|
|
Freedje 531 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 sep 2017 - 21:20 | |
| - Snowywinter schreef:
- Andromeda schreef:
- Kestrelwing schreef:
- San da was niet de afspraak dat jij meer accounts ging nemen D:
Ja JAa maar... de naam was zo mooi en.. enn.. ik kon het niet laten xD Het is wel een mooie naam <33
Volgensmij gaat Shark Aurene straks opeten ofzoiets oh god Hoezo gaat Shark Aurene op eten? xD #Marlie: Je mond houden en zachtjes lachen om hun domheid xD #Above: En ik dacht dat ik slecht was. Join the club! *high five* |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 sep 2017 - 21:22 | |
| - Thornfang schreef:
- Snowywinter schreef:
- Andromeda schreef:
- Kestrelwing schreef:
Ja JAa maar... de naam was zo mooi en.. enn.. ik kon het niet laten xD Het is wel een mooie naam <33
Volgensmij gaat Shark Aurene straks opeten ofzoiets oh god Hoezo gaat Shark Aurene op eten? xD
#Marlie: Je mond houden en zachtjes lachen om hun domheid xD
#Above: En ik dacht dat ik slecht was. Join the club! *high five* Idk Aurene past in zn holle kies D: https://www.warriorcatsnl.com/t34320-safety-firstHier is het topic trouwenss |
|
| |
M 828 Actief "I swear I heard demons yelling"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 sep 2017 - 21:23 | |
| Das wel een slimme Freedje xD |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 sep 2017 - 21:24 | |
| ahh ik ga straks het wel opnieuw proberen met An ava
@Freedje; ik ben zo slecht man gewoon niet normaal xD kan amper fatsoenlijk zo iets makkelijks als ogen inkleuren xD |
|
| |
Freedje 92 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 sep 2017 - 21:27 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Thornfang schreef:
- Snowywinter schreef:
- Andromeda schreef:
- Kestrelwing schreef:
Volgensmij gaat Shark Aurene straks opeten ofzoiets oh god Hoezo gaat Shark Aurene op eten? xD
#Above: En ik dacht dat ik slecht was. Join the club! *high five* Idk Aurene past in zn holle kies D: https://www.warriorcatsnl.com/t34320-safety-first Hier is het topic trouwenss Bedankt! Je weet trouwens toch dat ze zich momenteel in het oude camp bevindt (hun nieuwe is in Fourtrees) en dat ze basically een regel heeft overtreden door in dat oude camp rond te lopen, hè? xD (I know het is een beetje onduidelijk voor diegenen die de verhaallijn niet gevolgd hebben, maar heel BC is verhuisd naar Fourtrees en Claw heeft plannen om de andere territories ook over te nemen) #San: Same xD |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 sep 2017 - 21:28 | |
| - Jayflame schreef:
- Nynke, als je dit ziet: ik heb Jayflame weer teruggenomen, dus ik kan gewoon posten op het topic van Jay x Wishkit <3
Aaah super laat, maar nice!! <3 kunnen we weer verder met de super awkward situatie ;D en hooiiii c: |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 sep 2017 - 21:29 | |
| Ik wil wel een avatar maken maar ik ben er ook niet fantastisch in xD Honeys setje en ook die van Aurene vind ik nog wel cute maar voor de rest laat ik het liever anderen doen.
De vraag blijft hoe Aurene in godsnaam moet overleven in de BC hahaha wat heb ik haar aangedaan
EDIT: ohshi dat had ik niet door, ben een tijd weggeweest en heb niet alles meegekregen xD rip Aurene |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 sep 2017 - 21:30 | |
| - Razor schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Thornfang schreef:
- Snowywinter schreef:
- Andromeda schreef:
- Kestrelwing schreef:
#Above: En ik dacht dat ik slecht was. Join the club! *high five* Idk Aurene past in zn holle kies D: https://www.warriorcatsnl.com/t34320-safety-first Hier is het topic trouwenss Bedankt! Je weet trouwens toch dat ze zich momenteel in het oude camp bevindt (hun nieuwe is in Fourtrees) en dat ze basically een regel heeft overtreden door in dat oude camp rond te lopen, hè? xD
(I know het is een beetje onduidelijk voor diegenen die de verhaallijn niet gevolgd hebben, maar heel BC is verhuisd naar Fourtrees en Claw heeft plannen om de andere territories ook over te nemen)
#San: Same xD oh ik dacht dat er nog steeds gebruik gemaakt werd van het oude kamp? xD wist niet dat ik een regel overtrede oops ik zou het wel effe het topic verplaaten en aanpassen |
|
| |
Freedje 92 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 sep 2017 - 21:32 | |
| #Esmee: Ik kan ook lief zijn en net doen alsof het allemaal nog ervoor is? (a) (RPG-krachten + ik ben je dit wel verschuldigd xD) #Nynke: Yaaaay. She so cute <3 Topic voor Aurene: Razor x Aurene#San: Nee nee, niet je post wegdoen! Het oude camp mag inderdaad nog bezocht en gebruikt worden door members die dat willen, maar in principe is het gewoon net zo'n verlaten plek als the Wastelands (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 sep 2017 - 21:34 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 sep 2017 - 21:36 | |
| - Razor schreef:
- #Esmee: Ik kan ook lief zijn en net doen alsof het allemaal nog ervoor is? (a) (RPG-krachten + ik ben je dit wel verschuldigd xD)
#Nynke: Yaaaay. She so cute <3
Topic voor Aurene: Razor x Aurene
#San: Nee nee, niet je post wegdoen! Het oude camp mag inderdaad nog bezocht en gebruikt worden door members die dat willen, maar in principe is het gewoon net zo'n verlaten plek als the Wastelands (: Ik ga mijn post dan toch een beetje aanpassen zodat het wat meer sense maakt ~ |
|
| |
Freedje 92 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 sep 2017 - 21:37 | |
| Jammmerrrrr, ik wilde zo graag met Shark Aurene op haar kop geven -- Waarom heb ik het gevoel dat Jim later een poging gaat doen om z'n zus te vermoorden? *glares at Nynke* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 sep 2017 - 21:39 | |
| Aurene zou daarna sowieso scarred 4 life zijn whahaha
|
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 sep 2017 - 21:40 | |
| Uhmmmmm *kijkt Freedje onschuldig aan* XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 sep 2017 - 21:45 | |
| WHAT A BIG HAPPY FAMILY WE GOT HERE
also heb me post aangepast nu moet het wat beter kloppen <3 |
|
| |
Nynke 1337 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
| CAT'S PROFILEAge: 44 moons young ✘Gender: She-cat ♀Rank: Pop star |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 sep 2017 - 21:46 | |
| *wijst subtiel naar de gifjes op Jim's profiel* Hij is gewoon een psychopaat, daar kan hij weinig aan doen (A)
Ik ga naar bed toe, welterustennn <3 |
|
| |
Freedje 92 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 sep 2017 - 21:46 | |
| - Swallowflight schreef:
- Uhmmmmm *kijkt Freedje onschuldig aan* XD
NA ALLES WAT ZE VOOR HEM ZOU DOEN ALS HIJ IN DE PROBLEMEN ZOU RAKEN Zo kunnen we geen vrienden meer zijn hoor :c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 sep 2017 - 21:47 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Ik wil wel een avatar maken maar ik ben er ook niet fantastisch in xD
YES PLEASE <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 sep 2017 - 21:48 | |
| - Brat schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Ik wil wel een avatar maken maar ik ben er ook niet fantastisch in xD
YES PLEASE <3 Met welk plaatje thoo Sin en Kestrel hebben een hele gezellige familie reünie |
|
| |
Freedje 92 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 sep 2017 - 21:48 | |
| Runa gaat trouwens echt zo boos zijn op Brat dat ze haar haar laatste kitten moons alleen laat doen met haar vader en dan binnen wandelt like: hé, ik claim je weer als mijn dochter xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|