|
|
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 21:50 | |
| - Seaweedpaw schreef:
- Owlkit, schreef:
- Seaweedpaw schreef:
- Owlkit, schreef:
- Ik word zo geïrriteerd door dit internet
Same, mijn internet doet vandaag weer wel goed maar afgelopen drie dagen was slecht Heb je heel toevallig Ziggo? Heel toevallig wel ja Kom hier, bro. Mogen we samen ermee rouwen. |
|
| |
Elfje 454 Actief "Even strength had to bow to wisdom sometimes"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 21:54 | |
| - Owlkit, schreef:
- Seaweedpaw schreef:
- Owlkit, schreef:
- Seaweedpaw schreef:
- Owlkit, schreef:
Same, mijn internet doet vandaag weer wel goed maar afgelopen drie dagen was slecht Heb je heel toevallig Ziggo? Heel toevallig wel ja Kom hier, bro. Mogen we samen ermee rouwen. Like ik had op een gegeven moment verbinding maar geen verbinding, wtaf? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 22:05 | |
| - Seaweedpaw schreef:
- Owlkit, schreef:
- Seaweedpaw schreef:
- Owlkit, schreef:
- Seaweedpaw schreef:
- Owlkit, schreef:
Same, mijn internet doet vandaag weer wel goed maar afgelopen drie dagen was slecht Heb je heel toevallig Ziggo? Heel toevallig wel ja Kom hier, bro. Mogen we samen ermee rouwen. Like ik had op een gegeven moment verbinding maar geen verbinding, wtaf? Ja, dan valt het opeens uit en als het weer terugkomt laadt het opeens niet meer en word je doorgestuurd naar één of andere pagina met cijfers als url like wow |
|
| |
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 22:07 | |
| Iemand die een serie aan me kan aanraden? c; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 22:20 | |
| - Hazelnut schreef:
- Iemand die een serie aan me kan aanraden? c;
Once Upon a Time? Reign? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 22:34 | |
| Moet ik Owl's huidige partnertekstje houden of 'you set me on fire' because beiden hebben irony |
|
| |
Linn 788 Actief The quieter you become
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 22:45 | |
| Elfje: Als je me het originele kattenplaatje geeft wil ik het plaatje best voor je fixen en de oogjes kleuren? ;D |
|
| |
Daanz 10 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 22:54 | |
| @Yanthe, White Collar is amezing, staat op netflix c: |
|
| |
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
| CAT'S PROFILEAge: Full of stars (33 moons) ♡Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 22:55 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 23:10 | |
| - Lionkit' schreef:
- Elfje: Als je me het originele kattenplaatje geeft wil ik het plaatje best voor je fixen en de oogjes kleuren? ;D
Ooh yess, please! |
|
| |
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 23:12 | |
| - Seaweedpaw schreef:
- Lionkit' schreef:
- Elfje: Als je me het originele kattenplaatje geeft wil ik het plaatje best voor je fixen en de oogjes kleuren? ;D
Ooh yess, please! Alright mooi! Stuur hem dan maar via pm of plaats hem hier, wat makkelijker is maakt mij niet veel uit ;D |
|
| |
The f*cked up one 42 Actief Totally not worth it
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 23:14 | |
| Finally..Ik denk niet dat ik ooit zoveel heb geschrapt en opnieuw ben begonnen met het schrijven van een lied. Like, jeez. - This piece of shxt:
Old songs are playing in the background The reels are slowly turning around All the memories of the good old time The ink makes those nothing but grime Our dark secrets are coming to the light So take your axe and run out my sight
Turned on the inkmachine Looking for what has been Your creations are living Now pray for forgiving
Everyone here is taken over by insanity We were all made into profanity Now the ink is leaking through the wood Source of our life like your blood That you will be losing for sarcifice Let us hope that it will suffice
This place is like walking in a sketch But the views will make you retch And you don't know what do to anymore But don't you leave before the encore It's about time to reunite the old band And I'm sure that you can give me a hand
Now the Demon is dancing And the Wolf is playing The Angel is singing Together they are killing
Everyone here is taken over by insanity We were all made into profanity Now the ink is leaking through the wood Source of our life like your blood That you will be losing for sarcifice Let us hope that it will suffice
Losing the grip on my pen Want the old times again But our dreams were then Now I'm asking for an amen Can someone give me an amen
OH, CAN I GET AN AMEN?
Let us hope that it will suffice This body for his sarcifice
|
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 23:38 | |
| "Ik ga productief zijn" *maakt edgy Ace* Sure, productief xD |
|
| |
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
| CAT'S PROFILEAge: Full of stars (33 moons) ♡Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 23:41 | |
| |
|
| |
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 23:46 | |
| Omg Jamie ;3; Waarom.. zo mooi.. ik wil meer edgy chars wah xD |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 23:56 | |
| Thanks xDD digitaal tekenen zonder pixel art doe ik eigenlijk nooit dus dit is wennen :')
Maybe dat ik een paar van de art trades in deze stijl doe omdat ik nu niet kan schilderen xD |
|
| |
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 23:57 | |
| Het ziet er igg best vet uit *-* |
|
| |
Yanthe 617 Actief "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 jul 2017 - 0:16 | |
| |
|
| |
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 jul 2017 - 0:23 | |
| Dus mijn bestie en ik besloten om te gaan hardlopen... en daarna besloten we om gewoon -poef- het water in te springen~
Oftewel, we hebben random gezwommen in onze hardloopkleding |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 jul 2017 - 0:34 | |
| - Thora schreef:
- Dus mijn bestie en ik besloten om te gaan hardlopen... en daarna besloten we om gewoon -poef- het water in te springen~
Oftewel, we hebben random gezwommen in onze hardloopkleding Haha, lekker spontaan :'D Was het niet koud? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|