een topic doen (maar nu moet ik weg) :3
Ja neem aan van wel, t is niet alsof ze echt al in de rpg is geweest ofzo (': En sure thing, dan moeten we zeker een topic doen! |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 sep 2017 - 19:44 | |
| ZIE IK DAAR EEN SUNTAIL KIND :0 |
|
| |
to no-one
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 sep 2017 - 19:45 | |
| OUI (8 Ola
Ik was alleen helemaal vergeten welke kleur ogen deze kitten moest hebben dus ik ben aan het freestylen lol. ze zien er echt heel evil uit omg help |
|
| |
M & H 169 Actief Been there
Done that
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 sep 2017 - 19:56 | |
| |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 sep 2017 - 20:09 | |
| Heaven ziet eruit als een descendant of hell met die ogen zo hahaha
Heeyy Max ;3 |
|
| |
Done that
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 sep 2017 - 20:10 | |
| Whahah irony En hellow Esmeeee Ik heb even de quote in Letum's osje verandert. Ik ga posten met Tornado en dan ga ik met Letum posten |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 sep 2017 - 20:11 | |
| - Letum schreef:
- Whahah irony
En hellow Esmeeee Ik heb even de quote in Letum's osje verandert. Ik ga posten met Tornado en dan ga ik met Letum posten Yashh~ |
|
| |
Freedje 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 sep 2017 - 20:11 | |
| Ik zweer dat als ik deze nacht niet goed slaap door mijn verkoudheid dat ik mijn graf in orde laat maken hoezo dramatisch? |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 sep 2017 - 20:15 | |
| Primaa, dan ga ik nog even verder schrijven aan mijn filosofie paper. Ik heb like 1100 woorden en moet minstens 2000 hebben, rip |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 sep 2017 - 20:20 | |
| wahahaha ik ben echt een nostalgische marathon aan het doen ofzo gister Snowwhite gekeken en vandaag Sleeping Beauty gekeken xD van Sleeping Beauty wist ik echt niks meer dus dat was heel leuk hahahaha |
|
| |
Freedje 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 sep 2017 - 20:29 | |
| |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 sep 2017 - 20:31 | |
| Wie beheerde hier ook alweer die enorme WC stamboom? Ik heb nog een char die daar ergens in thuishoort c: |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 sep 2017 - 20:31 | |
| Trouwens mensen als ik traag post, ik ben NCIS aan het (her)bekijken xD Het zijn zo'n 13 seizoenen en ik heb bijna seizoen 2 uit dus yeah. Kan wel even duren :') |
|
| |
Done that
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 sep 2017 - 20:33 | |
| - Amberstorm schreef:
- Trouwens mensen als ik traag post, ik ben NCIS aan het (her)bekijken xD Het zijn zo'n 13 seizoenen en ik heb bijna seizoen 2 uit dus yeah. Kan wel even duren :')
Hier ook met Supernatural, net bij seizoen 4 |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 sep 2017 - 20:35 | |
| - Thornface schreef:
- Wie beheerde hier ook alweer die enorme WC stamboom? Ik heb nog een char die daar ergens in thuishoort c:
Daan geloof ik hahaha |
|
| |
Nath 43 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 sep 2017 - 20:39 | |
| Nightstep wordt een felle poes naar andere clans toe, maar heel vriendelijk en zorgzaam naar haar eigen clangenoten, yass <3 |
|
| |
Done that
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 sep 2017 - 20:48 | |
| Ik ga deze biromantic demisexual maken |
|
| |
Freedje 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 sep 2017 - 20:58 | |
| - Nightstep schreef:
- Nightstep wordt een felle poes naar andere clans toe, maar heel vriendelijk en zorgzaam naar haar eigen clangenoten, yass <3
Het gedeelte van dat naar haar eigen Clanmates heeft ze dus hetzelfde als Dazzle ;3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|