We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
ik ben aan het oefenen met dit te kunnen zingen/rappen/whatever het is maar hussel telkens de zinnen en woorden door elkaar om een of andere reden, vooral in het begin van het nummer
Owlbate
Member
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
ik ben aan het oefenen met dit te kunnen zingen/rappen/whatever het is maar hussel telkens de zinnen en woorden door elkaar om een of andere reden :/
Ik dacht even van 'oh dat is een kalm deuntje' en dan komt die hele rap met die gitaar beat enzo en ik was echt zo van
You taught me never underestimate the power of ten thousand hearts that are beating in time.
This is for everyone still holding on to all the things they f*cked up and all the people they did wrong, all the songs they never sang. die twee stukjes gaan constant verkeerd bij mij, de rest lukt al redelijk xD
Owlbate
Member
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
ik ben aan het oefenen met dit te kunnen zingen/rappen/whatever het is maar hussel telkens de zinnen en woorden door elkaar om een of andere reden :/
Ik dacht even van 'oh dat is een kalm deuntje' en dan komt die hele rap met die gitaar beat enzo en ik was echt zo van
You taught me never underestimate the power of ten thousand hearts that are beating in time.
This is for everyone still holding on to all the things they f*cked up and all the people they did wrong, all the songs they never sang. die twee stukjes gaan constant verkeerd bij mij, de rest lukt al redelijk xD
Ik ben pittig trots op je mijn brein kreeg een soort spasme en raakte buiten bereik bij die hele rap XD
Ik ben pittig trots op je mijn brein kreeg een soort spasme en raakte buiten bereik bij die hele rap XD
ik moet me er ook echt enorm op concentreren want zodra mijn gedachtes afdwalen terwijl ik probeer mee te rappen zit ik maar wat te brabbelen xD
Orsen
Member
✩ hannah 20 Actief deceitful
dɪˈsiːtfʊl,dɪˈsiːtf(ə)l/
[noun] guilty of or involving deceit; deceiving or misleading others
ik moet me er ook echt enorm op concentreren want zodra mijn gedachtes afdwalen terwijl ik probeer mee te rappen zit ik maar wat te brabbelen xD
Heb ik zooo vaak 'I hear you've been trying tpfdfeurehfdhfd blabla haababab'
Also heb ik al gezegd dat ik twee set it off shirts heb idk
Heatwave
Member
Elfje 266 Actief Heat is not a luxury, It's an absolute must-have
Ergens wil ik een she-cat hier zien dat dan ook sexist is en alle toms in één categorie dumpt zoals van 'alle knappe katers zijn gay' of 'ze kunnen niets anders dan denken met hun dick'