|
|
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 jul 2017 - 0:38 | |
| - Cedarkit. schreef:
- Thora schreef:
- Dus mijn bestie en ik besloten om te gaan hardlopen... en daarna besloten we om gewoon -poef- het water in te springen~
Oftewel, we hebben random gezwommen in onze hardloopkleding Haha, lekker spontaan :'D Was het niet koud? Het was wel een beetje koud ja (A) Maar niet verkeerd, we waren ook al warm van de 2km die we er op hadden zitten. (Zij hardloopt nog niet zo lang, dus met haar doe ik 5km hardlopen) En daarna 3km terug hardlopen en tijdens het zwemmen zelf blijft je lichaam ook wel aardig warm, alleen het water was wel frisjes :') |
|
| |
Elfje 454 Actief "Even strength had to bow to wisdom sometimes"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 jul 2017 - 0:43 | |
| het voelt echt alsof ik de enigste ben die constant fastfood eet en alleen maar netflixt |
|
| |
Sean 296 Actief I may be as pretty as an angel, but I sure as hell ain't one.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 jul 2017 - 0:44 | |
| ohmygodimsodone
er is zo'n dude en hij is helemaal aan het flirten en klef aan het doen over messenger en ik ben srs te sick om hier mee te dealen pls save me
quick side note ik heb dus een hekel aan liefde zeker na vandaag omdat ik moest denken aan mn ex wara ik nog nie over ben lol
so im just gonna... idk... ragepost or game or something idk |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 jul 2017 - 1:00 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 jul 2017 - 1:01 | |
| - Swallowflight schreef:
- Waarom ben ik nog wakker
Same here, alleen ik heb geen leven so ig that's why for me |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 jul 2017 - 1:03 | |
| - Seaweedpaw schreef:
- Swallowflight schreef:
Same here, alleen ik heb geen leven so ig that's why for me Ik zou eigenlijk moeten slapen omdat ik morgen echt vroeg moet opstaan bcs ik anders levend verbrand word in de tent so ugh ^^' |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 jul 2017 - 1:05 | |
| - Swallowflight schreef:
- Seaweedpaw schreef:
- Swallowflight schreef:
Same here, alleen ik heb geen leven so ig that's why for me Ik zou eigenlijk moeten slapen omdat ik morgen echt vroeg moet opstaan bcs ik anders levend verbrand word in de tent so ugh ^^' klinkt idd rot ja, ik ben net in een stortbui naar buitengegaan omdat ik de achterdeur dus nog niet dichthad gedaan |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 jul 2017 - 1:16 | |
| - Thora schreef:
- Cedarkit. schreef:
- Thora schreef:
- Dus mijn bestie en ik besloten om te gaan hardlopen... en daarna besloten we om gewoon -poef- het water in te springen~
Oftewel, we hebben random gezwommen in onze hardloopkleding Haha, lekker spontaan :'D Was het niet koud? Het was wel een beetje koud ja (A) Maar niet verkeerd, we waren ook al warm van de 2km die we er op hadden zitten. (Zij hardloopt nog niet zo lang, dus met haar doe ik 5km hardlopen) En daarna 3km terug hardlopen en tijdens het zwemmen zelf blijft je lichaam ook wel aardig warm, alleen het water was wel frisjes :') Klinkt wel chill though ^^ Ik zou eigenlijk ook eens iets van sporten moeten gaan oppakken uhum |
|
| |
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
| CAT'S PROFILEAge: Full of stars (33 moons) ♡Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 jul 2017 - 1:57 | |
| - Outrage schreef:
- ohmygodimsodone
er is zo'n dude en hij is helemaal aan het flirten en klef aan het doen over messenger en ik ben srs te sick om hier mee te dealen pls save me
quick side note ik heb dus een hekel aan liefde zeker na vandaag omdat ik moest denken aan mn ex wara ik nog nie over ben lol
so im just gonna... idk... ragepost or game or something idk Bekijken en daarna negeren die handel xD, duurt wel even voor het werkt maar gwn echt ni meer reageren ik heb hetzelfde al meer dan een jaar omdat ik steeds reageer omdat die dude echt zielig is Wat doe ik nog wakker ik moet om 9u opstaan rip *gaat maar slapen ofzo* |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 jul 2017 - 1:59 | |
| Same, ooit worden ze het beu x'D |
|
| |
Wolf 479 Actief Don’t be sorry. Be better.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 jul 2017 - 2:16 | |
| woah mijn fav artist heeft een nieuwe song gedropt, ik luister het, tweet er over & they noticed me aaaaahh I'm hyped |
|
| |
Marieke 434 Actief Flight of the silver bird
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 jul 2017 - 8:04 | |
| |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 jul 2017 - 8:58 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 jul 2017 - 8:59 | |
| het valt me nu net op dat er "spamking" in Owl's OS staat xD Hoe lang staat 't er al? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 jul 2017 - 9:00 | |
| - Flight • schreef:
- het valt me nu net op dat er "spamking" in Owl's OS staat xD Hoe lang staat 't er al?
Omg whahaha ik denk een week ofz? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 jul 2017 - 9:01 | |
| - Owlkit, schreef:
- Flight • schreef:
- het valt me nu net op dat er "spamking" in Owl's OS staat xD Hoe lang staat 't er al?
Omg whahaha ik denk een week ofz? hahaha, ja dat soort dingen vallen me altijd óf heel snel op, óf ik kom er zo'n drie maanden later pas achter xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 jul 2017 - 9:04 | |
| - Flight • schreef:
- Owlkit, schreef:
- Flight • schreef:
Omg whahaha ik denk een week ofz? hahaha, ja dat soort dingen vallen me altijd óf heel snel op, óf ik kom er zo'n drie maanden later pas achter xD Smh, M XD Naja, hij is inderdaad spamking, heeft al meer posts dan zijn eigen vader :') En hij gaat ook al dichter naar de 700 toe. Deze gaat de 1000 vóór zijn appenticenaam wel halen |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 jul 2017 - 9:10 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 jul 2017 - 9:11 | |
| @F; wil je trouwens een Thorn x Owl, btw? |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 jul 2017 - 9:15 | |
| Wachten op trein naar school al ben k al veel te laat. Moet nog werken vanmiddag en k moet voor deze reis betalen. Amazin :') |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|